ایلان ماسک قول می دهد “پیشرفت های قابل توجهی” در توییتر ایجاد کند – ربات های هرزنامه رمزنگاری را “مزاحم کننده ترین مشکل” می خواند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، به هیئت مدیره توییتر پیوست و قول داد که “پیشرفت های قابل توجهی” در پلت فرم رسانه های اجتماعی ایجاد کند. برخی از تغییراتی که او در نظر دارد شامل اضافه کردن دکمه ویرایش و حل مشکل ربات هرزنامه‌های رمزنگاری شده است، که به نظر او «تنها آزاردهنده‌ترین

کد خبر : 188822
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
ایلان ماسک قول می دهد “پیشرفت های قابل توجهی” در توییتر ایجاد کند – ربات های هرزنامه رمزنگاری را “مزاحم کننده ترین مشکل” می خواند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، به هیئت مدیره توییتر پیوست و قول داد که “پیشرفت های قابل توجهی” در پلت فرم رسانه های اجتماعی ایجاد کند. برخی از تغییراتی که او در نظر دارد شامل اضافه کردن دکمه ویرایش و حل مشکل ربات هرزنامه‌های رمزنگاری شده است، که به نظر او «تنها آزاردهنده‌ترین مشکل در توییتر» است.

ایلان ماسک به هیئت مدیره توییتر پیوست

بر اساس پرونده این غول رسانه های اجتماعی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، پس از افشای روز دوشنبه اعلام کرد که 9.2 درصد از سهام شرکت توییتر را تصاحب کرده است، به هیئت مدیره توییتر پیوست. ماسک اکنون بزرگترین سهامدار توییتر است.

پاراگ آگراوال، مدیر عامل توییتر، از حضور ماسک در هیئت مدیره شرکتش استقبال کرد. رئیس تسلا پاسخ داد: مشتاقانه منتظر همکاری با هیئت مدیره Parag و Twitter برای ایجاد پیشرفت های قابل توجه در توییتر در ماه های آینده هستم!

ایلان ماسک قول می دهد

جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر در توییتی نوشت: «من واقعا خوشحالم که ایلان به هیئت مدیره توییتر می‌پیوندد! او عمیقاً به دنیای ما و نقش توییتر در آن اهمیت می دهد. پاراگ و ایلان هر دو با قلب خود رهبری می کنند و تیمی باورنکردنی خواهند بود.

ماسک قول می‌دهد که در توییتر پیشرفت‌های اساسی کند

به دنبال سرمایه‌گذاری ماسک در توییتر، بسیاری از مردم توییت‌های مدیرعامل تسلا را با ایده‌های خود در مورد چگونگی بهبود توییتر پر کردند.

برخی از پیشنهادات مربوط به ربات‌های اسپم کریپتو است. یک نفر نوشت: «ایلان، شما باید کاری در مورد این ربات‌های هرزنامه رمزنگاری انجام دهید. آنها واقعاً آزاردهنده می شوند. بهبود سیستم راستی‌آزمایی برای اثبات اینکه شما یک انسان *واقعی* هستید به این امر کمک خواهد کرد.” ماسک با این موضوع موافقت کرد و تاکید کرد که از نظر او، این تنها آزاردهنده‌ترین مشکل توییتر است.

ایلان ماسک قول می دهد

این اولین باری نیست که ماسک در مورد مشکل ربات اسپم کریپتو ابراز نگرانی می کند. پست‌های هرزنامه‌های رمزنگاری اغلب در رشته‌های توییت ماسک ظاهر می‌شوند و بسیاری از آنها کلاهبرداری‌های اعطایی رمزنگاری را تبلیغ می‌کنند. کلاهبرداران اغلب از محبوبیت ماسک سرمایه گذاری می کنند و او و شرکت هایش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند.

ماسک در 1 فوریه 2020 توییت کرد: «سطح کلاهبرداری رمزارز در توییتر در حال رسیدن به سطوح جدیدی است. این جالب نیست.» بیانیه او در پاسخ به این اظهار نظر بود که «حتی حساب‌های تأیید شده هم اکنون هک می‌شوند و کلاهبرداری‌های جعلی بیت‌کوین را انجام می‌دهند».

بیلی مارکوس یکی از بنیانگذاران Dogecoin در 25 مارس تخمین زد:

فکر می‌کنم ربات‌های اسپم کریپتو ۴۰ درصد توییتر را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر مشکل ربات هرزنامه رمزنگاری، ماسک به دنبال اضافه کردن دکمه ویرایش به توییت‌ها است. او روز دوشنبه یک نظرسنجی راه اندازی کرد و از 80.6 میلیون دنبال کننده خود پرسید: “آیا دکمه ویرایش می خواهید؟” مدیرعامل توییتر تاکید کرد: پیامدهای این نظرسنجی مهم خواهد بود. لطفا با دقت رای دهید.» بیش از 4.4 میلیون رای شمارش شد و 73.6 درصد پاسخ مثبت دادند.

کاربر توییتر لیز ویلر مخالف داشتن دکمه ویرایش است. او اظهار داشت: «اگر یک توییت در فضای مجازی منتشر شود، بازتوییت‌های زیاد و میلیون‌ها بار برداشت شود و سپس نویسنده کاملاً معنی را تغییر دهد، چه؟ نه فقط یک اصلاح گرامری، بلکه یک تغییر کلی ایدئولوژیک؟ یا خودفروشی بی شرمانه؟»

مدیر ارشد فناوری متا، سابقاً فیس‌بوک، به این موضوع اشاره کرد: «ما این موضوع را مدت‌ها پیش در فیس‌بوک حل کردیم. شما فقط یک نشانگر که ویرایش شده است همراه با گزارش تغییرات اضافه کنید. اگر واقعاً نگران جاسازی‌ها هستید، می‌توانند به بازبینی خاصی در آن تاریخچه اشاره کنند، اما با پیوندی به آخرین ویرایش. یک مسئله واقعی نیست.» با این حال، ماسک پاسخ داد: “فیسبوک به من اراده می دهد.”

برخی از پیشنهادات دیگر مربوط به بررسی حقایق توییتر، کنترل انتخابات، و بازگرداندن کاربران ممنوع شده مانند دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده است.

ماسک در پایان ماه مارس گفت که می‌خواهد یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسازد که بر آزادی بیان به عنوان اولویت اصلی تمرکز کند. او توضیح داد: «با توجه به اینکه توییتر به عنوان میدان عمومی شهر عمل می‌کند، عدم پایبندی به اصول آزادی بیان اساساً دموکراسی را تضعیف می‌کند».

برخی از شکاکان وجود دارد

همه مطمئن نیستند که ماسک توییتر را بهبود می بخشد. در مورد آزادی بیان، بلومبرگ روز دوشنبه یک مقاله نظری منتشر کرد که در آن مدعی شد: “سرمایه گذاری ماسک در توییتر می تواند خبر بدی برای آزادی بیان باشد.”

یکی از کاربران توییتر ابراز تردید کرد که ماسک تغییراتی ایجاد کند که به نفع همه باشد و اظهار داشت که رئیس تسلا “به نظر خود محور به نظر می رسد”. کاربر دیگری گفت اگر ماسک کنترل را در دست بگیرد، توییتر را ترک خواهد کرد.

برخی از افراد در جامعه کریپتو خاطرنشان کردند که قول ماسک برای بهبود توییتر نشان‌دهنده مشکل مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) است و به ضعف آشکار آن در کنترل ثروتمندان اشاره کردند. یکی نوشت:

ایلان به شما نشان می دهد که کنترل یک شبکه PoS چقدر آسان است.

برچسب ها در این داستان

ربات‌های اسپم کریپتو، ایلان ماسک، ایلان ماسک، ربات‌های اسپم کریپتو، ایلان ماسک جک دورسی، ایلان ماسک اثبات سهام، توییتر ایلان ماسک، صفحه توییتر ایلان ماسک، ایلان ماسک توییتر، جک دورسی، پاراگ آگراوال، تغییرات توییتر، دکمه ویرایش توییتر را بهبود می‌بخشد. بهبود توییتر

آیا فکر می کنید ایلان ماسک توییتر را بهبود بخشد؟ می خواهید شاهد چه تغییراتی باشید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.