ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، ویدیوی Dogecoin را به اشتراک می‌گذارد – می‌گوید همه چیز را توضیح می‌دهد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در گفتگو در مورد استخراج بیت کوین در تاریخ 1 آوریل، یک ویدیوی dogecoin را در توییتر به اشتراک گذاشته است. او می گوید: “این ویدئو همه چیز را توضیح می دهد.” ایلان ماسک ویدیوی Dogecoin را به اشتراک می گذارد ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، در پاسخ

کد خبر : 187159
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، ویدیوی Dogecoin را به اشتراک می‌گذارد – می‌گوید همه چیز را توضیح می‌دهد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در گفتگو در مورد استخراج بیت کوین در تاریخ 1 آوریل، یک ویدیوی dogecoin را در توییتر به اشتراک گذاشته است. او می گوید: “این ویدئو همه چیز را توضیح می دهد.”

ایلان ماسک ویدیوی Dogecoin را به اشتراک می گذارد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، در پاسخ به توییتی که توسط برت وینتون، مدیر تحقیقات Ark Invest در مورد بیت کوین منتشر شد، ویدئویی را در مورد ارز دیجیتال میم dogecoin (DOGE) به اشتراک گذاشت.

در این توییت، وینتون گفت‌وگویی درباره استخراج بیت‌کوین نقل کرد که در آن به نظر می‌رسد در روز اول آوریل در توضیح اینکه استخراج‌کنندگان بیت‌کوین کامپیوتر هستند، برای مادرش مشکل دارد. ماسک در همان روز در پاسخ با یک ویدیو با عنوان «Ð برای Ðogecoin است» نوشت: «فقط این ویدیو را به او نشان دهید که همه چیز را توضیح می‌دهد».

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، ویدیوی Dogecoin را به اشتراک می‌گذارد - می‌گوید «همه چیز را توضیح می‌دهد»

ویدیوی کوتاه طلسم DOGE را در سفر به ماه نشان می دهد. با افزایش قیمت DOGE، shiba inu روی یک موشک، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی را پشت سر گذاشت.

وینتون به ماسک پاسخ داد: «می ترسم یک میم برای او خیلی دور باشد. (از طرف دیگر، کودک 5 ساله من اکنون دیوانه وار در حال ایجاد یک حساب Coinbase است).

بیلی مارکوس، یکی از خالقان Dogecoin، در مورد توییت ماسک اظهار نظر کرد و اظهار داشت که ویدیوی میم «بهترین ویدیوی ارز دیجیتال در تاریخ» است.

ماسک قبلاً این ویدیوی خاص را در توییتر به اشتراک گذاشته بود، از جمله در 7 فوریه سال گذشته که در توییتی نوشت: «Ð برای Ðogecoin است! فیلم آموزشی.”

جامعه DOGE از اینکه ماسک دوباره در مورد ارز رمزپایه مورد علاقه خود توییت کرد خوشحال است. آن‌ها مدت‌هاست که مدیرعامل تسلا را «دوج‌پدر» خطاب کرده‌اند و از ارسال قیمت دوج‌کوین با توییت‌هایش قدردانی کرده‌اند.

دوج کوین، دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، بر اساس داده های Bitcoin.com Markets، در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.1431 دلار به ازای هر سکه معامله می شود. با این حال، آخرین توییت ماسک در DOGE بازار را تحرک چندانی نکرد. هنگامی که او توییت کرد، سکه میم در حدود 0.1420 دلار بود.

ماسک در ماه مارس تایید کرد که بیت کوین، اتر و دوج کوین دارد و تاکید کرد که آنها را نمی فروشد. رئیس تسلا معتقد است که dogecoin رمزنگاری مردم است و DOGE بهترین ارز دیجیتال برای تراکنش‌ها است. در مقابل، او بیت کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش می بیند. شرکت خودروهای الکتریکی او نیز DOGE را برای برخی کالاها می پذیرد.

در زیر ویدئویی در مورد DOGE که توسط ایلان ماسک به اشتراک گذاشته شده است.

نظر شما در مورد ایلان ماسک به اشتراک گذاری یک ویدیوی dogecoin که “همه چیز را توضیح می دهد” چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.