ایلان ماسک تأیید کرد که بانکمن-فرید مالک 0 درصد توییتر است علیرغم گزارش ها مبنی بر ادعای 100 میلیون دلار سهام – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر، توضیح داده است که سام بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق صرافی رمزارز سقوط کرده FTX، هیچ سهامی در توییتر ندارد. این به دنبال مقاله ای منتشر شد که توسط یک نشریه تحت حمایت Bankman-Fried منتشر شد که نشان می داد ماسک 100 میلیون دلار از مدیر سابق FTX گرفته

کد خبر : 285332
تاریخ انتشار : جمعه 25 نوامبر 2022 - 8:30
ایلان ماسک تأیید کرد که بانکمن-فرید مالک 0 درصد توییتر است علیرغم گزارش ها مبنی بر ادعای 100 میلیون دلار سهام – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر، توضیح داده است که سام بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق صرافی رمزارز سقوط کرده FTX، هیچ سهامی در توییتر ندارد. این به دنبال مقاله ای منتشر شد که توسط یک نشریه تحت حمایت Bankman-Fried منتشر شد که نشان می داد ماسک 100 میلیون دلار از مدیر سابق FTX گرفته است.

ایلان ماسک در مورد سرمایه گذاری ادعایی SBF در توییتر

ایلان ماسک تصریح کرده است که سام بنکمن-فرید (SBF)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق FTX، در حال حاضر مالک 0 درصد توییتر است.

این تایید پس از مقاله ای منتشر شد که روز چهارشنبه توسط نشریه Semafor تحت حمایت Bankman-Fried منتشر شد که نشان می داد SBF دارای 100 میلیون دلار سهام در پلت فرم رسانه های اجتماعی است. این مقاله ادعا می کرد که یک پیام متنی خصوصی بین ماسک و بنکمن-فرید به عنوان اثبات این سهام دریافت کرده است.

Semafor در 18 اکتبر، درست چند هفته قبل از شروع بحران FTX، اولین نمایش خود را آغاز کرد. صرافی کریپتو در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی در فصل 11 کرد و SBF از سمت مدیرعاملی کنار رفت.

ماسک روز چهارشنبه در توییتی نوشت: «سمافور متعلق به SBF است. این یک تضاد منافع گسترده در گزارش شما است.» ماسک در پاسخ به سردبیر این نشریه که اصرار داشت از SBF پول گرفته است، در توییتی نوشت:

همانطور که گفتم، نه من و نه توییتر هیچ سرمایه‌گذاری از SBF/FTX نگرفته‌ایم. مقاله شما دروغ است

سردبیر نشریه تحت حمایت SBF پیام متنی مورد بحث را پنجشنبه توییت کرد. در این پیام متنی، بنکمن-فرید ادعا کرد که بیش از 100 میلیون دلار سهام توییتر (TWTR) دارد که در صورت امکان، مایل است «انتقال دهد». ماسک با یک پاسخ استاندارد که به همه سهامداران توییتر داد پاسخ داد. او نوشت: “خوش آمدید رول کنید.” با این حال، پیامک تایید نمی کند که آیا معامله انجام شده است.

گزارشگر سمافور این پیامک را به عنوان تاییدیه ای دانست که بانکمن-فرید قطعاً 100 میلیون دلار از سهام توییتر را در اختیار دارد و زمانی که ماسک شرکت رسانه اجتماعی را در پایان اکتبر خرید و آن را خصوصی کرد، این کار را انجام داد.

ماسک پاسخ داد و تصریح کرد که همه سهامداران عمومی این شرکت رسانه های اجتماعی اجازه دارند سهام خود را به عنوان یک شرکت خصوصی در توییتر قرار دهند. با این حال، رئیس تسلا خاطرنشان کرد که Bankman-Fried چیزی را تغییر نداده است، بنابراین او هیچ سهامی در توییتر ندارد. «گزارش‌های شما باعث شد که مثل او نادرست به نظر برسد.»

در این مقاله همچنین ادعا شده است که ماسک به بانکمن-فرید پیامک ارسال کرده و از او دعوت کرده است که سهام 100 میلیون دلاری خود را واگذار کند. با این حال، از پیام متنی به نظر می رسد که این SBF بود که به ماسک پیامک ارسال کرد و مدیر عامل تسلا حتی نمی دانست این پیامک از طرف کیست.

بسیاری از افراد در توییتر با ماسک موافق بودند که این پیام متنی ثابت نمی کند که SBF در واقع سهامی را در توییتر، شرکت خصوصی، ارسال کرده است. یکی از کاربران توضیح داد:

شبیه او به نظر می رسد [Elon Musk] واقعاً نمی‌دانست با چه کسی صحبت می‌کند، و فقط همان پاسخی را می‌داد که علناً می‌داد – اینکه سهامداران بزرگ می‌توانند سهام خود را به تجارت جدید منتقل کنند. ماسک نیز این اتفاق را رد کرده است.

کاربران توییتر همچنین به انتشارات تحت حمایت SBF به دلیل تضاد منافع آن حمله کردند. یکی اشاره کرد: «بسیار وحشیانه است که چگونه آنها به هر کسی در نزدیکی SBF حمله می‌کنند، اما سپس او را دست نخورده می‌گذارند یا به سختی با انتقاد خفیفی که شما باید آن را 3-4 بار دوباره بخوانید قبل از اینکه به نظر انتقاد برسد، او را دست نخورده می‌گذارند. کاربر دیگری پرسید: «سمافور چه مقدار پول از SBF گرفت و این توافق مالی شامل چه مواردی شد؟ این مهم به نظر می رسد.»

نظر شما در مورد نشریه تحت حمایت SBF که ادعا می کند بانکمن-فرید 100 میلیون دلار به ایلان ماسک داده است، با وجود اینکه ماسک بارها گفته است که این کار را نکرده است، چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.