ایلان ماسک “انگیزه بزرگی برای انتقال پول از حساب های بانکی” به اشتراک می گذارد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر، با اشاره به شکاف قابل توجه نرخ بهره ایجاد شده توسط خزانه داری ایالات متحده و فدرال رزرو، “انگیزه ای عظیم” برای انتقال پول از حساب های بانکی به اشتراک گذاشته است. ماسک هشدار داد: «همانطور که افراد و شرکت‌های بیشتری متوجه این موضوع می‌شوند، فرار سپرده‌گذاران بانکی

کد خبر : 357026
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
ایلان ماسک “انگیزه بزرگی برای انتقال پول از حساب های بانکی” به اشتراک می گذارد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر، با اشاره به شکاف قابل توجه نرخ بهره ایجاد شده توسط خزانه داری ایالات متحده و فدرال رزرو، “انگیزه ای عظیم” برای انتقال پول از حساب های بانکی به اشتراک گذاشته است. ماسک هشدار داد: «همانطور که افراد و شرکت‌های بیشتری متوجه این موضوع می‌شوند، فرار سپرده‌گذاران بانکی حتی برای بانک‌هایی که «بزرگ‌تر از آن هستند که شکست بخورند» به سطوح شدیدی افزایش می‌یابد.

انگیزه بزرگ برای انتقال پول به خارج از حساب های بانکی

تسلا و مدیر عامل توییتر، ایلان ماسک، دوشنبه یک “انگیزه بزرگ” برای مردم برای انتقال پول از حساب های بانکی در ایالات متحده به اشتراک گذاشتند. به مدت 15 سال، پیش بینی می کند که خزانه داری ایالات متحده و فدرال رزرو ممکن است مجبور شوند وارد عمل شوند و “حق شما را به عنوان یک شهروند ایالات متحده برای بیرون کشیدن پول از بخش بانکی ایالات متحده، به دلیل فرار سرمایه از سیستم بانکی ایالات متحده، محدود کنند.”

ماسک توضیح داد که خزانه داری آمریکا و فدرال رزرو شکاف بزرگی بین حساب های بازار پول (اسناد خزانه) با نرخ بهره حدود 4.5 درصد و حساب های بانکی با نرخ بهره کمتر از 1 درصد ایجاد کرده اند. او تاکید کرد: “این یک انگیزه بزرگ برای انتقال پول از حساب های بانکی است.”

این اولین بار نیست که ماسک در مورد این مشکل هشدار می دهد. در 2 می، رئیس تسلا به توئیتی درباره «بحران نقدینگی» و «مکیده شدن نقدینگی» به حساب‌های بازار پول خزانه‌داری با سود 4.5 درصد پاسخ داد و گفت:

این یک مشکل عظیم است. منطقی نیست که پول را در حساب بانکی با بهره کمتر از 1% به جای حساب 4.5% بازار پول (اسناد خزانه داری) نگه دارید. همانطور که افراد و شرکت های بیشتری متوجه این موضوع می شوند، فرار سپرده گذاران بانکی حتی برای بانک هایی که «بزرگ تر از آن هستند که شکست بخورند» به سطوح بسیار شدیدی افزایش می یابد.

ماسک همچنین با Genevieve Roch-Decter مدیر سابق پول موافقت کرد که دوشنبه در توییتی نوشت: «بانک‌ها با موفقیت سپرده‌گذاران را فریب داده‌اند تا سود 0.4 درصد پس‌انداز را بپذیرند در حالی که این بانک +5 درصد از خزانه‌ها سود می‌برد». وی تاکید کرد: بزرگترین ریسک برای بانک ها این است که مصرف کننده بفهمد می تواند پول خود را از بانک ها خارج کند و خودشان خزانه یا وجوه بازار پول را خریداری کنند.

بسیاری از مردم در مورد بحران بانکی ایالات متحده ابراز نگرانی کرده اند. First Republic Bank هفته گذشته توسط رگولاتورها توقیف شد و بیشتر دارایی های آن به JPMorgan Chase فروخته شد. این دومین ورشکستگی بزرگ بانکی در تاریخ ایالات متحده از سال 2008 بود. در ماه مارس، بانک سیلیکون ولی و بانک امضاء شکست خوردند. با این حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو تاکید کرد که سیستم بانکی “سالم و انعطاف پذیر” است زیرا مقامات فدرال رزرو هفته گذشته نرخ بهره را 25 واحد پایه افزایش دادند.

یک استراتژیست Swedbank هشدار داده است که بحران بانکی ایالات متحده در حال گسترش است و نسبت به ورشکستگی بیشتر بانک ها در یک “مارپیچ باطل” هشدار داده است. میلیاردر بیل آکمن هشدار داد که ما برای رفع مشکل بانکی وقت داریم تمام می شود. علاوه بر این، فدرال رزرو اخیرا فاش کرد که 722 بانک در سه ماهه سوم سال گذشته زیان های تحقق نیافته بیش از 50 درصد سرمایه را گزارش کردند.

هندری در مصاحبه ای با بلومبرگ، وضعیت سیستم بانکی ایالات متحده را «واقعاً بد» توصیف کرد. مدیر سابق صندوق تامینی توضیح داد: “نوش جان خزانه داری که اعلام کرد همه سپرده ها از طریق فدرال بیمه شده اند، این مشکل را حل نمی کند. فرار سرمایه – فرار سپرده – از بخش بانکی وجود دارد که به دنبال سود است. او همچنین هشدار داد: «من واقعاً می‌توانم تصور کنم که یک قانون فدرال یا خزانه‌داری وارد شود و بگوید «در 180 روز آینده، شما نمی‌توانید پول خود را از بخش بانکی خارج کنید».

آیا با ایلان ماسک در مورد انگیزه “عظیم” برای انتقال پول از حساب های بانکی موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.