ایجاد ۵ هزار شغل جدید درسال جاری/ ۱۴۰۰ سال شکوفایی سرمایه‌گذاری‌های گروه مالی گردشگری است

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، امیر نیک رویان گفت: با بهره برداری از پروژه های در دست اجرای این گروه، در سال ۱۴۰۰ بین ۵ تا ۶ هزار فرصت شغلی جدید به ویژه در مناطق محروم کشور ایجاد می شود.وی افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی در شرایط فعلی

کد خبر : 38552
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آوریل 2021 - 6:18
ایجاد ۵ هزار شغل جدید درسال جاری/ ۱۴۰۰ سال شکوفایی سرمایه‌گذاری‌های گروه مالی گردشگری است

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، امیر نیک رویان گفت: با بهره برداری از پروژه های در دست اجرای این گروه، در سال ۱۴۰۰ بین ۵ تا ۶ هزار فرصت شغلی جدید به ویژه در مناطق محروم کشور ایجاد می شود.
وی افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی در شرایط فعلی کشور، اقدامی ارزشمند و نوعی عبادت به حساب می‌آید که می تواند بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی را از بین ببرد.
نیک رویان ادامه داد: در شرایط فعلی که تحریم‌های ظالمانه دشمنان کارها را سخت کرده، گروه مالی گردشگری توانسته نقش خوبی در اقتصاد کشور ایفا کند و در بخش‌های مختلف اقتصادی حضوری فعالانه داشته باشد.
وی گفت: سال ۱۴۰۰ سال شکوفایی سرمایه‌گذاری‌های انجام شده گروه مالی گردشگری است و پروژه‌های در دست اجرای این گروه، به تدریج یکی پس از دیگری به بهره‌برداری خواهد رسید که حاصل آنها علاوه بر عمران و آبادانی مناطق محروم، ایجاد هزاران فرصت‌های شغلی مستقیم و غیرمستقیم به ویژه برای جوانان است.
مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری تصریح کرد: ما به عنوان بخش خصوصی فعالیت می‌کنیم اما وظیفه ذاتی، دینی و اخلاقی خود می‌دانیم در چارچوب سیاست‌های کشور برای رفع تحریم‌ها گام برداریم. 
نیک رویان گفت: در شرایط سخت تحریم، قرارداد طرح‌های توسعه فولاد بناب با قرارگاه خاتم الانبیا منعقد شد و ثابت کردیم که می توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. در طرح توسعه فولاد بناب که کارهای اولیه آن شروع شده، برای بیش از ۳ هزار نفر فرصت‌های شغلی در استان آذربایجان شرقی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل مستقیم و ۴۰ هزار شغل غیرمستقیم، نهضت ساخت مدرسه‌سازی در مناطق محروم، توسعه زیرساخت‌های صنعتی، معدنی و گردشگری، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگی همچون احداث کارخانه‌های فولاد بافت و فولاد بناب، میکامال کیش، سیتی سنتر اصفهان و مرکز تجاری، تفریحی و گردشگری آیلند به عنوان نخستین شهر نمونه گردشگری، بخشی از تلاش‌های انجام شده گروه مالی گردشگری در یک دهه اخیر است.

۲۲۳۲۲۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.