ایران چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می گیرد زیرا هکرهای آنلاین پوشش تلویزیون دولتی را قطع می کنند

[ad_1] در آن صورت، او به جمعیتی که در میدان وسیع آزادی تهران تجمع کرده بودند، گفت: «مردم ایران با آغوش باز آنها را در آغوش خواهند گرفت». سخنرانی زنده تلویزیونی وی در اینترنت برای حدود یک دقیقه قطع شد و لوگوی روی صفحه گروهی از هکرهای ضد حکومتی دولت ایران به نام «عدالت علی»

کد خبر : 318625
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
ایران چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می گیرد زیرا هکرهای آنلاین پوشش تلویزیون دولتی را قطع می کنند

[ad_1]

در آن صورت، او به جمعیتی که در میدان وسیع آزادی تهران تجمع کرده بودند، گفت: «مردم ایران با آغوش باز آنها را در آغوش خواهند گرفت».

سخنرانی زنده تلویزیونی وی در اینترنت برای حدود یک دقیقه قطع شد و لوگوی روی صفحه گروهی از هکرهای ضد حکومتی دولت ایران به نام «عدالت علی» (عدالت علی) ظاهر شد. صدایی فریاد مرگ بر جمهوری اسلامی می‌داد.

پس از کشته شدن مهسا امینی 22 ساله در شهریورماه در بازداشت پلیس اخلاق کشور، اعتراضات سراسری ایران را فرا گرفت.

نیروهای امنیتی با سرکوبی مرگبار به اعتراضات پاسخ داده اند که یکی از قوی ترین چالش های جمهوری اسلامی از زمان انقلاب 1979 است که 2500 سال سلطنت را سرنگون کرد.

به عنوان بخشی از عفو عمومی به مناسبت سالگرد انقلاب، مقامات ایرانی روز جمعه، فرهاد میثمی، مخالف زندانی را که در اعتصاب غذا بود و فریبا عادلخواه، دانشگاهی ایرانی-فرانسوی آزاد کردند.

روز یکشنبه، آیت الله علی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، عفو تعداد زیادی از زندانیان از جمله برخی از بازداشت شدگان اعتراضات ضد دولتی اخیر را صادر کرد.

گروه حقوق بشر هرانا اعلام کرد که تا روز جمعه ۵۲۸ معترض از جمله ۷۱ خردسال کشته شده‌اند. این گزارش گفت که 70 نیروی امنیتی دولتی نیز کشته شده اند. گفته می شود که 19763 معترض دستگیر شده اند.

رهبران ایران و رسانه‌های دولتی هفته‌ها به عنوان نمایش همبستگی و محبوبیت در واکنشی آشکار به اعتراضات، خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های روز شنبه شده‌اند.

در آستانه سالگرد جمعه شب، رسانه های دولتی به عنوان بخشی از جشن های تحت حمایت دولت، آتش بازی را به نمایش گذاشتند و مردم شعار «الله اکبر» سر دادند! (خدا بزرگترین است!)». با این حال، فریاد “مرگ بر دیکتاتور!” و “مرگ بر جمهوری اسلامی” در ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی.

رویترز نتوانست به طور مستقل پست های رسانه های اجتماعی را تأیید کند.

تلویزیون دولتی روز شنبه تصاویری زنده از تظاهرات دولتی در سراسر کشور پخش کرد.

در تهران، موشک های ضد بالستیک ساخت داخل، یک پهپاد، یک رزمناو ضد زیردریایی و سایر تجهیزات نظامی به عنوان بخشی از این جشن به نمایش گذاشته شد.

رئیسی در یک سخنرانی زنده تلویزیونی در میدان آزادی تهران با اشاره به شعار امضای معترضان گفت: مردم فهمیده اند که مشکل دشمن زن، زندگی و آزادی نیست.

او گفت: «بلکه آنها می خواهند استقلال ما را بگیرند.

سخنرانی او اغلب با سر دادن شعارهای “مرگ بر آمریکا” قطع می شد – شعار علامت تجاری در راهپیمایی های دولتی. جمعیت همچنین شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

رئیسی «دشمنان» را به ترویج «بدترین نوع ابتذال که همجنس گرایی است» متهم کرد.

عادلخواه که از سال 2019 در زندان به سر می برد، یکی از هفت تبعه فرانسوی بازداشت شده در ایران بود، عاملی که در ماه های اخیر روابط پاریس و تهران را بدتر کرده است.

او در سال 2020 به اتهامات امنیت ملی به پنج سال زندان محکوم شد. بعداً او را به حبس خانگی منتقل کردند اما در ژانویه او به زندان بازگشت. عادلخواه این اتهامات را رد کرده است.

آزادی میثمی یک هفته پس از هشدار هواداران مبنی بر خطر مرگ او به دلیل اعتصاب غذا انجام شد. او در سال ۲۰۱۸ به دلیل اعتراض به حجاب اجباری بازداشت شد. ادامه مطلب

وزارت امور خارجه فرانسه با اعلام آزادی عادلخواه در روز جمعه، خواستار بازگرداندن آزادی های وی از جمله بازگشت به فرانسه در صورت تمایل او شد.

وی افزود: از نظر قانونی پرونده وی تکمیل شده است و از نظر قانونی نباید مشکلی برای خروج از کشور وجود داشته باشد، اما این موضوع باید بررسی شود. حجت کرمانی، وکیل او گفت: پس… معلوم نیست چقدر طول می کشد.

([email protected]؛ ویرایش توسط کلیا اوزیل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.