ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، رسما قرارداد 44 میلیارد دلاری توئیتر را فسخ کرد – توییتر تهدید به شکایت کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به طور رسمی به توییتر اطلاع داده است که پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود را برای خرید این پلتفرم رسانه اجتماعی خاتمه می دهد. وکیل ماسک توضیح داد: «توئیتر چندین مفاد توافقنامه را نقض کرده است. پایان معامله ماسک با توییتر با استناد به “نقض مادی چندین مفاد” وکیل ایلان

کد خبر : 226719
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، رسما قرارداد 44 میلیارد دلاری توئیتر را فسخ کرد – توییتر تهدید به شکایت کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به طور رسمی به توییتر اطلاع داده است که پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود را برای خرید این پلتفرم رسانه اجتماعی خاتمه می دهد. وکیل ماسک توضیح داد: «توئیتر چندین مفاد توافقنامه را نقض کرده است.

پایان معامله ماسک با توییتر با استناد به “نقض مادی چندین مفاد”

وکیل ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، روز جمعه نامه‌ای به شرکت توییتر درباره پیشنهاد ماسک برای خرید پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ارسال کرد. در نامه ای که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت شده است، آمده است:

آقای ماسک قرارداد ادغام را فسخ می کند زیرا توییتر چندین مفاد آن توافقنامه را نقض می کند.

در این نامه ادعا شده است که توییتر «بازنمایی‌های نادرست و گمراه‌کننده» انجام داده است و ماسک هنگام امضای قرارداد ادغام بین توییتر و شرکت‌هایش: X Holdings I Inc. و X Holdings II Inc.

این وکیل توضیح داد که توییتر به تعهدات قراردادی خود برای ارائه اطلاعات لازم به ماسک عمل نکرده است.

ماسک برای نزدیک به دو ماه به دنبال داده ها و اطلاعات لازم برای “ارزیابی مستقل از شیوع اکانت های جعلی یا هرزنامه در پلت فرم توییتر” بوده است و توضیح داد:

گاهی اوقات توییتر درخواست‌های آقای ماسک را نادیده می‌گیرد، گاهی به دلایلی که غیرقابل توجیه به نظر می‌رسد آنها را رد می‌کند و گاهی نیز ضمن ارائه اطلاعات ناقص یا غیرقابل استفاده به آقای ماسک، ادعا می‌کند که از این درخواست پیروی می‌کند.

این نامه تأیید می کند که توییتر برخی اطلاعات را ارائه کرده است. با این حال، «این اطلاعات همراه با رشته‌های متصل، استفاده از محدودیت‌ها یا سایر ویژگی‌های قالب‌بندی مصنوعی آمده است، که برخی از اطلاعات را برای آقای ماسک و مشاورانش به حداقل رسانده است».

در اوایل ژوئن، وکیل ماسک به توییتر از نقض مواد اطلاع داد و هشدار داد که ماسک می تواند معامله را فسخ کند. این وکیل خاطرنشان کرد: «هر دوره درمانی که بر اساس توافقنامه ادغام به توییتر داده شده بود، اکنون از بین رفته است.

علاوه بر این، وکیل ماسک مدعی شد که توییتر “اظهارات نادرست مادی” داشته است، به ویژه در مورد ادعای شرکت رسانه اجتماعی مبنی بر اینکه “کمتر از 5٪” از mDAU آن اکانت های نادرست یا هرزنامه هستند. توییتر «استفاده یا کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد (mDAU) را به عنوان کاربران توییتر تعریف می‌کند که در هر روز معین از طریق Twitter.com یا برنامه‌های توییتر که قادر به نمایش تبلیغات هستند وارد توییتر شده و به توییتر دسترسی پیدا کرده‌اند».

بر اساس تحلیل اولیه خود ماسک:

همه نشانه‌ها حاکی از آن است که چندین مورد از افشای عمومی توییتر در مورد mDAUهای آن نادرست یا گمراه‌کننده هستند… نسبت اکانت‌های نادرست و هرزنامه که در تعداد mDAU گزارش‌شده گنجانده شده‌اند، به‌شدت بالاتر از ۵ درصد است.

به علاوه، وکیل گفت: «افشای توییتر مبنی بر اینکه وقتی تشخیص دهد که این کاربران جعلی هستند، شمارش کاربران جعلی یا هرزنامه را در mDAU خود متوقف می کند، به نظر نادرست است.

در این نامه همچنین اشاره شده است که توییتر از تعهد خود برای “حفظ کامل اجزای مادی سازمان تجاری فعلی خود” عدول کرده است. از زمان امضای قرارداد با ماسک، این شرکت رسانه های اجتماعی کارمندان کلیدی و رده بالای خود را اخراج کرد و در 7 جولای اعلام کرد که یک سوم از تیم جذب استعداد خود را اخراج می کند. همچنین سه مدیر اجرایی نیز استعفا داده اند.

وکیل ماسک با اشاره به اینکه توییتر رضایتی برای این تغییرات دریافت نکرد، ادعا کرد که اقدامات این شرکت بیشتر نقض توافقنامه ادغام با مدیرعامل تسلا است.

در پایان نامه آمده است:

به همه این دلایل، آقای ماسک بدینوسیله از حق X Holdings I, Inc. برای فسخ قرارداد ادغام و صرف نظر از معامله در نظر گرفته شده در آن استفاده می کند.

ماسک و توییتر در ابتدا در هنگام امضای قرارداد بر سر هزینه فسخ یک میلیارد دلار توافق کردند. با این حال، اتهام نقض مادی و هرگونه شکایت بعدی می تواند هزینه را پیچیده کند.

برت تیلور، یکی از اعضای هیئت مدیره توییتر، جمعه در واکنش به فسخ قرارداد ادغام ماسک، توییت کرد:

هیئت مدیره توییتر متعهد به بستن معامله بر اساس قیمت و شرایط توافق شده با آقای ماسک است و قصد دارد اقدامات قانونی را برای اجرای توافق ادغام دنبال کند.

وی افزود: ما مطمئن هستیم که در دادگاه سلطنتی دلاور پیروز خواهیم شد.

برچسب ها در این داستان

ایلان ماسک، ایلان ماسک توییتر را رها کرد، ایلان ماسک توییتر را خرید، ایلان ماسک به معامله توییتر پایان داد، ایلان ماسک توییتر را فسخ کرد، ایلان ماسک توییتر، نقض مواد، توییتر، توئیتر نقض توافق، قرارداد ادغام توییتر، توییتر از ماسک شکایت کرد

نظر شما در مورد پایان قرارداد ادغام با توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، rafapress / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.