ایلان ماسک در مورد سرمایه‌گذاری کریپتو، پشتیبانی Dogecoin، مسائل حل‌نشده توییتر و رکود کوتاه‌مدت بحث می‌کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس نظرات خود را در مورد موضوعات مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری در رمزارز، چرایی حمایت از رمزارز دوج کوین، «مسائل حل‌نشده» در پیشنهاد تصاحب توییتر خود و احتمال رکود اقتصادی کوتاه‌مدت در ایالات متحده به اشتراک گذاشته است. ایلان ماسک در مورد سرمایه گذاری کریپتو ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا،

کد خبر : 219732
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
ایلان ماسک در مورد سرمایه‌گذاری کریپتو، پشتیبانی Dogecoin، مسائل حل‌نشده توییتر و رکود کوتاه‌مدت بحث می‌کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس نظرات خود را در مورد موضوعات مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری در رمزارز، چرایی حمایت از رمزارز دوج کوین، «مسائل حل‌نشده» در پیشنهاد تصاحب توییتر خود و احتمال رکود اقتصادی کوتاه‌مدت در ایالات متحده به اشتراک گذاشته است.

ایلان ماسک در مورد سرمایه گذاری کریپتو

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در مصاحبه با جان میکلت‌ویت، خبرنگار بلومبرگ، در مجمع اقتصادی قطر، نظرات خود را در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات به اشتراک گذاشت.

سرمایه گذاری کریپتو از جمله موضوعات مورد بحث بود. از ماسک پرسیده شد که آیا فکر می‌کند با توجه به بازار مرکز شهر، مردم همچنان باید روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند؟ مدیر عامل تسلا تصریح کرد که هرگز به مردم توصیه نکرده است که ارزهای دیجیتال بخرند و اظهار داشت:

من هرگز نگفته ام که مردم باید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. در مورد تسلا، اسپیسکس، من، همه ما مقداری بیت کوین خریدیم، اما درصد کمی از کل دارایی های نقدی ما است.

رئیس Spacex قبلاً فاش کرده بود که او همچنین مالک اتر (ETH) و dogecoin (DOGE) است در حالی که تسلا و اسپیسکس فقط مالک بیت کوین (BTC) هستند.

ماسک به افرادی که او را تشویق به خرید و حمایت از Dogecoin می‌کنند پاسخ می‌دهد

ماسک ادامه داد که چرا از ارز رمزپایه میم دوج کوین پشتیبانی می کند. در ابتدا، او اشاره کرد که تسلا دوج کوین را برای برخی از کالاها می پذیرد و اسپیسکس نیز همین کار را انجام خواهد داد.

او سپس بر قصد خود برای ادامه حمایت از DOGE تاکید کرد و اظهار داشت:

من فقط افراد زیادی را می شناسم که چندان ثروتمند نیستند و می دانید که من را تشویق به خرید و حمایت از dogecoin کرده اند. من به آن افراد پاسخ می دهم.

اخیراً شکایتی علیه ماسک، تسلا و اسپیسکس به دلیل تبلیغ دوج کوین تشکیل شده است. شاکی اصلی یک سرمایه گذار دوج کوین بود که در معامله با سکه میم ضرر کرد. او ادعا می‌کند که ماسک و شرکت‌هایش «در یک طرح هرمی کریپتو (معروف به طرح پونزی) از طریق ارز دیجیتال دوج کوین درگیر هستند.

معامله توییتر متوقف شد: “موضوعات حل نشده” وجود دارد

ماسک همچنین درباره برخی از مسائلی که مانع پیشنهاد 44 میلیارد دلاری او برای خرید شرکت توییتر می‌شود، صحبت کرد. او اعتراف کرد که هنوز چند “موضوع حل نشده” قبل از تکمیل این معامله وجود دارد.

مدیر عامل تسلا توضیح داد که علاوه بر انتظار برای حل مشکل تعداد ربات‌های هرزنامه در رسانه‌های اجتماعی بزرگ:

این سؤال وجود دارد که آیا بخش بدهی دور جمع می شود و سپس سهامداران به آن رأی مثبت می دهند.

او تاکید کرد که در توییتر روی «حرکت محصول» تمرکز خواهد کرد، اما لزوماً قصد ندارد مدیر عامل شرکت رسانه اجتماعی شود. ماسک گفت: «به هر طریقی، باید اقداماتی را انجام داد که بیشتر مردم را به استفاده از توییتر ترغیب کند.

در حالت ایده‌آل، من می‌خواهم 80 درصد از آمریکای شمالی و شاید … نیمی از جهان یا چیزی در نهایت در توییتر به این شکل یا آن شکل باشد.

توییتر ادعا می کند که ربات ها کمتر از 5 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند. ماسک استدلال کرد که این “تجربه اکثر مردم” در این سرویس نیست.

رکود کوتاه مدت “بیشتر محتمل است تا نه”

از مدیرعامل اسپیسکس پرسیده شد که آیا فکر می‌کند اقتصاد ایالات متحده به سمت رکود خواهد رفت؟ او جواب داد:

رکود در مقطعی اجتناب ناپذیر است. در مورد اینکه آیا یک رکود در کوتاه مدت وجود دارد یا خیر، این احتمال بیشتر است.

ماسک اخیراً چند بار دیدگاه خود را در مورد رکود به اشتراک گذاشته است. او در اوایل ماه مه گفت که اقتصاد ایالات متحده احتمالاً در یک رکود است که می تواند 12 تا 18 ماه ادامه یابد. او در همان ماه گفت اگر در حال حاضر در رکود نیستیم، به رکود نزدیک می شویم. با این حال، او خاطرنشان کرد که این “در واقع چیز خوبی است.”

برچسب ها در این داستان

ایلان ماسک، بیت کوین ایلان ماسک، ارز دیجیتال ایلان ماسک، ارز دیجیتال ایلان ماسک، ایلان ماسک دوج، ایلان ماسک دوج کوین، ایلان ماسک صاحب ارز دیجیتال، رکود اقتصادی ایلان ماسک، ایلان ماسک رمزگذاری را توصیه می کند، توئیتر ایلان ماسک، معامله توییتری ایلان ماسک، بیت کوین اسپیس ایکس، بیت کوین

نظر شما در مورد نظرات ایلان ماسک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.