ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، “احساس بسیار بد” در مورد اقتصاد ایالات متحده دارد – پاسخ بایدن – اخبار بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس می‌گوید که احساس بسیار بدی نسبت به اقتصاد ایالات متحده دارد. رئیس جمهور جو بایدن با فهرستی از سرمایه گذاری های بزرگ شرکت های بزرگ پاسخ داد و برای ماسک در سفر به ماه آرزوی موفقیت کرد. احساس بد ایلان ماسک در مورد اقتصاد ایالات متحده ایلان ماسک،

کد خبر : 212704
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، “احساس بسیار بد” در مورد اقتصاد ایالات متحده دارد – پاسخ بایدن – اخبار بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس می‌گوید که احساس بسیار بدی نسبت به اقتصاد ایالات متحده دارد. رئیس جمهور جو بایدن با فهرستی از سرمایه گذاری های بزرگ شرکت های بزرگ پاسخ داد و برای ماسک در سفر به ماه آرزوی موفقیت کرد.

احساس بد ایلان ماسک در مورد اقتصاد ایالات متحده

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، در ایمیلی به مدیران اجرایی که توسط رویترز دیده شده است، گفت: احساس بسیار بدی درباره اقتصاد ایالات متحده دارد.

این ایمیل با عنوان “مکث همه استخدام ها در سراسر جهان” دو روز پس از آن ارسال شد که ماسک به کارکنان گفت به محل کار بازگردند یا آن را ترک کنند. او همچنین گفت که باید حدود 10 درصد از کارکنان شرکت خودروهای الکتریکی خود را کاهش دهد.

ماسک اخیرا هشدار داده است که اقتصاد ایالات متحده یا در حال حاضر در یک رکود است یا به سمت یک رکود پیش می رود. با این حال، مدیر عامل میلیاردر تسلا و اسپیسکس معتقد است که رکود “یک چیز خوب” است، و اظهار داشت: “برای مدت طولانی پول بر سر احمق ها باریده است. برخی از ورشکستگی ها باید اتفاق بیفتد. وی همچنین برآورد کرد که رکود بین 12 تا 18 ماه ادامه خواهد داشت.

آدام جوناس، تحلیلگر مورگان استنلی معتقد است که باید به نگرانی های ماسک توجه کرد و توضیح می دهد:

ایلان ماسک بینش آگاهانه منحصر به فردی از اقتصاد جهانی دارد. ما معتقدیم که پیامی از او اعتبار بالایی خواهد داشت.

پاسخ بایدن به اظهارات ایلان ماسک

روز جمعه، رئیس جمهور جو بایدن به اظهارات “احساس فوق العاده بد” ماسک در مورد اقتصاد ایالات متحده پاسخ داد.

بایدن در حالی که کارتی را از جیب کتش بیرون می آورد، گفت: «خب، اجازه دهید به شما بگویم، در حالی که ایلان ماسک در مورد آن صحبت می کند، فورد سرمایه گذاری خود را به شدت افزایش می دهد.

فورد در حال افزایش سرمایه گذاری و ساخت وسایل نقلیه الکتریکی جدید، 6000 کارمند جدید – کارمندان اتحادیه، من می توانم اضافه کنم – در غرب میانه است. شرکت سابق کرایسلر، Stellantis، آنها نیز سرمایه گذاری های مشابهی در خودروهای الکتریکی انجام می دهند. رئیس جمهور ادامه داد: اینتل در حال ایجاد 20000 شغل جدید در زمینه ساخت تراشه های کامپیوتری است.

بایدن در حالی که کارت یادداشت خود را در جیب کتش می گذاشت نتیجه گرفت:

بنابراین، می دانید، در سفر او به ماه شانس زیادی دارد.

پس از پاسخ بایدن، ماسک در توییتر خود نوشت: «متشکرم، آقای رئیس‌جمهور!» توییت او حاوی پیوندی بود به اطلاعیه ای مبنی بر اینکه ناسا اسپیسکس را برای فرود آمریکایی های بعدی روی ماه انتخاب کرده است.

ماسک تنها کسی نیست که پیش بینی کرده است که اقتصاد ایالات متحده به سمت رکود پیش می رود. مایکل بری، سرمایه گذار Big Short اخیراً در مورد رکود مصرف کننده در آینده هشدار داد. لوید بلنکفین از گلدمن ساکس به هر شرکت و مصرف کننده توصیه کرد که برای رکود اقتصادی آماده شود. داون فیتزپاتریک، مدیرعامل مدیریت صندوق سوروس گفت که رکود اقتصادی اجتناب ناپذیر است. جیمی دیمون، مدیر عامل جی‌پی مورگان، طوفان اقتصادی در راه است و به سرمایه‌گذاران می‌گوید خود را آماده کنند. یکی از وحشتناک ترین پیش بینی ها از نویسنده پدر پولدار پدر فقیر رابرت کیوساکی بود که گفت بازارها در حال سقوط هستند و رکود و ناآرامی مدنی در راه است.

نظر شما در مورد اظهارات ایلان ماسک و پاسخ بایدن چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.