ایجاد مشاغل طبقه متوسط ​​خوب

[ad_1] پس زمینه در بودجه 2022، دولت اقدامات مهمی را انجام می دهد که به رفع این مسائل کمک می کند و نیازهای کارگران، مشاغل ما و اقتصاد کانادا را برآورده می کند تا بتواند برای سال های آینده قوی تر شود. 7 آوریل 2022 اقتصاد کانادا 112 درصد از مشاغل از دست رفته در

کد خبر : 189852
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
ایجاد مشاغل طبقه متوسط ​​خوب

[ad_1]

پس زمینه

7 آوریل 2022

اقتصاد کانادا 112 درصد از مشاغل از دست رفته در ابتدای همه گیری را احیا کرده است. نرخ بیکاری ما در فوریه 2022 5.5 درصد بود که کمتر از قبل از همه گیری بود. علیرغم اینکه نرخ بیکاری ما به پایین‌ترین حد خود رسیده است، برخی از مشاغل هنوز برای یافتن کارگر در تلاش هستند. این یک مشکل در کانادا و سراسر جهان است، اما یک اقتصاد قوی و مرفه نیاز به نیروی کار متنوع، با استعداد و دائماً در حال رشد دارد. و با این حال، بسیاری از کانادایی ها هنوز برای یافتن کار معنادار و با درآمد خوب با موانعی روبرو هستند.

در بودجه 2022، دولت اقدامات مهمی را انجام می دهد که به رفع این مسائل کمک می کند و نیازهای کارگران، مشاغل ما و اقتصاد کانادا را برآورده می کند تا بتواند برای سال های آینده قوی تر شود. برخی از این اقدامات عبارتند از:

حمایت از آموزش اولیه و مراقبت از کودک

در بودجه 2021، دولت فدرال سرمایه گذاری تاریخی و تحول آفرین 30 میلیارد دلاری را طی پنج سال در آموزش اولیه و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا انجام داد.

همانطور که دولت فدرال با استان ها و مناطق برای تکمیل و اجرای توافق نامه ها کار می کرد، بسیاری مطرح کردند که تامین مالی زیرساخت ها برای ارائه دهندگان غیرانتفاعی و عمومی چالشی است که در آن هزینه های املاک و مستغلات بسیار زیاد است، یا در جایی که مصالح ساختمانی بسیار گران هستند.





کسر تحرک نیروی کار برای بازرگانان

کانادا در حال رشد است و این بدان معناست که خانه‌ها، جاده‌ها و پروژه‌های زیربنایی مهم بیشتری باید ساخته شوند. بهبود تحرک نیروی کار برای کارگران در مشاغل ساختمانی می تواند به رفع کمبود نیروی کار کمک کند و اطمینان حاصل کند که پروژه های مهم می توانند در سراسر کشور تکمیل شوند.





برنامه مهاجرتی جاه طلبانه کانادا

کانادا در سال 2021 پذیرای بیش از 405000 ساکن دائمی جدید بوده است – بیش از هر سالی در تاریخ کانادا. برای پاسخگویی به نیازهای اقتصاد رو به رشد ما و کمک به پاسخگویی بیشتر سیستم مهاجرتی ما به نیازهای اقتصادی و تعهدات بشردوستانه کانادا، برنامه سطوح مهاجرت 2022-24 دولت فدرال – که در فوریه 2022 ارائه شد – هدف سالانه 451,000 ساکن دائمی را تعیین می کند. 2024. اکثریت کارگران ماهر خواهند بود که نقش مهمی در رفع کمبود مداوم نیروی کار خواهند داشت.





استراتژی اشتغال برای افراد دارای معلولیت

افراد دارای معلولیت باید به طور کامل در بهبود اقتصادی کانادا گنجانده شوند، و علیرغم آمادگی و تمایل به کار، نرخ اشتغال آنها بسیار کمتر از کانادایی های بدون معلولیت است – 59 درصد در مقابل 80 درصد، بر اساس نظرسنجی کانادایی در مورد معلولیت در سال 2017. .




دوبرابر کردن برنامه آموزش و نوآوری اتحادیه

مشاغل ماهر برای آینده اقتصاد کانادا حیاتی هستند و به کارگران مشاغلی با ارزش در زمینه هایی از نجاری گرفته تا برق و دیگ بخار ارائه می دهند.





[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.