ایرانسل بیشترین رشد سهم بازار اپراتورها را از آن خود کرد

با انتشار جلد ۳۹ «فصل‌نامه آماری» سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و مقایسه سهم بازار اپراتورهای تلفن‌همراه بر اساس داده‌های این گزارش، مشخص شد که ایرانسل توانسته بیشترین رشد سهم بازار نسبت به دوره قبل را از آن خود کند و همراه اول در جایگاه دوم قرار گیرد. رشد سهم بازار رایتل نیز منفی

کد خبر : 156918
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
ایرانسل بیشترین رشد سهم بازار اپراتورها را از آن خود کرد



با انتشار جلد ۳۹ «فصل‌نامه آماری» سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و مقایسه سهم بازار اپراتورهای تلفن‌همراه بر اساس داده‌های این گزارش، مشخص شد که ایرانسل توانسته بیشترین رشد سهم بازار نسبت به دوره قبل را از آن خود کند و همراه اول در جایگاه دوم قرار گیرد. رشد سهم بازار رایتل نیز منفی بوده است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، در هر فصل، آمار عملکرد بازیگران حوزۀ ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، از جمله اپراتورهای تلفن‌همراه را در یک گزارش رسمی با عنوان «فصل‌نامه آماری» منتشر می‌کند.
بر اساس جدیدترین شماره از این فصل‌نامه که مربوط به سه ماهه سوم (پاییز) سال ۱۴۰۰ است، ایرانسل توانسته است رشد ۰.۱۰۸ درصدی را در سهم بازار خود در مقایسه با سه ماهه دوم (تابستان) امسال تجربه کند. این در حالی است که سهم بازار همراه اول طی این مدت، ۰.۰۲۹ درصد رشد کرده است. سهم بازار رایتل نیز با منفی ۰.۱۳۸ درصد، نسبت به دوره قبل شاهد کاهش بوده است.
شاخص «سهم بازار»، یک شاخص مقایسه‌ای است که بر اساس آن، میزان اقبال به محصولات و خدمات هر یک از بازیگران فعال در یک حوزه، قابل ارزیابی و تحلیل است. بر همین اساس، با بررسی میزان مشترکان فعال هر اپراتور به نسبت کل مشترکان فعال اپراتورها، شاخص سهم بازار آن اپراتور قابل اندازه‌گیری است.
بر اساس گزارش رگولاتوری، در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰، تعداد مشترکان فعال همراه اول ۷۲۷۹۴۸۱۶ مشترک، مشترکان فعال ایرانسل ۵۸۰۲۵۳۰۳ مشترک و مشترکان فعال رایتل نیز ۵۰۶۹۳۰۵ مشترک بوده است.
این در حالی است که بر اساس گزارش رگولاتوری در سه ماهه دوم امسال، تعداد مشترکان فعال همراه اول ۷۱۲۶۰۵۰۷ مشترک، مشترکان فعال ایرانسل ۵۶۶۸۸۵۱۶ مشترک و مشترکان فعال رایتل نیز ۵۱۴۹۱۴۵ مشترک بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.