ایرج طهماسب هم به تلویزیون بازگشت! /عکس

[ad_1] نوروز ۱۴۰۳ فصل جدید مجموعه «مهمونی» با اجرای ایرج طهماسب و هنرنمایی عروسک‌ها و میهمانان جدید، این بار از شبکه نسیم صداوسیما پخش خواهد شد تا رسانه ملی با یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سال‌های اخیر و با دستی پر به استقبال نوروز برود. بر اساس نامه‌ای که از اداره کل بازرگانی صداوسیما در فضای

کد خبر : 395707
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۵۴
ایرج طهماسب هم به تلویزیون بازگشت! /عکس

[ad_1]

نوروز ۱۴۰۳ فصل جدید مجموعه «مهمونی» با اجرای ایرج طهماسب و هنرنمایی عروسک‌ها و میهمانان جدید، این بار از شبکه نسیم صداوسیما پخش خواهد شد تا رسانه ملی با یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سال‌های اخیر و با دستی پر به استقبال نوروز برود.

بر اساس نامه‌ای که از اداره کل بازرگانی صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده، این اداره کل با اشاره به بازگشت ایرج طهماسب و برنامه محبوبش به قاب تلویزیون، از مدیران شرکت‌ها، صاحبان صنایع و کانون‌های تبلیغاتی برای ارائه درخواست خود به منظور تبلیغات انحصاری این برنامه دعوت کرد، تا جایگاه این تبلیغات را به بالاترین مبلغ پیشنهاد ارائه شده اختصاص دهد!

این اتفاق در حالی رخ می دهد که پیمان جبلی چندی پیش در گفتگو با خبرنگاران گفته بود صداوسیما اهل باج دادن به کسی نیست و چهره ها اگر هنجارشکنی کنند، جایی در برنامه های تلویزیونی نخواهند داشت.

این اظهارات بعد از انتشار خبر بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به شبکه سوم سیما و واکنش تند محمدرضا شهبازی، مجری برنامه پاورقی منتشر شد. اتفاقاتی که به کنسل شدن برنامه رضا رشیدپور و گلزار در صداوسیما منجر شد و حواشی بسیاری برای صداوسیما داشت. حالا باید منتظر ماند و دید اتفاقی که برای شبکه سوم سیما و طرح جدیدش جهت حضور دوباره چهره های مطرح در تلویزیون، رخ داد برای مدیران شبکه نسیم هم تکرار می شود و یا ایرج طهماسب بدون حاشیه آنتن شبکه نسیم در نوروز آینده را به دست می گیرد. ذوق زدگی اداره کل بازرگانی برای جذب آگهی و تامین هزینه های میلیاردی تیم سازنده برنامه های ایرج طهماسب، نشان از آن دارد که ظاهرا هماهنگی های اولیه برای حضور تیم برنامه ساز طهماسب در تلویزیون نهایی شده است.

شایان ذکر است برنامه «مهمونی» طهماسب که این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می شود دچار حواشی مختلفی شد و زیاد نتوانست توقع مخاطبان را برآورده سازد و باید دید در صورت حضور این تیم در تلویزیون، نظر مخاطبان همیشگی این تهیه کننده مشهور، تامین خواهد شد یا خیر.

ایرج طهماسب هم به تلویزیون بازگشت! /عکس

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.