ایرانسل باز هم پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دکتر عیسی زارع‌پور، در ادامۀ گزارش‌های دوره‌ای از وضعیت توسعۀ ارتباطات روستایی، با انتشار یک پست در صفحۀ خود در اینستاگرام، آمار اقدامات اپراتورهای ارتباطی در این زمینه در استان‌های مختلف ایران، در هفتۀ پایانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد. بر این اساس از مجموع ۷۰ روستای بالای ۲۰

کد خبر : 214166
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
ایرانسل باز هم پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی شد


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دکتر عیسی زارع‌پور، در ادامۀ گزارش‌های دوره‌ای از وضعیت توسعۀ ارتباطات روستایی، با انتشار یک پست در صفحۀ خود در اینستاگرام، آمار اقدامات اپراتورهای ارتباطی در این زمینه در استان‌های مختلف ایران، در هفتۀ پایانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

بر این اساس از مجموع ۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در ۱۳ استان، دسترسی ۳۷ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، توسط ایرانسل برقرار شده است. در این میان، یک روستا در استان آذربایجان شرقی، ۸ روستا در آذربایجان غربی، ۲ روستا در چهارمحال و بختیاری، ۶ روستا در خراسان رضوی، یک روستا در خراسان شمالی، ۶ روستا در سیستان و بلوچستان، ۷ روستا در کردستان، یک روستا در کرمان، یک روستا در گیلان و ۴ روستا نیز در استان هرمزگان قرار دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در این پست اینستاگرامی، با بیان اینکه در هفتۀ پایانی اردیبهشت ماه، در سراسر ایران عزیز، ۷۰ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات پیوستند که در مجموع آنها، ۴۹۶۶ خانوار با بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت، از ارتباطات پایدار و پرسرعت برخوردار شدند، تأکید کرده است: باید به عهدمان در اتصال تمامی روستاهای بالای ۲۰خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات تا پایان امسال عمل کنیم. کار سختی است و نیاز به حمایت دولت و مجلس و مشارکت مردم داریم. ان‌شاءالله پیش روستاییان عزیز روسفید خواهیم شد و این مسیر ادامه خواهد داشت.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اپراتور پیشتاز در توسعۀ اینترنت پرسرعت روستایی، طی سال‌های اخیر توانسته است نقش مهمی در ایجاد دسترسی مردم ساکن در روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکۀ ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، به خصوص در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، ایفا کند.

پیش از این، در روز ۳ بهمن ۱۴۰۰ و در «آیین رونمایی از اتصال ۱۰۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات» با حضور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و مدیرعامل ایرانسل، دکتر زارع‌پور با تشکر از دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و مجموعۀ کارکنان ایرانسل که در راه‌اندازی ارتباطات روستایی سهیم بوده و بسیار فعالانه ایفای نقش کرده‌اند، گفت: «زحمت اصلی در برقراری دسترسی روستاییان عزیز به اینترنت پرسرعت را این عزیزان می‌کشند.» در این مراسم، سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در شهرک غدیر دهستان سیاخ دارنگون در استان فارس، به نمایندگی از ۲۵۰ سایت ارتباطی روستایی ایرانسل افتتاح شد و با فناوری LTE-Pro، امکان دسترسی اهالی این روستا به اینترنت پرسرعت را فراهم کرد.

همچنین در گزارش اینستاگرامی پیشین وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات که از آمار اقدامات توسعۀ روستایی اپراتورهای ارتباطی در فروردین ۱۴۰۱ منتشر شد، ایرانسل توانسته بود با ایجاد دسترسی برای ۲۵ روستا از مجموع ۳۶ روستا در ۱۱ استان، اپراتور پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی باشد.

در نخستین گزارش وزیر ارتباطات از اقدامات اپراتورها در توسعۀ ارتباطات روستایی که ۱۴ دی ۱۴۰۰ منتشر شد نیز، ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با ایجاد دسترسی اینترنت پرسرعت برای مردم ۱۴ روستا در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان و فارس، از مجموع ۳۲ روستا در سراسر کشور، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی کشور بود.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ۹ آذر ۱۴۰۰، طی بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل و افتتاح آنلاین سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در روستای «آغوز دره» شهرستان گلوگاه استان مازندران، با اشاره به ادامۀ پروژۀ اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکۀ ملی اطلاعات، گفته بود: باید ارتباطات این روستاها در سقف زمانی تعهد شده که پایان سال ۱۴۰۱ است، با کمک شما راه‌اندازی شود و این شدنی است، به ویژه در شرایط فعلی که زندگی و آموزش مردم به ارتباطات گره خورده است. زحمت زیادی کشیده شده و انصافا کارهایی که ایرانسل انجام داده است جزو اقداماتِ تر و تمیز و با کیفیت است و امیدواریم این مسیر با سرعت ادامه یابد.

ایرانسل باز هم پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی شد

دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم، اظهار داشت: ما مهمترین تعهد خود را در بخش شبکه ملی اطلاعات و پروژه توسعه ارتباطات روستایی (USO) می‌دانیم و تلاش می‌کنیم هر روز بهتر از گذشته، این تعهدات را عملیاتی کرده و آن را بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش ببریم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.