«ایرانیان» وارد تالار وحدت می‌شوند/ «نذر عباس» همچنان در تئاتر شهر

روز سه‌شنبه ۴ بهمن و در چهارمین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۸ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۷ نمایش در بخش خیابانی جشنواره اجرا می‌شوند. تالار وحدت در اولین میزبانی خود از اجراهای جشنواره چهل و یکم، ساعت ۲۰ پذیرای نمایش «ایرانیان» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد

کد خبر : 314000
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
«ایرانیان» وارد تالار وحدت می‌شوند/ «نذر عباس» همچنان در تئاتر شهر



روز سه‌شنبه ۴ بهمن و در چهارمین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۸ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۷ نمایش در بخش خیابانی جشنواره اجرا می‌شوند.

تالار وحدت در اولین میزبانی خود از اجراهای جشنواره چهل و یکم، ساعت ۲۰ پذیرای نمایش «ایرانیان» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد با مدت زمان ۹۰ دقیقه می‌شود.

سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر نیز میزبان نمایش «داستان اسف‌انگیز …» به نویسندگی و کارگردانی غلامحسین دولت‌آبادی از تهران است که در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ و با مدت زمان ۱۰۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش «خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی پریا امینی از شهرکرد با مدت زمان ۵۵ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

سالن سایه مجموعه نیز همچون پیش از برگزاری جشنواره تئاتر فجر، پذیرای نمایش «نذر عباس» به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی از ملارد می‌شود که اجرای عمومی خود را در این سالن سپری کرده بود. این نمایش با مدت زمان ۵۵ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

مرکز تئاتر مولوی نیز در چهارمین روز از جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر میزبان نمایش «نقطه صفر مرزی» است. این نمایش با نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عبادیانی از شاهرود، با مدت زمان ۷۵ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ اجرا می‌شود.

روز سه‌شنبه ۴ بهمن سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر میزبانی نمایش «جاودانگی» نوشته اصغر گروسی و کارگردانی محسن جاور از یزد را با مدت زمان ۶۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ و سالن سمندریان مجموعه نیز میزبانی نمایش «مأمور خیابان نود و دو» به نویسندگی داود فتحعلی‌بیگی و کارگردانی میثم زندی از نوشهر را با مدت زمان ۹۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰، بر عهده دارد.

تالار حافظ نیز در چهارمین روز جشنواره میزبان نمایش «گل‌های قرآن» به نویسندگی و کارگردانی علی زیستی از کرمانشاه است که با مدت زمان ۶۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.

در بخش خیابانی جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر و در چهارمین روز جشنواره، پهنه رودکی میزبان اجرای نمایش‌های «بازمانده» نوشته اصغر گروسی و کارگردانی مریم دهقانی از شیراز با مدت زمان ۳۵ دقیقه، «قل آب» به نویسندگی و کارگردانی بهناز زحمتکش از یزد با مدت زمان ۱۷ دقیقه، «شوشی و انگشتر» به نویسندگی احمد جولایی و کارگردانی حسن سبحانی مینابی از میناب با مدت زمان ۲۰ دقیقه، «تکم» به نویسندگی علی بایبوردی و کارگردانی معین جعفری از اهر با مدت زمان ۲۰ دقیقه، «لالایی‌های ننه‌ایران» به نویسندگی کیانوش احمدی و کارگردانی حسنا قبادی از ایلام با مدت زمان ۲۲ دقیقه و «همراه مردم» به نویسندگی و کارگردانی حسین نادری از کرمانشاه با مدت زمان ۳۰ دقیقه است که به ترتیب در ساعت‌های ۱۴:۳۰، ۱۵، ۱۵:۳۰، ۱۶، ۱۶:۳۰ و ۱۷ اجرا می‌شوند.

در این روز نمایش «چرخیدن» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی از ازنا نیز با مدت زمان ۲۵ دقیقه، ساعت ۱۱ در ایوان انتظار متروی ولی‌عصر (عج) اجرا می‌شود.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری کوروش زارعی از ۲۵ دی تا ۱۱ بهمن برگزار می‌شود.

۵۷۲۴۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.