ایستراگ دکتر موربیوس و ونوم در The Amazing Spider-Man 2 پیدا شد

[ad_1] با این حال، یک اشاره به موربیوس و ونوم در The Amazing Spider-Man 2 وجود داشت که توجه برخی از کاربران را پس از گذشت چند سال از اکران اثر به خود جلب کرده است! در این اثر سینمایی بخشی وجود دارد که می‌بینیم هری آزبورن برای پیدا کردن رازهای مخفی مانده شرکت آزکورپ

کد خبر : 160435
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
ایستراگ دکتر موربیوس و ونوم در The Amazing Spider-Man 2 پیدا شد

[ad_1]

با این حال، یک اشاره به موربیوس و ونوم در The Amazing Spider-Man 2 وجود داشت که توجه برخی از کاربران را پس از گذشت چند سال از اکران اثر به خود جلب کرده است! در این اثر سینمایی بخشی وجود دارد که می‌بینیم هری آزبورن برای پیدا کردن رازهای مخفی مانده شرکت آزکورپ (Oscorp)، به سیستم اصلی دسترسی پیدا کرده و در آن نام فایل‌های مختلفی را زیر و بالا می‌کند تا به یک راه درمان برسد. حال در میان این فایل‌ها، نام یک فایل به اسم Venom Storage دیده می‌شود که نشان می‌دهد ظاهرا آزکورپ در این خط زمانی، در حال استفاده و آزمایش سیمییوت ونوم بوده است. همچنین لازم به ذکر است که یکی دیگر از نام‌های داخل این فایل‌ها، Dr. Morbius بود که همان مایکل موربیوس، دانشمند معروف دنیای مارول و اسپایدرمن است!

این احتمال وجود دارد که موربیوس و ونوم هر دو برای آینده فیلم‌های سری The Amazing Spider-Man در نظر گرفته شده بودند، اما بنا بر ریبوت شدن سری در توافق استودیو مارول و سونی، دیگر به کلی از آن‌ها استفاده نشده باشد. شاید هم مثل زمان حضور دکتر کانرز در فیلم‌های سری Spider-Man به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi)، هم ونوم و هم دکتر موربیوس هر دو فقط نقش‌های فرعی و جداگانه‌ای داشته و هیچوقت قرار نبوده تا بزرگ‌تر دیده شوند. این در حالی است که پس از انتشار No Way Home اکنون سازندگان می‌توانند با بازگشت اندرو گارفیلد، داستان جهان او را ادامه دهند تا سرنوشت ونوم و موربیوس را در آن ببینیم.

به هر حال این ایستراگ دکتر موربیوس و ونوم در The Amazing Spider-Man 2 نشان می‌دهد که برنامه‌های سونی در صورت موفقیت این فیلم، برای دنباله‌های آن چقدر غنی و کامل بوده است. اما نکته اینجاست که حتی پس از ریبوت، باز هم سونی دست از کار نکشید و فیلم Venom با بازی تام هاردی (Tom Hardy) را منتشر کرد. حال هنوز مشخص نیست که آیا این ونوم دقیقا از دنیای The Amazing Spider-Man آمده یا اینکه جهانی جداگانه دارد. اما حداقل از تریلر فیلم مورد انتظار Morbius می‌توان دید که در جهان او، قطعا اسپایدرمن وجود دارد و از آنجا که در آن ساختمان آزکورپ دیده می‌شود، جهان آن همان خط زمانی اصلی MCU نیست. با این حساب، پس از بازگشت اندرو گارفیلد می‌توان گفت که احتمالا هر دو شخصیت‌های ونوم و موربیوس در جهان او ظاهر خواهند شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.