ایتالیا برای کاهش هزینه های انرژی، تقویت قدرت های ضد تصاحب – پیش نویس

[ad_1] نوشته جوزپه فونته رم (رویترز) – پیش‌نویس فرمانی که رویترز مشاهده کرد نشان داد ایتالیا روز جمعه اقداماتی را برای کمک به مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها برای مقابله با افزایش هزینه‌های انرژی ناشی از بحران اوکراین تصویب خواهد کرد. این فرمان گسترده قبل از جلسه عصر کابینه همچنین قدرت رم را برای مسدود کردن معاملات

کد خبر : 180592
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۳۵
ایتالیا برای کاهش هزینه های انرژی، تقویت قدرت های ضد تصاحب – پیش نویس

[ad_1]

نوشته جوزپه فونته

رم (رویترز) – پیش‌نویس فرمانی که رویترز مشاهده کرد نشان داد ایتالیا روز جمعه اقداماتی را برای کمک به مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها برای مقابله با افزایش هزینه‌های انرژی ناشی از بحران اوکراین تصویب خواهد کرد.

این فرمان گسترده قبل از جلسه عصر کابینه همچنین قدرت رم را برای مسدود کردن معاملات تجاری در بخش‌هایی که برای منافع ملی استراتژیک تلقی می‌شوند تقویت می‌کند و نرم‌افزار ضد ویروس مرتبط با روسیه را حذف می‌کند.

آخرین اقدامات برای محدود کردن قیمت انرژی بیش از 16 میلیارد یورو (17.70 میلیارد دلار) است که از ژوئیه گذشته برای کاهش هزینه‌های برق و گاز برای شرکت‌ها و خانوارها بودجه‌بندی شده است.

منابع دولتی گفتند که این بسته از طریق پس انداز یا درآمدهای بالاتر در جای دیگری در بودجه دولتی تامین می شود و بنابراین بر کسری عمومی تاثیری نخواهد گذاشت.

رم پاییز گذشته کاهش کسری بودجه را از 7.2 درصد در سال 2021 به 5.6 درصد تولید ناخالص داخلی در سال جاری هدف گذاری کرد.

این فرمان «قدرت طلایی» رم را برای جلوگیری از تصاحب و سایر توافقات تجاری در زمینه هایی مانند شبکه های 5G و فناوری ابری تقویت می کند.

شرکت‌های فعال در این بخش‌ها ملزم خواهند بود تا اطلاعیه‌های بسیار دقیق‌تری را برای ادغام‌های پیشنهادی و معاملات عرضه به مقامات ارائه کنند.

این فرمان همچنین یک نهاد 10 نفره را در دفتر نخست وزیر تشکیل می دهد که مسئول بررسی هرگونه معامله بالقوه حساس است.

از زمانی که قدرت طلایی در سال 2012 معرفی شد، مقامات دولتی تنها 6 بار از ورود خارجی ها به ایتالیا جلوگیری کردند. پنج نفر از آنها از مناقصه چینی ها دور شدند و چهار نفر از زمان روی کار آمدن ماریو دراگی، نخست وزیر فعلی در 13 ماه پیش آمده اند.

در بخش انرژی این فرمان، رم برنامه‌هایی را برای صرف افزایش درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده ناشی از قبوض بالاتر انرژی برای کاهش عوارض مالیات بر بنزین و گازوئیل تنظیم می‌کند. این امر قیمت های پرداخت شده در پمپ را 8.5 سنت در هر لیتر به مدت 30 روز کاهش می دهد.

دراگی همچنین در حال مذاکره در سطح اروپا در مورد پیشنهادهایی برای تسهیل قوانین کمک های دولتی، بازگرداندن سودهای اضافی شرکت های انرژی و محدود کردن موقت قیمت عمده فروشی گاز است.

تولید ناخالص داخلی ایتالیا در سال گذشته پس از انقباض 9.0 درصدی در سال 2020 که ناشی از قرنطینه های طولانی مدت ویروس کرونا بود، 6.6 درصد رشد کرد، اما اکنون با چشم انداز رشد ضعیف فزاینده ای مواجه است.

یکی از منابع دولتی گفت، خزانه داری در حال آماده شدن برای کاهش چشمگیر هدف رشد ایتالیا به زیر 4 درصد در سال جاری نسبت به هدف قبلی 4.7 درصدی پاییز گذشته است.

(1 دلار = 0.9041 یورو)

(نوشته گاوین جونز و جوزپه فونته؛ ویرایش توسط لزلی آدلر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.