ایلان ماسک از قاضی می خواهد که شکایت 258 میلیارد دلاری Dogecoin را رد کند – اصرار دارد که پشتیبانی توییتی از DOGE غیرقانونی نیست – اخبار ویژه بیت کوین

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر از یک قاضی آمریکایی خواسته است که شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران dogecoin علیه او را رد کند. آنها مدعی شدند که این میلیاردر یک طرح هرمی را برای تبلیغ ارز رمزنگاری شده دوج کوین اجرا می کند. وکیل ماسک گفت: “هیچ چیز غیرقانونی در مورد توئیت کردن کلمات

کد خبر : 341413
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
ایلان ماسک از قاضی می خواهد که شکایت 258 میلیارد دلاری Dogecoin را رد کند – اصرار دارد که پشتیبانی توییتی از DOGE غیرقانونی نیست – اخبار ویژه بیت کوین


ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر از یک قاضی آمریکایی خواسته است که شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران dogecoin علیه او را رد کند. آنها مدعی شدند که این میلیاردر یک طرح هرمی را برای تبلیغ ارز رمزنگاری شده دوج کوین اجرا می کند. وکیل ماسک گفت: “هیچ چیز غیرقانونی در مورد توئیت کردن کلمات حمایتی یا تصاویر خنده دار در مورد یک ارز دیجیتال قانونی که ارزش بازار آن نزدیک به 10 میلیارد دلار است، وجود ندارد.”

ایلان ماسک از دادگاه می خواهد که شکایت سرمایه گذاران Dogecoin را رد کند

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر، روز جمعه از یک قاضی آمریکایی خواست که شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری را رد کند که ادعا می‌کرد او یک طرح هرمی را برای ترویج ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) انجام داده است. شکایت جانسون و همکاران در برابر ماسک و همکاران، که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک ارائه شده است، ادعا می کند که ماسک و شرکت هایش، تسلا و اسپیسکس، «به دروغ و فریبکارانه ادعا می کنند که dogecoin یک سرمایه گذاری قانونی است زمانی که یک سرمایه گذاری قانونی است. اصلاً ارزشی ندارد.»

در یک درخواست رسمی که روز جمعه ارائه شد، تیم حقوقی ماسک شکایتی را که توسط سرمایه‌گذاران دوج‌کوین مطرح شد، به‌عنوان یک «اثر تخیلی خیال‌انگیز» درباره «توئیت‌های بی‌ضرر و اغلب احمقانه» ماسک در مورد ارز دیجیتال میم توصیف کرد. آنها استدلال کردند که سرمایه گذاران نتوانستند توضیح دهند که ماسک چگونه قصد کلاهبرداری از کسی را داشته یا چه خطراتی را پنهان کرده است. آنها همچنین استدلال کردند که نظرات مدیر عامل تسلا – مانند “Dogecoin Rulz” و “بدون صعود، بدون پایین، فقط Doge” – برای حمایت از یک ادعای تقلب بسیار مبهم بود.

وکلای ماسک توضیح دادند:

هیچ چیز غیرقانونی در مورد توئیت کلمات حمایتی یا تصاویر خنده دار در مورد یک ارز دیجیتال قانونی وجود ندارد که همچنان ارزش بازاری نزدیک به 10 میلیارد دلار دارد… این دادگاه باید به خیال پردازی شاکیان پایان دهد و شکایت را رد کند.

تیم حقوقی ماسک همچنین ادعای سرمایه گذاران DOGE مبنی بر اینکه dogecoin معیارهای طبقه بندی به عنوان اوراق بهادار را برآورده می کند، مخالفت کرد. در حالی که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، در چند مصاحبه گفته است که تمام توکن های رمزنگاری، به جز بیت کوین، اوراق بهادار هستند، بسیاری از مردم استدلال کرده اند که نظر او قانون نیست.

با این وجود، ایوان اسپنسر، وکیل مدافع سرمایه گذاران dogecoin، در ایمیلی اظهار داشت: “ما بیش از هر زمان دیگری مطمئن هستیم که پرونده ما موفق خواهد بود.”

به گفته سرمایه گذاران، ماسک عمداً ارزش دوج کوین را بیش از 36000 درصد در طول دو سال افزایش داد، اما پس از آن اجازه سقوط داد. آن‌ها ادعا کردند که این منجر به میلیاردها دلار سود برای ماسک شد در حالی که سایر سرمایه‌گذاران dogecoin متضرر شدند، علی‌رغم اینکه ماسک می‌دانست که ارز دیجیتال میم فاقد هر گونه ارزش ذاتی است. علاوه بر این، سرمایه گذاران از حضور ماسک در شنبه شب زنده یاد کردند، جایی که او یک کارشناس مالی خیالی را به تصویر کشید و از dogecoin به عنوان “هیجان” یاد کرد.

با وجود شکایت، رئیس تسلا و توییتر تأیید کرد که به خرید و حمایت از DOGE ادامه خواهد داد. ماسک در جامعه dogecoin به عنوان Dogefather شناخته می شود. شرکت خودروهای برقی او، تسلا، رمز ارز دیجیتال را برای برخی از کالاها می پذیرد و اوایل امسال، مجدداً تأیید کرد که اگر زنجیره فست فود پرداخت ها را با دوج کوین بپذیرد، یک وعده غذایی شاد مک دونالد را در تلویزیون خواهد خورد.

آیا فکر می کنید قاضی باید شکایت سرمایه گذاران دوج کوین علیه ایلان ماسک را رد کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.