ایران‌ایر فروش چارتری بلیت اربعین را تکذیب کرد

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از تسنیم، حسام قربانعلی درباره فروش بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۲ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بالاتر از قیمت‌های مصوب اظهار کرد: ایران‌ایر هیچ گونه بلیتی در هیچ مرجعی به‌جز وب‌سایت هما عرضه نمی‌کند و اگر بلیت ایران‌ایر در سایت دیگری عرضه شده، «فیک» است. وی ادامه داد: بعضاً گزارش‌هایی

کد خبر : 390404
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
ایران‌ایر فروش چارتری بلیت اربعین را تکذیب کرد

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از تسنیم، حسام قربانعلی درباره فروش بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۲ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بالاتر از قیمت‌های مصوب اظهار کرد: ایران‌ایر هیچ گونه بلیتی در هیچ مرجعی به‌جز وب‌سایت هما عرضه نمی‌کند و اگر بلیت ایران‌ایر در سایت دیگری عرضه شده، «فیک» است.

وی ادامه داد: بعضاً گزارش‌هایی دریافت شده است که آژانسی برای فردی درخواست بلیت کرده است. هما در هیچ یک از سایت‌های معتبر فروش بلیت،‌ فروش ندارد و هیچ‌کس حق خرید بلیت حتی یک ریال بالاتر از نرخ‌های مصوب را ندارد.

وی بیان کرد: از زائران می‌خواهیم چنانچه به آژانسی مراجعه کردند و قیمت ۴ میلیون و یک ریال مطالبه کردند، مراتب را با شماره تماس ۰۲۱۴۶۶۲۵۱۵۱ به ایران‌ایر اعلام کنند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ اینها مجموعه‌هایی هستند که سودجویی می‌کنند. بلیت پروازهای هما در اختیار شرکت چارترکننده یا مرجع فروش دیگری به‌جز ایران‌ایر نیست و قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنیم.

قربانعلی اضافه کرد:‌ اگر فردی بلیت را از مرجع دیگری خریداری کند،‌ تخلف محرز است. دستگاه‌های نظارتی در حال پایش هستند و هما نیز این مسئله را پایش و بررسی می‌کند.

وی تأکید کرد:‌ از مردم می‌خواهیم بلیت پروازهای اربعین را با قیمت ۲.۵ میلیون تومان در ایام خاص و ۴ میلیون تومان مصوب، بلیت را خریداری نکند.

به‌گفته وی، طبق بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری ایرلاین‌هایی که وب‌سایت فروش دارند حق فروش  بلیت غیر از مرجع و وب‌سایت را ندارند.

به گزارش تسنیم، وب‌سایت ۳کلیک در حال فروش بلیت پروازهای اربعین به‌صورت چارتری و با قیمت چندبرابر نرخ‌های مصوب است، این وب‌سایت بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را نیز با قیمت حدود ۷.۷ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.