ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، توصیه‌های سرمایه‌گذاری می‌کند و می‌گوید «در درازمدت به شما خدمات خوبی خواهد داد» – اخبار ویژه بیت‌کوین

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، استراتژی سرمایه گذاری پیشنهادی خود را به اشتراک گذاشته است، که معتقد است “در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد.” برخی از افراد خاطرنشان کردند که استراتژی ماسک مشابه استراتژی اتخاذ شده توسط وارن بافت، مدیرعامل برکشایر هاتاوی است. مشاوره سرمایه گذاری ایلان ماسک ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا

کد خبر : 202213
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، توصیه‌های سرمایه‌گذاری می‌کند و می‌گوید «در درازمدت به شما خدمات خوبی خواهد داد» – اخبار ویژه بیت‌کوین


ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، استراتژی سرمایه گذاری پیشنهادی خود را به اشتراک گذاشته است، که معتقد است “در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد.” برخی از افراد خاطرنشان کردند که استراتژی ماسک مشابه استراتژی اتخاذ شده توسط وارن بافت، مدیرعامل برکشایر هاتاوی است.

مشاوره سرمایه گذاری ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، روز یکشنبه توصیه‌هایی برای سرمایه‌گذاری ارائه کرد و خاطرنشان کرد که از او در مورد آن «بسیار سؤال شده است».

او توضیح داد که سرمایه‌گذاران باید سهام چندین شرکتی را که محصولات و خدماتی را تولید می‌کنند بخرند که آنها به آن‌ها اعتقاد دارند. آنها فقط در صورتی باید بفروشند که فکر می‌کنند آن محصولات و خدمات روند بدتری دارند، ماسک ادامه داد و تأکید کرد که وقتی بازار چنین می‌کند نباید وحشت کنند. رئیس تسلا تاکید کرد: “این در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد.”

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، توصیه‌هایی برای سرمایه‌گذاری ارائه می‌کند که در درازمدت به شما خدمات خوبی خواهد داد.

در زمان نگارش این مطلب، توییت ماسک بیش از یک میلیون بار لایک شده و 110 هزار بار بازتوییت شده است.

پاسخ ها به توییت او متفاوت بود. برخی از افراد با ماسک موافق بودند در حالی که برخی دیگر درباره جنبه‌های مختلف توصیه او بحث کردند، مانند اینکه سرمایه‌گذاری‌های شدیداً ارزش‌گذاری شده نباید طولانی‌مدت نگه داشته شوند و نباید همه واکنش‌های بازار را نادیده گرفت. عده ای توصیه ماسک را به عنوان هشداری در نظر گرفتند که شرکت خودروهای الکتریکی او، تسلا (TSLA)، ممکن است به زودی خبرهای بدی داشته باشد.

تعدادی از حامیان کریپتو می‌گویند همان‌طور که ماسک توصیه می‌کند با ارزهای دیجیتال انجام می‌دهند و از پروژه‌هایی که به آن اعتقاد دارند، بدون توجه به قیمت‌های اساسی سکه حمایت می‌کنند.

برخی از سرمایه گذاران خاطرنشان کردند که توصیه ماسک مشابه استراتژی سرمایه گذاری ارزشی است که توسط وارن بافت، مدیر عامل برکشایر هاتاوی تبلیغ می شود. اوراکل اوماها در آخر هفته درباره سرمایه گذاری ارزشی با جزئیات صحبت کرد و توضیح داد که چرا روی بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نمی کند.

چندین نفر اشاره کردند که ماسک از این استراتژی برای خرید توییتر استفاده می کند. ثروتمندترین میلیاردر جهان هفته گذشته برای خرید 100 درصد از پلتفرم رسانه های اجتماعی به مبلغ 44 میلیارد دلار معامله کرد.

در ماه مارس، ماسک همچنین در حین بحث در مورد تورم، توصیه هایی برای سرمایه گذاری ارائه کرد. او توییت کرد:

به عنوان یک اصل کلی … به طور کلی بهتر است در زمانی که تورم بالا است، چیزهای فیزیکی مانند خانه یا سهام در شرکت هایی که فکر می کنید محصولات خوبی تولید می کنند داشته باشید تا دلار.

رئیس تسلا همچنین در آن زمان فاش کرد که هنوز مالک بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و dogecoin (DOGE) خود است و نخواهد فروخت.

نظر شما در مورد مشاوره سرمایه گذاری ماسک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.