ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می‌گوید تورم به اوج خود رسیده است – اما برای 18 ماه رکود خواهیم داشت – اقتصاد بیت کوین نیوز

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا معتقد است که تورم به اوج خود رسیده است و اقتصاد آمریکا حدود 18 ماه در رکود خواهد بود. میلیاردر توضیح داد: «ما بینش عادلانه‌ای درباره اینکه قیمت‌ها در طول زمان به کجا می‌روند به دست می‌آوریم، و خاطرنشان کرد که «تورم به سرعت کاهش می‌یابد». ایلان ماسک توضیح می دهد

کد خبر : 238854
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می‌گوید تورم به اوج خود رسیده است – اما برای 18 ماه رکود خواهیم داشت – اقتصاد بیت کوین نیوز


ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا معتقد است که تورم به اوج خود رسیده است و اقتصاد آمریکا حدود 18 ماه در رکود خواهد بود. میلیاردر توضیح داد: «ما بینش عادلانه‌ای درباره اینکه قیمت‌ها در طول زمان به کجا می‌روند به دست می‌آوریم، و خاطرنشان کرد که «تورم به سرعت کاهش می‌یابد».

ایلان ماسک توضیح می دهد که چرا فکر می کند تورم به اوج خود رسیده و رکود 18 ماه ادامه خواهد داشت.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، دیدگاه خود را در مورد اقتصاد ایالات متحده، تورم و رکود اقتصادی در جریان نشست سالانه سهامداران تسلا در سال 2022 در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت.

او در پاسخ به سوالی در مورد تورم توضیح داد: «ما بینش نسبتاً خوبی در مورد اینکه قیمت‌ها در طول زمان به کجا می‌رسند به دست می‌آوریم، زیرا وقتی میلیون‌ها خودرو می‌سازید، باید کالاها را ماه‌ها قبل از زمانی که آنها می‌خرند، خریداری کنید. مورد نیاز است… زیرا این یک زنجیره تامین طولانی با مقدار زیادی اینرسی است، بنابراین ما به نوعی بینشی در مورد اینکه قیمت ها در طول زمان به کجا می روند، داریم.”

ماسک توضیح داد: «نکته جالبی که اکنون می‌بینیم این است که بیشتر کالاهای ما، بیشتر چیزهایی که وارد یک تسلا می‌شوند – نه همه، بلکه بیش از نیمی از آنها – قیمت‌ها در شش ماه، شش ماه از زمان گذشته کاهش می‌یابند. اکنون.” او اضافه کرد:

این روند کاهشی است که نشان می دهد ما از اوج تورم گذشته ایم.

با این حال، ماسک خاطرنشان کرد: «پیش‌بینی‌های کلان اقتصادی دستوری برای فاجعه است، اما حدس من این است که از اوج تورم گذشته‌ایم و رکود خواهیم داشت. من فکر می کنم که این یک رکود نسبتا خفیف خواهد بود، اما من فقط در اینجا حدس می زنم.

او با تأکید بر اینکه دیدگاه او «گمانه‌زنی کامل» است، اظهار داشت:

حدس ما این است که یک رکود خفیف برای 18 ماه یا چیزی شبیه به آن، بهترین حدس من در حال حاضر خواهد بود.

او توضیح داد: «ما در ایالات متحده تخصیص نادرست سرمایه‌ای که در گذشته داشته‌ایم نداریم، مانند قبل از سال 2008 که در آن واحدهای مسکونی اولیه را با دو برابر نرخ تشکیل خانوار می‌سازیم که بدیهی است منطقی نیست. بسیاری از شرکت‌ها بیش از حد تحت فشار قرار گرفتند.»

ماسک در پایان گفت: اهرم یا بدهی که شرکت‌ها در حال حاضر دارند نسبتاً پایین است، بنابراین می‌توانم بگویم احتمالاً، می‌دانید، رکود خفیف و متوسط، شاید 18 ماه آینده، و من فکر می‌کنم تورم به سرعت کاهش خواهد یافت. این حدس من است.»

اظهارات مدیر عامل تسلا در جلسه سهامداران منعکس کننده توئیت های او در 28 جولای بود. او در آن زمان نوشت: “تورم ممکن است روند کاهشی داشته باشد… بیشتر قیمت کالاهای تسلا روند نزولی دارد تا افزایش.”

ماسک چند ماه پیش و پس از اینکه در ماه مارس فاش کرد که تسلا و اسپیسکس هر دو تحت فشار تورمی قابل توجهی هستند، صحبت در مورد رکود اقتصادی ایالات متحده را آغاز کرد.

ما احتمالاً در یک رکود هستیم و آن رکود بدتر خواهد شد، اما این چیزها می گذرد و پس از آن دوباره دوران رونق رخ می دهد … احتمالاً یک سال، شاید 12 تا 18 ماه، یک سال سختی خواهد بود، نمی دانم. او در ماه می گفت.

او متعاقباً گفت که رکود «در واقع یک چیز خوب» برای اقتصاد ایالات متحده است و افزود: «برای مدت طولانی است که بر سر احمق ها باران می بارد. برخی ورشکستگی ها باید اتفاق بیفتد.»

برچسب ها در این داستان

قیمت کالا، ایلان ماسک، تورم ایلان ماسک، پیش بینی تورم ایلان ماسک، پیش بینی ایلان ماسک، رکود ایلان ماسک، پیش بینی رکود ایلان ماسک، تورم به اوج خود، رکود 18 ماهه، مجمع سهامداران تسلا، رکود اقتصاد ایالات متحده

آیا با ایلان ماسک موافقید که تورم به اوج خود رسیده است و اقتصاد آمریکا در رکودی قرار خواهد گرفت که حدود 18 ماه طول خواهد کشید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.