ایجاد یک اقتصاد قوی و پاک در کبک با سرمایه گذاری در نوآوری و کارگران

[ad_1] 14 آوریل 2022 – شربروک، کبک – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کشاورزی نقش اساسی در ایجاد محیط زیست سالم و اقتصاد قوی در کبک دارد. امروز ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، سرمایه‌گذاری‌های مهم آب و هوایی جدید در بودجه 2022 را برای ارائه نتایج واقعی برای خانواده‌ها و

کد خبر : 193351
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
ایجاد یک اقتصاد قوی و پاک در کبک با سرمایه گذاری در نوآوری و کارگران

[ad_1]

14 آوریل 2022 – شربروک، کبک – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کشاورزی نقش اساسی در ایجاد محیط زیست سالم و اقتصاد قوی در کبک دارد.

امروز ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، سرمایه‌گذاری‌های مهم آب و هوایی جدید در بودجه 2022 را برای ارائه نتایج واقعی برای خانواده‌ها و مشاغل در کبک از طریق کاهش آلودگی، ایجاد شغل، و مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن زندگی برجسته کرد.

کشاورزان در سراسر کشور اثرات تغییرات آب و هوایی مانند سیل و خشکسالی را تجربه می کنند و قبلاً در اتخاذ شیوه های سازگار با آب و هوا رهبری می کردند. با سرمایه گذاری بیش از 1 میلیارد دلار، بودجه 2022 بودجه جدیدی برای ترسیب کربن فراهم می کند. فن‌آوری‌های پاک، علم و تحقیق و شیوه‌های کاهش آب و هوا برای اطمینان از حمایت بخش کشاورزی در تحقق پتانسیل آن برای کاهش قابل توجه انتشار گازهای گلخانه‌ای و در عین حال صرفه‌جویی در زمان و هزینه کشاورزان.

دولت کانادا همچنین کمک های مهم کارگران خارجی موقت را به اقتصاد – و به ویژه در بخش کشاورزی و فرآوری مواد غذایی که به این کارگران متکی هستند تا نیازهای کسب و کار خود را برآورده کنند، زمانی که کانادایی ها و مقیمان دائمی در دسترس نیستند، می شناسد. رفع نیازهای موقت نیروی کار بودجه 2022 بر تعهد دولت برای حمایت از ورود و اقامت امن و به موقع کارگران خارجی موقت و بهبود دسترسی به برنامه کارگران خارجی موقت تاکید می کند.

بودجه 2022 تعدادی از اقدامات را برای افزایش حمایت از کارگران، کاهش بار اداری برای کارفرمایان مورد اعتماد و اطمینان از اینکه کارفرمایان می توانند به سرعت کارگران مورد نیاز برای پر کردن شکاف های بازار کار کوتاه مدت را جذب کنند، پیشنهاد می کند. این شامل 29.3 میلیون دلار برای معرفی مدل کارفرمای معتمد است که برای کارفرمایان مکرر که بالاترین استانداردها را برای شرایط کار و زندگی، حمایت‌ها و دستمزدها در زمینه‌های پرتقاضا رعایت می‌کنند، کاهش می‌دهد و به این مشاغل اجازه می‌دهد تا برای پر کردن کوتاه‌مدت به سرعت پاسخ دهند. شکاف های بازار کار این خبر خوبی برای بخش کشاورزی و کشاورزی کانادا است.

دولت همچنین 15 میلیارد دلار برای راه اندازی صندوق رشد جدید کانادا سرمایه گذاری می کند که ده ها میلیارد دلار سرمایه گذاری خصوصی در صنایع و مشاغل کانادا جذب خواهد کرد. این صندوق از کشاورزی و تمام بخش‌های پایه صنعتی کانادا در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، تنوع بخشیدن به اقتصاد و تقویت صادرات کانادا با سرمایه‌گذاری در رشد صنایع کم کربن و فناوری‌های جدید حمایت خواهد کرد. همچنین از بازسازی زنجیره تامین حیاتی در مناطق مهم برای رفاه آینده کانادا حمایت خواهد کرد.

کانادا به ویژه برای تغذیه پایدار جمعیت رو به رشد جهانی موقعیت خوبی دارد. بودجه 2022 با سرمایه‌گذاری در تحقیق و نوآوری، افزایش تعداد کشاورزانی که شیوه‌های مدیریت سودمند را اتخاذ می‌کنند و دسترسی آنها به فناوری‌های پاک را تسهیل می‌کند، مسیری را برای ایجاد اقتصادی مناسب برای همه تعیین می‌کند.

با این سرمایه‌گذاری‌های جدید آب و هوایی حیاتی، دولت کانادا به ایجاد شرایط برای کشاورزان، پردازش‌کنندگان و کل بخش کشاورزی کمک می‌کند تا در سال‌های آینده موفق و شکوفا شوند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.