ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می‌گوید رکود ممکن است تا بهار 2024 ادامه داشته باشد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس انتظار دارد که رکود جهانی تا بهار سال 2024 ادامه داشته باشد. ماسک افزود که دو شرکت او در موقعیت خوبی هستند اما بسیاری دیگر از این وضعیت نیستند. رئیس تسلا گفت: «رکودها دارای پوشش نقره‌ای هستند که شرکت‌هایی که نباید وجود داشته باشند، متوقف می‌شوند. ایلان ماسک

کد خبر : 271017
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می‌گوید رکود ممکن است تا بهار 2024 ادامه داشته باشد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس انتظار دارد که رکود جهانی تا بهار سال 2024 ادامه داشته باشد. ماسک افزود که دو شرکت او در موقعیت خوبی هستند اما بسیاری دیگر از این وضعیت نیستند. رئیس تسلا گفت: «رکودها دارای پوشش نقره‌ای هستند که شرکت‌هایی که نباید وجود داشته باشند، متوقف می‌شوند.

ایلان ماسک در مورد رکود جهانی

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، افکار خود را در مورد رکود جهانی در روز جمعه در یک تاپیک توییتری به اشتراک گذاشت. این موضوع توسط بیلی مارکوس، یکی از خالقان Dogecoin آغاز شد و در توییتی نوشت: «تعداد ویروس کرونا در واقع بسیار کم است. حدس می‌زنم تنها چیزی که اکنون باید نگران آن باشیم، رکود جهانی قریب‌الوقوع و آخرالزمان هسته‌ای است.» ماسک اظهار داشت: مطمئناً خوب است که یک سال بدون یک رویداد وحشتناک جهانی داشته باشیم.

یکی دیگر از کاربران توییتر به صدا درآمد و از ماسک پرسید: «فکر می‌کنید رکود تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟» رئیس تسلا پاسخ داد: “فقط حدس می زنم، اما احتمالا تا بهار سال 24.”

همین کاربر توییتر این سوال را دنبال کرد: «فکر می‌کنید چقدر بدتر می‌شود؟ مثل کمی بدتر یا یک تن بدتر؟» ماسک پاسخ داد:

بسیار متفاوت است. تسلا و اسپیسکس در موقعیت های خوبی قرار دارند، اما بسیاری از شرکت های دیگر اینطور نیستند. رکودها دارای پوشش نقره‌ای هستند که شرکت‌هایی که نباید وجود داشته باشند، دیگر وجود ندارند.

ماسک در جریان معاملات سه ماهه سوم تسلا در روز چهارشنبه گفت که “چین در حال تجربه یک رکود اقتصادی است” و “اروپا دچار رکودی است که ناشی از انرژی است.” در همین حال، او خاطرنشان کرد: «آمریکای شمالی از سلامت نسبتاً خوبی برخوردار است، اگرچه فدرال رزرو نرخ‌های بهره را بیش از آنچه باید افزایش می‌دهد، اما من فکر می‌کنم که آنها در نهایت متوجه این موضوع شده و دوباره آن را پایین خواهند آورد».

در ماه آگوست، ماسک گفت که تورم به اوج خود رسیده است اما برای 18 ماه رکود خواهیم داشت.

بسیاری از مردم انتظار دارند که اقتصاد ایالات متحده وارد رکود شود. یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که 98 درصد از مدیران اجرایی برای رکود اقتصادی ایالات متحده آماده می شوند در حالی که 99 درصد در حال آماده شدن برای رکود در اتحادیه اروپا هستند.

دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس، این هفته گفت که شانس خوبی برای رکود اقتصادی آمریکا وجود دارد. جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان چیس اخیرا هشدار داده است که رکود اقتصادی می تواند در شش ماه آینده به اقتصاد ایالات متحده ضربه بزند.

سرمایه گذار مشهور جیم راجرز معتقد است که رکود اقتصادی بدترین رکود در طول عمر او خواهد بود. پیتر شیف، اقتصاددان و اشکال طلا هشدار داد که اقدام فدرال رزرو می تواند منجر به سقوط بازار، بحران مالی عظیم و رکود شدید شود.

آیا با ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در مورد رکود جهانی موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.