ایان اسکات به کمیته دائمی صنعت و فناوری

[ad_1] سخن، گفتار ما از فرصتی برای ارائه به‌روزرسانی در مورد کار مداوم CRTC برای حمایت از رقابت و سرمایه‌گذاری در بازار قدردانی می‌کنیم تا کانادایی‌ها به خدمات باند پهن و بی‌سیم مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. 8 فوریه 2022 ایان اسکات، رئیس و مدیر اجراییکمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا (CRTC) در مقابل

کد خبر : 169014
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۴۲
ایان اسکات به کمیته دائمی صنعت و فناوری

[ad_1]

سخن، گفتار

8 فوریه 2022

ایان اسکات، رئیس و مدیر اجرایی
کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا (CRTC)

در مقابل تحویل بررسی کنید

از اینکه ما را برای حضور در کمیته خود دعوت کردید متشکریم.

امروز با من همکارانم فیلیپ کنت، مدیر خط مشی خدمات مخابراتی، و آنتونی مک اینتایر، مشاور عمومی و معاون مدیر اجرایی هستند.

ما از فرصتی برای ارائه به‌روزرسانی در مورد کار مداوم CRTC برای حمایت از رقابت و سرمایه‌گذاری در بازار قدردانی می‌کنیم تا کانادایی‌ها به خدمات باند پهن و بی‌سیم مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

ما نگرانی های شما را در مورد مقرون به صرفه بودن این خدمات حیاتی برای جمعیت کانادا درک می کنیم و این نگرانی ها را به اشتراک می گذاریم. ما برای اجرای سیاستی کار کرده‌ایم که هدف آن تقویت رقابت بین ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در بازار است.

درباره تصمیمی که در ماه مه 2021 صادر کردیم، که نرخ نهایی عمده فروشی را برای انبوه خدمات دسترسی پهن باند پرسرعت تعیین می کرد، بسیار گفته شده است. قبل از اینکه در مورد ماهیت این تصمیم صحبت کنم، می خواهم روشن کنم که این یک تصمیم هزینه بر بود. این مهم است که ما نرخ ها را درست در نظر بگیریم.

حالا چرا ما مسیر را معکوس کردیم؟ به بیان ساده، ما تصمیم اولیه را اشتباه گرفتیم. ما نمی‌توانستیم با نرخ‌هایی که می‌دانستیم اشتباه هستند پیش برویم.

در حالی که ما همیشه برای درست کردن کارها تلاش می کنیم، CRTC خطاناپذیر نیست. قانونگذاران این را پیش بینی کردند و مقرراتی را در این قانون گنجاندند قانون مخابرات که امکان بررسی تصمیمات توسط کمیسیون، کابینه و دادگاه ها را به عنوان مکانیزمی برای اطمینان از حفظ منافع عمومی فراهم می کند.

مطابق با این مفاد، شرکت‌ها درخواست‌هایی را ارسال کردند و از ما خواستند که تصمیم 2019 خود را همانطور که حق آنهاست بررسی کنیم. ما به این درخواست‌ها به طور جدی، منصفانه و بی‌طرفانه رسیدگی کردیم – همانطور که همیشه در نقش خود به عنوان یک دادگاه اداری انجام می‌دهیم. ما یک پرونده عمومی ایجاد کردیم و شواهدی را از طرف های ذینفع جمع آوری کردیم. هنگامی که ما شواهد را تجزیه و تحلیل کردیم، اشتباهاتی پیدا کردیم و دیگر نتوانستیم نرخ های مرتبط را توجیه کنیم. در نهایت، ما تصمیم گرفتیم که نرخ‌های موقتی را که در سال 2016 تعیین کرده‌ایم، با برخی تعدیل‌ها، مجدداً تأیید و نهایی کنیم.

کار کمیسیون برای اجرای سیاست دسترسی عمده فروشی ادامه دارد. روندهای متعددی در حال انجام است که به رژیم، روش های هزینه یابی ما، موانع استقرار پهنای باند و موارد دیگر می پردازد.

در حالی که من کاملا اذعان دارم که نرخ‌های نهایی جدید چالش‌هایی را برای برخی از رقبا ایجاد می‌کنند، اما کاملاً مطمئن هستم که ما کار مسئولانه‌ای را انجام داده‌ایم. من تاکید می کنم که نرخ های 2019 هرگز در بازار موثر نبودند. برخی از رقبا بر اساس آن تصمیم، نرخ‌های خرده‌فروشی خود را کاهش دادند، اما این یک تصمیم تجاری و ریسکی بود که با توجه به درخواست‌هایی که در آن زمان ثبت می‌شد، آن را متقبل می‌شدند.

در حالی که رقابت بیشتر بین ارائه دهندگان پهنای باند به نفع کانادایی ها خواهد بود، مناطق بسیار زیادی از این کشور هنوز به پهنای باند کافی یا مقرون به صرفه دسترسی ندارند.

به همین دلیل است که CRTC در تلاش است تا شکاف دیجیتالی کانادا را ببندد. از طریق صندوق پهنای باند ما، CRTC تا به امروز بیش از 186 میلیون دلار برای بهبود خدمات پهنای باند برای حدود 29050 خانوار در 160 جامعه محروم و بدون خدمات متعهد شده است. این شامل تعداد قابل توجهی از جوامع بومی است.

ما به ارزیابی پیشنهادات ادامه می دهیم و پروژه های جدید را در صورت تصویب اعلام خواهیم کرد.

در پایان، اجازه دهید با ارائه به روز رسانی در مورد تصمیم بی سیم تلفن همراه خود، که آوریل گذشته صادر کردیم، نتیجه گیری کنم. از جمله، تصمیم ما یک رژیم اپراتور شبکه مجازی موبایل (MVNO) را برای کانادا ایجاد کرد. این در را برای ارائه دهندگان خدمات باز می کند تا به شبکه های بی سیم سه اپراتور بزرگ ملی – بل، راجرز و تلوس – و همچنین SaskTel در ساسکاچوان دسترسی پیدا کنند. ما در حال حاضر در حال ایجاد شرایط و ضوابط مرتبط با این دسترسی هستیم.

انجام این کار به ارائه دهندگان بی سیم امکان می دهد خدمات را به بازارهای جدید گسترش دهند، ارائه دهندگان بی سیم بزرگتر را به چالش بکشند و وضعیت موجود را مختل کنند.

این خبر خوبی برای کانادایی هاست. مصرف کنندگان از بازاری برای خدمات بی سیم سیار که دارای ارائه دهندگان بیشتر، انتخاب بیشتر، گزینه های مقرون به صرفه تر و سرمایه گذاری بیشتر است، سود خواهند برد. علاوه بر این، ما برای اطمینان از اینکه کانادایی ها می توانند برای برنامه های استفاده کم هزینه و گاه به گاه ثبت نام کنند، اقدام کردیم.

امیدوارم اظهارات من به روشن شدن کار CRTC برای حمایت از رقابت و سرمایه گذاری بیشتر در بازار، اطمینان از دسترسی کانادایی ها به خدمات باند پهن و بی سیم با کیفیت بالا، و تنظیم در جهت منافع عمومی کمک کرده باشد.

خوشحال می شویم به سوالات شما پاسخ دهیم. قبل از انجام این کار، من باید اظهارات خود را با بیان اینکه ما نمی‌توانیم جزئیات مربوط به پرونده‌هایی را که در حال حاضر در کمیسیون وجود دارد، بررسی کنیم.

مخاطب

روابط رسانه ای
9403-997-819

سوالات عمومی
819-997-0313
رایگان 1-877-249-CRTC (2782)
TTY 819-994-0423
سوال بپرسید یا شکایت کنید

وصل بمون
ما را در توییتر دنبال کنید @CRTCeng
مثل ما در فیس بوک



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.