ایان اسکات در کلاس “پتانسیل نمایی: رشد و نوآوری رسانه” در دانشگاه رایرسون

[ad_1] سخن، گفتار دکتر برکوویتز از من خواسته است که چند کلمه در مورد کار کمیسیون رادیو تلویزیون و ارتباطات راه دور کانادا و اینکه چگونه ممکن است تغییر کند اگر لایحه C-11 پیشنهادی دولت فدرال، قانون پخش آنلاین، به قانون تبدیل شود، بگویم. 1 آوریل 2022 ایان اسکات، رئیس و مدیر اجراییکمیسیون رادیو تلویزیون

کد خبر : 188135
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۲۶
ایان اسکات در کلاس “پتانسیل نمایی: رشد و نوآوری رسانه” در دانشگاه رایرسون

[ad_1]

سخن، گفتار

1 آوریل 2022

ایان اسکات، رئیس و مدیر اجرایی
کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا (CRTC)

در مقابل تحویل بررسی کنید

ظهر همگی بخیر

از اینکه امروز مرا دعوت کردید تا با شما صحبت کنم متشکرم. امروز با شما بودن خوشحالم.

من می‌خواهم اذعان کنم که امروز از دفاتر CRTC که در قلمرو سنتی Algonquin قرار دارند، به شما ملحق می‌شوم. من از مردم انیشنابگ تشکر می کنم و به بزرگان آنها احترام می گذارم.

دکتر برکوویتز از من خواسته است که چند کلمه در مورد کار کمیسیون رادیو تلویزیون و ارتباطات راه دور کانادا و چگونگی تغییر آن در صورت لایحه C-11 پیشنهادی دولت فدرال بگویم. قانون پخش آنلاین، تبدیل شدن به قانون.

این اطلاعات زیادی است که می‌توان در عرض چند دقیقه پوشش داد، اما با من همراه باشید تا زمینه را برای اینکه چرا این لایحه پیشنهاد شده است و چگونه می‌تواند بر سیستم پخش کانادا، سرویس‌های پخش آنلاین و تولیدکنندگان محتوای دیجیتال تأثیر بگذارد، آماده کنم.

در قانون صدا و سیما و اولین دنیای دیجیتال

همانطور که در حال حاضر وجود دارد، کانادا قانون صدا و سیما یک قانون 30 ساله است – احتمالاً از برخی از شما پیرتر است. اگرچه هیچ فناوری خاصی ذکر نشده است، اما بسیار مربوط به زمان و سن خاصی است. اینترنت در اوایل دهه 1990 هنوز در مراحل ابتدایی خود بود، و ایده ارائه محتوای رسانه ای جریان اصلی از طریق داده های بی سیم شاید حداکثر در چشم برخی از کارآفرینان مشتاق یک درخشش بود.

می بینی با این به کجا می روم این قانون به ما – تنظیم کننده سیستم پخش کانادا – ابزارهای مناسب برای دستیابی به اهداف سیاست خود را در دهه 1990 و دهه اول هزاره جدید داد. با این حال، باغ دیواری که برای پشتیبانی از روایت داستان‌های کانادایی و موسیقی کانادایی تشویق می‌شد، هر سال که می‌گذرد، با نفوذ فناوری پهنای باند عمیق‌تر و عمیق‌تر به خانه‌ها و تلفن‌ها و تبلت‌های کانادایی‌ها در سراسر کشور، قدیمی‌تر می‌شود.

ما از دوران کمیابی – دورانی که در آن فقط تعداد محدودی کانال تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی وجود داشت – به دوره ای با فراوانی تکامل یافته ایم. این یک پیشرفت مثبت برای کانادایی‌ها بوده است، زیرا آنها اکنون به محتوای زیادی دسترسی دارند، از محتوای اصلی گرفته تا جریان اصلی، از تولید حرفه‌ای تا ویدیوهای TikTok.

ما در CRTC این تغییر را به دقت زیر نظر داشتیم. ما شاهد بودیم که عادات تماشا و شنیدن کانادایی‌ها به تدریج از پلتفرم‌های رسانه‌ای معمولی به دیجیتال تغییر می‌کند. در پاسخ، ما مجموعه‌ای از اقدامات جامع را برگزار کردیم تا در نظر بگیریم که در صورت وجود، چه رویکرد نظارتی برای حاکمیت محتوای صوتی و سمعی بصری آنلاین باید اتخاذ شود.

در هر یک از آن مناسبت‌ها، ما قضاوت کردیم که رسانه‌های دیجیتال مکمل سیستم سنتی هستند و بنابراین پخش‌کنندگان آنلاین باید از داشتن مجوز پخش معاف باشند. ما مقرراتی را برای تنظیم مقررات وضع نمی کنیم. همیشه یک هدف مشخص وجود دارد، چه برای دستیابی به یک هدف سیاستی یا به این دلیل که انجام این کار به نفع کانادایی ها خواهد بود.

آیا نقطه عطفی وجود داشت که منجر به نیاز به بررسی جامع این موضوع شد قانون صدا و سیما? لحظه دقیقی وجود نداشت، فی نفسهاما در سال‌های اخیر بیشتر و بیشتر آشکار شده است که جعبه ابزار فعلی برای رسیدگی به چالش‌ها و فرصت‌های ذاتی در محیط دیجیتال امروزی مجهز نیست.

ما گزارش خود را تهیه کردیم، مهار تغییر: آینده توزیع برنامه نویسی در کانادا به درخواست دولت در سال 2018. در آن، ما سه چیز را توصیه کردیم:

  • که رویکردهای خط مشی آینده بر تولید و ترویج محتوای باکیفیت ساخته شده توسط کانادایی ها متمرکز است که می تواند توسط مخاطبان در کانادا و خارج از کشور کشف شود.
  • اطمینان حاصل کنند که همه بازیکنانی که از سیستم پخش کانادایی سود می برند به شیوه ای مناسب و عادلانه مشارکت می کنند، و
  • آنها باید به اندازه کافی زیرک باشند تا تنظیم کننده – به عبارت دیگر CRTC – را قادر سازند تا به سرعت با تغییرات در فناوری و تقاضای مصرف کننده سازگار شود.

ما توصیه‌های مشابهی را به هیئت بررسی قانون‌گذاری صدا و سیما و مخابرات – گروهی که وظیفه توصیه تغییرات در قانون صدا و سیما.

لایحه C-11 و پتانسیل تغییر

همه اینها ما را به امروز و بیل C-11 می رساند. همانطور که احتمالا می دانید، این لایحه در ماه فوریه در مجلس عوام ارائه شد. در حال حاضر در مرحله خواندن دوم است.

ما در CRTC از رویکرد کلی اتخاذ شده توسط لایحه حمایت می کنیم. از نظر ما، سه چیز مهم را پیشنهاد می کند.

ابتدا، صلاحیت CRTC در مورد پخش‌کنندگان آنلاین را روشن می‌کند. دوم، از چندین جنبه مهم، رویکرد انعطاف‌پذیرتری به مقررات به ما می‌دهد. و سوم، قدرت های اجرایی CRTC را مدرن می کند.

همه این تغییرات در کنار هم به ما انعطاف‌پذیری، سرعت و ابزارهایی را می‌دهد تا به روندهای در حال تغییر صنعت پاسخ دهیم.

لایحه C-11 و CRTC

بنابراین، برای بازگشت به پیامی که قول داده بودم در ابتدای سخنانم ارائه کنم، لایحه جدید چگونه نحوه کار ما در CRTC را تغییر می دهد؟

برخی هشدار داده‌اند که این لایحه در شکل فعلی‌اش، تشخیص بیش از حد را به CRTC واگذار می‌کند. به عنوان مثال، چگونه یک پخش کننده آنلاین را تعریف کنیم؟ یا محتوایی که کمک معناداری به فرهنگ کانادا می کند؟ یا خدماتی مانند Spotify یا Netflix چگونه باید از محتوا و هنرمندان فرانسوی زبان کانادایی پشتیبانی کنند؟

خطر مشخص بودن بیش از حد در قانون این است که پس از دریافت موافقت سلطنتی به یک سند ثابت تبدیل می شود. همانطور که دیدیم، ممکن است چندین دهه طول بکشد تا پارلمان فرصتی برای بازنگری قوانین داشته باشد و در این میان شرایط در زمین می تواند به طور قابل توجهی تغییر کند.

از سوی دیگر، یک تنظیم کننده می تواند به سرعت برای به روز رسانی سیاست های نظارتی خود حرکت کند. تنها چیزی که نیاز دارد شروع یک دادرسی عمومی، جمع آوری دیدگاه ها و شواهد، و زمان برای مشورت و پیش نویس تصمیم است.

برخی همچنین گفته‌اند که لایحه C-11 به CRTC این اختیار را می‌دهد که محتوای تولید شده توسط کاربر در رسانه‌های اجتماعی را تنظیم کند. اینکه شخصی که یک آهنگ اصلی را در YouTube یا یک ویدیو را در TikTok آپلود می کند، ممکن است مشمول شرایط ثبت نام، مشارکت یا قابلیت کشف باشد.

این فقط درست نیست.

همانطور که این لایحه در حال حاضر تدوین شده است، بین کاربران رسانه های اجتماعی و خود پلتفرم ها تمایز قائل می شود. برای ما واضح است که هدف لایحه حذف کاربران فردی از مقررات است.

حتی اختیارات ما برای تنظیم پلتفرم های رسانه های اجتماعی توسط لایحه C-11 محدود می شود. با این حال، این پلتفرم‌ها باید از توسعه برنامه‌های کانادایی پشتیبانی کنند، محتوا را برای افراد دارای معلولیت قابل کشف یا در دسترس قرار دهند.

ما می دانیم که اولین خالقان کانادایی دیجیتال نوآورانی هستند که از خلاقیت و آزادی اینترنت خود برای جذب مخاطبان و پیروانی که بسیاری از آنها در خارج از کانادا هستند، استفاده کرده اند. قصد ما این نیست که کاری انجام دهیم که به آنها آسیب برساند، توانایی آنها را برای ایجاد و اشتراک گذاری محتوایشان محدود یا مختل کند.

CRTC باید اختیارات خود را تحت حاکمیت قانون و به روشی که با آن مطابقت داشته باشد اعمال کند منشور حقوق و آزادی های کانادا. کاربران خدمات آنلاین و رسانه های اجتماعی انتظار آزادی بیان را دارند و آنها همچنان از این موضوع تحت جدید لذت خواهند برد قانون صدا و سیما.

به عبارت دیگر، CRTC سالانه حدود 250 تصمیم پخش را صادر می کند. هیچ یک از آنها هرگز با موفقیت مورد اعتراض قرار نگرفته اند که به نوعی آزادی بیان کانادایی ها را نقض کرده است.

اگر هر یک از شما در طول سال ها کار CRTC را مطالعه کرده باشد، یک حقیقت روشن و ساده در مورد کار ما خواهید دید. ما همیشه تلاش کرده‌ایم تا رویکردی ساده‌تر برای مقررات اتخاذ کنیم، حتی زمانی که پخش‌کنندگان آنلاین در سیستم پخش کانادا به طور فزاینده‌ای رایج و مهم شده‌اند.

من برای شما مثالی می‌آورم که چرا این رویکرد ساده‌اندیشانه بسیار مهم است و چگونه به صنعت پخش کمک کرده است. سال‌ها پیش، برای خدمات رسانه‌های دیجیتال و خدمات ویدیویی درخواستی که از طریق اینترنت ارائه می‌شوند، احکام معافیت صادر کردیم.

چرا اینطور؟ زیرا این سرویس‌ها سرویس‌های پخش نوآورانه مانند CBC Gem، tou.tv و Crave را قادر می‌سازند تا با کانادایی‌ها ارتباط برقرار کنند و به آن‌ها دسترسی به محتوای فراوان بدهند. در همان زمان، این معافیت به ما در CRTC اجازه داد تا تأثیرات این خدمات را بر – و کمک هایی که آنها به – سیستم پخش کانادا داشته اند، نظارت کنیم.

این من را به نقطه دیگری می رساند که برخی در مورد اختیارات جدیدی که تحت لایحه C-11 به ما اعطا شده است، مطرح می کنند. مردم می پرسند که آیا ما تخصص لازم برای تنظیم جریان آنلاین در کانادا را داریم؟

در اینجا نحوه پاسخ من به این سوال است.

CRTC دارای سابقه طولانی و سابقه قوی در اجرای سیاست های موثر و انطباق رویکردهای خود در طول زمان برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول کانادایی ها و سیستم پخش است. ما بیش از 50 سال است که این کار را انجام می دهیم. و ما این کار را تحت جدید ادامه خواهیم داد قانون صدا و سیما صرف نظر از پلت فرم، و تنها زمانی که مقررات به طور اساسی به اهداف قانون کمک می کند.

جمع آوری دیدگاه ها و شواهد

آخرین نکته ای که شما را با آن ترک می کنم این است، و دوباره به این سوال مربوط می شود که اگر لایحه C-11 تصویب شود، چگونه کار ما تغییر خواهد کرد. از آنجایی که لایحه ابزارهای جدیدی را برای کمک به ما در تنظیم سیستم پخش که نسبت به 30 سال پیش بسیار تغییر کرده است، پیشنهاد می کند، یک چیز وجود دارد که تغییر نخواهد کرد: فرآیندی که ما برای خدمت به منافع عمومی دنبال می کنیم.

CRTC یک دادگاه اداری مستقل و متخصص است که سیاست ها را تعیین می کند و تصمیماتی را اتخاذ می کند که بر اساس شواهد جمع آوری شده از طریق مشاوره عمومی است. برای طراحی چارچوب نظارتی جدیدی که برای اجرای لایحه C-11 مورد نیاز است، به کمک همه نیاز داریم. زیرا ما نمی توانیم به سادگی رویکردهای سنتی خود را برای مقررات در دنیای آنلاین اعمال کنیم.

مشاوره‌هایی که ما برگزار می‌کنیم برای همه باز است، و ما دائماً آنها را اصلاح می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که گسترده‌ترین تنوع ممکن از دیدگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود، که شامل دیدگاه‌های مردم بومی، جوامع نژادی متنوع، کانادایی‌های دارای معلولیت و جامعه LGBTQ2+ می‌شود. دیدگاه آنها برای ایجاد یک چارچوب نظارتی که فراگیر و آینده نگر باشد، کلید خواهد بود.

و در حالی که نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که در آینده با توجه به تأثیر دنیای آنلاین بر پخش سنتی – یا هر گرایش رسانه‌های دیجیتال دیگری که می‌خواهید نام ببرید، چه اتفاقی می‌افتد، می‌توانم به شما بگویم که ما در CRTC به آن‌ها نگاه خواهیم کرد. ابزارهایی که در گذشته به خوبی در خدمت ما بوده اند.

مخاطب

روابط رسانه ای
9403-997-819

سوالات عمومی
819-997-0313
رایگان 1-877-249-CRTC (2782)
TTY 819-994-0423
سوال بپرسید یا شکایت کنید

وصل بمون
ما را در توییتر دنبال کنید @CRTCeng
مثل ما در فیس بوک



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.