ایلان ماسک غول های دره خورشید را مجذوب خود می کند

[ad_1] یکی از منابع گفت، ماسک در یک مصاحبه گسترده روز شنبه بیشتر وقت خود را صرف صحبت در مورد مریخ کرد و از فضیلت های افزایش نرخ تولد در زمین تمجید کرد. ماسک، مدیر اجرایی شرکت تسلا و شرکت موشکی اسپیس ایکس، گفته است که قصد دارد تمدنی در مریخ ایجاد کند. ماسک در

کد خبر : 227063
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
ایلان ماسک غول های دره خورشید را مجذوب خود می کند

[ad_1]

یکی از منابع گفت، ماسک در یک مصاحبه گسترده روز شنبه بیشتر وقت خود را صرف صحبت در مورد مریخ کرد و از فضیلت های افزایش نرخ تولد در زمین تمجید کرد. ماسک، مدیر اجرایی شرکت تسلا و شرکت موشکی اسپیس ایکس، گفته است که قصد دارد تمدنی در مریخ ایجاد کند.

ماسک در اوایل این هفته گفت که تمام تلاش خود را برای کمک به آنچه که او آن را «بحران کمبود جمعیت» می‌خواند، انجام خواهد داد، پس از گزارش رسانه‌ای که گفته بود او با یک مدیر ارشد در استارت‌آپ تراشه‌های مغزی خود Neuralink دوقلو دارد.

این کارآفرین میلیاردر در کنفرانس Allen & Co Sun Valley، گردهمایی سالانه مدیران رسانه و فناوری در آیداهو، کمتر از 24 ساعت پس از اینکه اعلام کرد قرارداد 44 میلیارد دلاری خود را برای خرید شرکت توییتر فسخ می کند، روی صحنه رفت.

این مصاحبه توسط سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI، یک شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی، که توسط ماسک و چندین نفر دیگر تأسیس شده است، انجام شده است.

ورود ماسک به کنفرانس Allen & Co Sun Valley باعث شد تا رویداد بی سابقه این هفته، جایی که تیترسازی معمولاً فراتر از چشمان کنجکاو رسانه ها اتفاق می افتد، ضربه ای وارد کرد.

یکی از مدیران ارشد رسانه‌ای که پیش از مصاحبه به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد، گفت: «به نظر می‌رسد یک آشفتگی مطلق است. «مرد قوانین خودش را می‌سازد… من دوست ندارم توییتر باشم، جایی که باید این مرد را جدی بگیرید.»

دره سان معمولاً مانند یک نسخه ورزشی از مت گالا پوشانده می‌شود، با عکاسان که ورود غول‌های رسانه‌ای پوشیده از پشم را به تصویر می‌کشند و خبرنگارانی که از صرف ناهار در کافه Konditorei در این ملک یادداشت می‌کنند.

جمعه یکی از کارگزاران هالیوود ابراز امیدواری کرد که مصاحبه ماسک فضای آرام و مغزی کنفرانس امسال را زنده کند.

ساعاتی بعد، وکلای ماسک نامه ای هشت صفحه ای را به توییتر تحویل دادند و گفتند که او قصد دارد این معامله را برای تصاحب این شبکه اجتماعی لغو کند. این سند که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت شده است، ادعا می‌کند که توییتر نتوانسته است به درخواست‌های مکرر اطلاعات در دو ماه گذشته پاسخ دهد یا قبل از انجام اقداماتی که بر تجارتش تأثیر می‌گذارد – مانند اخراج دو مدیر کلیدی – رضایت او را جلب نکرده است.

تا آن زمان، گفتگوها در محافل رسانه ای بر ارزیابی مجدد وال استریت از تجارت پخش جریانی در پی از دست دادن مشترکین نتفلیکس متمرکز بود. یکی از مدیران رسانه‌های دیجیتال گفت که هالیوود که معمولاً از رکود در امان مانده است، ناگهان نگران این است که چگونه بدتر شدن اقتصاد بر سرمایه‌گذاری‌های چند میلیارد دلاری آن‌ها در خدمات استریم تأثیر می‌گذارد.

مدیر رسانه های دیجیتال با اشاره به خروج مشترکین از یک سرویس گفت: «برای اولین بار، مردم می دانند که اقتصاد بر تجارت سرگرمی تأثیر می گذارد، زیرا تورم تأثیر می گذارد.» مردم اکنون می گویند، وای، آیا مردم واقعاً برای سه مورد از این چیزها هزینه خواهند کرد؟

پس از اعلام ماسک، یکی از مدیران اجرایی به فیل در اتاق اشاره کرد – اظهارات روز شنبه ممکن است برای دو شرکت کننده در کنفرانس ناراحت کننده باشد: پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر و ند سگال، مدیر ارشد مالی.

یکی از آخرین پیام‌های عمومی ماسک به آگراوال به صورت توییتی از یک شکلک مدفوع در پاسخ به دفاع مدیرعامل توییتر از نحوه حساب‌داری این شرکت برای ربات‌های اسپم بود.

(گزارش توسط داون چمیلوسکی در لس آنجلس؛ ویرایش توسط کنت لی و فرانکلین پل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.