ایستگاه های قایق نجات ساحلی گارد ساحلی کانادا در سراسر انتاریو باز است

16 مه 2022 سارنیا، انتاریو – ایستگاه های قایق نجات ساحلی گارد ساحلی کانادا در دریاچه های بزرگ، خلیج جورجیا و رودخانه سنت لارنس اکنون باز هستند. هر ایستگاه قایق نجات ساحلی توسط دانش آموزان پس از متوسطه که توسط گارد ساحلی کانادا استخدام و آموزش دیده اند، تشکیل می شود. آنها خدمات جستجو و

کد خبر : 207944
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۵۴
ایستگاه های قایق نجات ساحلی گارد ساحلی کانادا در سراسر انتاریو باز است


16 مه 2022

سارنیا، انتاریو – ایستگاه های قایق نجات ساحلی گارد ساحلی کانادا در دریاچه های بزرگ، خلیج جورجیا و رودخانه سنت لارنس اکنون باز هستند.

هر ایستگاه قایق نجات ساحلی توسط دانش آموزان پس از متوسطه که توسط گارد ساحلی کانادا استخدام و آموزش دیده اند، تشکیل می شود. آنها خدمات جستجو و نجات دریایی اضافی را در طول فصل شلوغ قایقرانی تفریحی تابستانی ارائه می دهند. ایستگاه های قایق نجات Inshore در جزیره بریت و بریبوف (خلیج جورجیان)، جزیره هیل (رودخانه سنت لارنس)، پورت لمبتون (رودخانه سنت کلر)، رودخانه تیمز (دریاچه سنت کلر) و لانگ پوینت (دریاچه ایری) واقع شده اند. .

گارد ساحلی کانادا در این مدت به عملیات جستجو و نجات ادامه می دهد. در سراسر انتاریو، گارد ساحلی کانادا دارای ایستگاه های قایق نجات است که توسط پرسنل گارد ساحلی کانادا در خلیج تاندر، توبرموری، میفورد، گودریش، آمهرستبورگ، پورت دوور، پورت ولر، کوبورگ و کینگستون خدمه می شود.

در ساحل، مراکز خدمات ترافیکی و ارتباطات دریایی گارد ساحلی کانادا در سارنیا و پرسکات ارتباطات ایمنی دریایی را ارائه می دهند، در حالی که پاسخ به هر مورد جستجو و نجات توسط مرکز هماهنگی نجات مشترک در ترنتون هماهنگ می شود.

آبراه ها در این زمان از سال بسیار سرد می مانند و گرم شدن آنها در مقایسه با هوا بسیار بیشتر طول می کشد. راهنمای قایق سواری ایمن حمل و نقل کانادا یک منبع عالی اطلاعات برای آمادگی برای فصل قایق سواری تفریحی است. راهنمای قایق سواری ایمن را می توانید در اینجا بیابید.

موارد اضطراری در آب را می توان در 24 ساعت شبانه روز، 365 روز در سال، به صورت رایگان (در داخل کانادا) در آدرس زیر گزارش کرد. 1-800-267-7270، یا از طریق رادیو VHF دریایی – کانال 16.

جستجو و نجات یک خدمت ضروری است. در طول پاسخ جستجو و نجات، اعضای خدمه ملزم به کار در نزدیکی یکدیگر و اعضای عمومی هستند. اگر اعضای مردم با گروه‌های جستجو و نجات مواجه شدند، لطفاً آنها را از علائم مشابه آنفولانزا یا سایر علائمی که با COVID-19 همسو هستند مطلع کنید. در طول عملیات منظم، خدمه تمام اقدامات احتیاطی را برای کار در فواصل بیشتر از یکدیگر، مطابق با توصیه متخصصان بهداشت انجام می دهند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.