ایجاد یک استراتژی سودآور با استفاده از CCI پیشرفته توسط ربات Ioannis Xenos – استراتژی های تجارت – 29 آوریل 2023

[ad_1] لینک محصول: معرفی ربات معامله گر پیشرفته CCI آزادی مطلقی را برای کاربران فراهم می کند تا با مشاهده و تجزیه و تحلیل ابزارهای مورد علاقه خود را به روش خودشان معامله کنند. سیگنال اصلی از نشانگر CCI مشتق شده است و ربات گزینه های متعددی مانند توقف دنباله دار، اندازه لات پویا، جلسه

کد خبر : 352813
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۴۵
ایجاد یک استراتژی سودآور با استفاده از CCI پیشرفته توسط ربات Ioannis Xenos – استراتژی های تجارت – 29 آوریل 2023

[ad_1]

لینک محصول:

معرفی

ربات معامله گر پیشرفته CCI آزادی مطلقی را برای کاربران فراهم می کند تا با مشاهده و تجزیه و تحلیل ابزارهای مورد علاقه خود را به روش خودشان معامله کنند. سیگنال اصلی از نشانگر CCI مشتق شده است و ربات گزینه های متعددی مانند توقف دنباله دار، اندازه لات پویا، جلسه معاملاتی، فیلتر MA، سطوح توقف ضرر پویا، ماشین حساب معیار کلی، و بیشتر. این بدان معنی است که شما می توانید پوست سر خود را انجام دهید، معاملات روزانه انجام دهید یا در هر نوع معامله دیگری که مناسب استایل شما است شرکت کنید.

در حالی که ربات چندین گزینه برای انتخاب ارائه می دهد، یافتن استراتژی های سودآور در ابتدا می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، همانطور که گفته می شود، “کمتر، بیشتر است” و شما می توانید صدها، اگر نه هزاران، راه اندازی سودآور برای هر دارایی کشف کنید. در این مقاله، تنظیماتی را که در دو سال گذشته در EURUSD H1 موفق بوده است، تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. ما همه چیز را ساده نگه می داریم و ابزارهای لازم را برای بهبود بیشتر این استراتژی در اختیار شما قرار می دهیم.

نکته اساسی که باید در نظر داشته باشید این است که استفاده از این استراتژی کنترل کامل را برای شما فراهم می کند. شما به یک استراتژی ناشناخته متکی نیستید که ممکن است روزی بدون اطلاع شما حساب شما را منفجر کند. درعوض، می‌توانید علت هر گونه کاهش احتمالی را مشخص کنید – که هر استراتژی سالم باید داشته باشد – و استراتژی خود را بر اساس آن برای تطبیق با شرایط جدید بازار تنظیم کنید.

ورودی ها

حالا بیایید استراتژی را با هم ببینیم:

  • سیگنال ساده زمانی که CCI از سطح -50 عبور کرد (بعد از بسته شدن نوار) ​​خرید کنید و اگر قیمت از سطح 50 عبور کرد بفروشید.
  • وقتی سیگنال جدیدی ظاهر شد، هر موقعیت باز مخالف را ببندید.
  • CCI Period روی 80 تنظیم شده است. روش CCI روی Open Price تنظیم شده است.
  • ما با یک اندازه لات ثابت شروع خواهیم کرد و از آنجایی که حساب آزمایشی با 10000 شروع می شود، 1.00 لات را در هر معامله بررسی می کنیم. بعداً با استفاده از ماشین‌حساب کلی ساخته شده، به بررسی لات در درصد خواهیم پرداخت.
  • روش های SL و TP با استفاده از ATR محاسبه خواهند شد. برای هر دو 6 می شود. این بدان معناست که ما فضایی را برای هر دو سطح SL و TP حدود 6 میله بالاتر و پایین تر از قیمت ورودی خواهیم داد.
  • ما همچنین می خواهیم از یک استاپ لاس استفاده کنیم. پس از 100 امتیاز سود فعال می شود، SL 50 امتیاز را پایین تر از قیمت فعلی قرار می دهد – به این معنی که اگر SL انتهایی فعال شود، ما در سود هستیم- و یک پله 20 خواهد داشت.
  • حداکثر سفارش خرید و فروش همزمان 1 خواهد بود. در صورت تمایل می توانید تعداد بیشتری را اضافه کنید.
  • ما از یک پنجره معاملاتی یا فیلتر MA استفاده نمی کنیم. احتمالاً می‌توانیم زمانی که بازار دچار یک شکست می‌شود، سعی کنیم از معامله اجتناب کنیم، اما در این مورد می‌خواهم ببینم که چگونه تمام وقت عمل می‌کند.

ما آماده ایم!

نتایج

حالا بیایید نتایج خود را به نصف تقسیم کنیم. ببینیم این سالها از هم جدا شده اند.
اول از همه نمودار می آید. من همیشه نمودار را بررسی می کنم تا مشخص کنم که آیا یک استراتژی با چشم غیر مسلح خوب است یا خیر.

دو سال

حال بیایید عملکرد کلی این دو سال را بررسی کنیم:
نمودار دو ساله

بک تست

ماشین حساب کلی

اما این نتیجه زمانی به دست می‌آید که ما به همان میزان معامله می‌کنیم، مهم نیست موجودی حسابمان چقدر است. بیایید روشی پویاتر را برای محاسبه اندازه لات، ریسک و سود بالقوه خود امتحان کنیم. همانطور که قبلا ذکر شد، این EA دارای یک ماشین حساب داخلی کلی است. بیایید از آن استفاده کنیم و آن را با Lot در حالت درصد ترکیب کنیم.
قبل از انجام این کار، بیایید آمار خود را در ماشین حساب کلی اضافه کنیم. ما به امکان برد و نسبت بین سود و باخت نیاز داریم.
از بک تست می توان دریافت که درصد معاملات سود 89.47 درصد است. همچنین می‌توانیم میانگین تجارت سود و میانگین تجارت ضرر را بررسی کنیم. اگر تقسیم را انجام دهیم، نتیجه می شود: 91.60/559.28 = 0.16.

کلی

کلی می گوید که ریسک بهینه در هر معامله 23.66 درصد است. باید اعتراف کنم که این مقدار بسیار زیاد است، و همیشه توصیه می شود از کسرهای کلی استفاده کنید که رایج ترین آنها 1/4 است.
اما از روی کنجکاوی و فقط، بیایید بررسی کنیم که وقتی کل کلی را در هر معامله به خطر می اندازیم، چه اتفاقی می افتد.

مثال زیادی
فیلد Lot Size در این مورد استفاده نمی شود.

در اینجا نتایج آمده است:
کلی کامل

و اکنون که به اندازه کافی از عقب نشینی اخیر ترسیده ایم، اما با دیدن اینکه معیار کلی چقدر می تواند قدرتمند باشد، تقویت شده ایم، بیایید منضبط باشیم و روی 1/4 کلی تمرکز کنیم که احتمالاً می تواند تأثیر زیادی بر استراتژی ما داشته باشد.

لات QKelly

کیو کلی

می توانید با 1/2 کلی یا سایر درصدهای خطر آزمایش کنید تا تنظیمات منحصر به فرد خود را پیدا کنید. بازی کردن با ورودی‌ها، ابزارها و بازه‌های زمانی مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

مدیریت برگه

برای کمک به ایمن سازی بیشتر تجارت خود، قابلیت داخلی دیگری در برگه «مدیریت» موجود است. دو روش مختلف برای مدیریت ریسک وجود دارد. اولین مورد یک % توقف روزانه است که در آن می توانید درصدی از موجودی حساب روزانه خود را انتخاب کنید (هر روز به وقت کارگزار یا ساعت GMT تغییر می کند – می توانید آن را از ورودی ها تغییر دهید) و اگر به این درصد رسید، ربات این کار را انجام می دهد. معاملات را برای بقیه روز متوقف کنید.

در مرحله دوم، توقف دیگری وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. به سادگی یک مقدار مشخص را انتخاب کنید (اگر از ریاضیات و درصدها خوشتان نمی آید) و اگر ارزش ویژه حساب به کمتر از این مقدار برسد، ربات تا زمانی که توسط کاربر دوباره فعال نشود، معامله را متوقف می کند.

مدیریت برگه

به این ترتیب، برای کسانی که مصرف می کنند چالش FTMO، می توانید برداشت روزانه را روی 5٪ و توقف عمومی را روی 9000+ تنظیم کنید تا معاملات خودکار قبل از متوقف شدن توسط کارگزار غیرفعال شود.

نتیجه

می توانید با 1/2 کلی یا سایر درصدهای خطر آزمایش کنید تا تنظیمات منحصر به فرد خود را پیدا کنید. بازی کردن با ورودی‌ها، ابزارها و بازه‌های زمانی مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. به یاد داشته باشید، تنها راه مطمئن برای موفقیت در بازارها این است که خود را آموزش دهید و از ضررهای خود درس بگیرید.

امیدوارم این ابزار برای شما مفید باشد و به شما در موفقیت در بازارها کمک کند. همیشه به یاد داشته باشید که منظم باشید.

به سلامتی!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.