ایلان ماسک به همه چیز اشاره می‌کند که برنامه «X» در راه است – می‌گوید خرید توییتر ایجاد X را تسریع می‌کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس اشاره کرده است که “X، برنامه همه چیز” در راه است. او توضیح داد که خرید وی از پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر، تسریع کننده ای برای ایجاد X است که می تواند سه تا پنج سال از پروژه عقب نشینی کند. Elon Musk’s X – برنامه همه چیز

کد خبر : 263801
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
ایلان ماسک به همه چیز اشاره می‌کند که برنامه «X» در راه است – می‌گوید خرید توییتر ایجاد X را تسریع می‌کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس اشاره کرده است که “X، برنامه همه چیز” در راه است. او توضیح داد که خرید وی از پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر، تسریع کننده ای برای ایجاد X است که می تواند سه تا پنج سال از پروژه عقب نشینی کند.

Elon Musk’s X – برنامه همه چیز

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در مورد ایجاد “X، برنامه همه چیز” اشاره کرده است. ماسک روز چهارشنبه در پاسخ به توییتی درباره دلیل خرید توییتر نوشت:

توییتر شتاب دهنده ای برای تحقق چشم انداز اصلی X.com است.

او به طور مشابه روز سه شنبه توییت کرد که خرید توییتر «تسریع کننده ای برای ایجاد X است». او در یک توییت بعدی گفت که توییتر می تواند X را سه تا پنج سال سرعت دهد.

ایلان ماسک به همه چیز برنامه «X» اشاره می‌کند - می‌گوید خرید توییتر ایجاد X را تسریع می‌کند

این اولین باری نیست که ماسک از X نام می برد. در ماه آگوست، هنگامی که از او پرسیده شد که آیا در صورت عدم تحقق قرارداد توییتر به ایجاد پلتفرم رسانه اجتماعی خود فکر کرده است، رئیس تسلا پاسخ داد: “X.com”.

برخی از افراد در توییتر به این موضوع اشاره کردند که مدیر عامل تسلا به حرف X وسواس دارد. اولاً، X.com یک بانک آنلاین بود که ماسک یکی از بنیانگذاران آن بود. در سال 2000 با شرکت رقیب Confinity Inc. ادغام شد و نام خود را به Paypal تغییر داد. ماسک نام دامنه X.com را از پی پال در سال 2015 خرید. برای خرید توییتر

در حالی که ماسک هیچ جزئیاتی از X را فاش نکرده است، او دیدگاه خود را از آنچه می‌خواهد توییتر تبدیل شود با کارمندان توییتر در ماه ژوئن به اشتراک گذاشت. رئیس Spacex مقایسه‌ای با Wechat، اپلیکیشن چینی که رسانه‌های اجتماعی را با پرداخت‌ها، بازی‌ها و حتی تگرگ سواری ترکیب می‌کند، انجام داد. ماسک گفت:

هیچ معادل Wechat در خارج از چین وجود ندارد … شما اساساً در Wechat در چین زندگی می کنید. اگر بتوانیم آن را با توییتر بازسازی کنیم، موفقیت بزرگی خواهیم داشت.

او همچنین الگوریتم Tiktok را به دلیل خسته‌کننده نبودن تحسین کرد و پیشنهاد کرد که توییتر می‌تواند «به همان شکلی که جالب باشد» تقویت شود. وی در ادامه خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم توییتر می‌تواند در اطلاع‌رسانی به مردم از مسائل جدی بسیار بهتر باشد.

پس از ماه‌ها تلاش برای خروج از معامله خرید توییتر به دلیل تعداد حساب‌های جعلی و ربات‌های هرزنامه، ماسک تصمیم گرفت پیشنهاد اصلی ۴۴ میلیارد دلاری را دنبال کند. تیم حقوقی او دوشنبه به توییتر گفت که این میلیاردر قصد دارد معامله خرید توییتر را با شرایط خاصی ببندد. توییتر متعاقبا بیانیه ای منتشر کرد:

ما نامه ای را از طرف احزاب ماسک دریافت کردیم که آنها در SEC ثبت کرده اند. قصد شرکت این است که معامله را با قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم ببندد.

نظر شما در مورد ایجاد X، اپلیکیشن همه چیز، ایلان ماسک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.