ایالت ایالات متحده دستور منجمد کردن کریپتو در صرافی ها را صادر می کند.

[ad_1] واحد حفاظت از سرمایه گذاران وزارت دادگستری دلاور دستور توقف و توقف را علیه 23 نهاد و فرد درگیر در یک کلاهبرداری محبوب ارزهای دیجیتال به نام “قصاب خوک” صادر کرده است. این دستور همچنین حساب‌هایی را که گفته می‌شود دارای ارزهای دیجیتال متعلق به قربانیان هستند مسدود می‌کند. دلاور کلاهبرداری رمزنگاری قصابی خوک

کد خبر : 261706
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
ایالت ایالات متحده دستور منجمد کردن کریپتو در صرافی ها را صادر می کند.

[ad_1]

واحد حفاظت از سرمایه گذاران وزارت دادگستری دلاور دستور توقف و توقف را علیه 23 نهاد و فرد درگیر در یک کلاهبرداری محبوب ارزهای دیجیتال به نام “قصاب خوک” صادر کرده است. این دستور همچنین حساب‌هایی را که گفته می‌شود دارای ارزهای دیجیتال متعلق به قربانیان هستند مسدود می‌کند.

دلاور کلاهبرداری رمزنگاری قصابی خوک را متوقف می کند

کتی جنینگز، دادستان کل ایالت دلاور ایالات متحده، روز چهارشنبه اعلام کرد که واحد حفاظت از سرمایه گذاران وزارت دادگستری این ایالت (DOJ) “یک دستور خلاصه برای توقف و توقف علیه 23 نهاد و فرد دخیل در یک کلاهبرداری از ارزهای دیجیتالی شناخته شده صادر کرده است. به عنوان «کلاهبرداری قصاب خوک».

کلاهبرداری های کریپتو قصابی خوک اخیراً به طرز نگران کننده ای رایج شده است. وزارت دادگستری دلاور توضیح داد که قربانیان این نوع کلاهبرداری “به مرور زمان آماده می شوند تا با استفاده از ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند، اما متوجه می شوند که آنچه آنها فکر می کردند یک سرمایه گذاری مطمئن یک کلاهبرداری است.” این نام از رویه کلاهبرداران برای «چاق کردن» قربانیان قبل از فرار با دارایی‌هایشان («قصابی») ناشی می‌شود.»

جنینگز، دادستان کل آمریکا تاکید کرد: «زمانی که قربانیان از طریق کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال، از جمله کلاهبرداری قصابی خوک، پول خود را از دست می دهند، بازیابی این وجوه می تواند دشوار باشد.

دستور امروز اولین گام را در جهت محافظت از سرمایه گذاران دلاور در برابر کلاهبرداری قصابی خوک با مسدود کردن وجوه در معرض خطر انتقال بیشتر توسط متخلفان برداشته است.

در این اطلاعیه آمده است که واحد حمایت از سرمایه گذاران شکایاتی از ساکنان این ایالت دریافت کرده است. آنها توضیح دادند که افراد ناشناس به صورت آنلاین با آنها تماس گرفتند و از آنها خواستند روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. سپس کلاهبرداران پس از نشان دادن بازدهی بزرگ در سرمایه گذاری های اولیه، آنها را تشویق به سرمایه گذاری بیشتر کردند.

با این حال، وزارت دادگستری دلاور هشدار داد: «در نهایت، آنها هرگز نتوانستند وجوه خود را برداشت کنند و ارز دیجیتال آنها ناپدید شد. تخمین زده می‌شود که این کلاهبرداری بین‌المللی شامل هزاران قربانی در سراسر کشور می‌شود که میلیاردها دلار ضرر دارند.»

این مقام توضیح داد که واحد حفاظت از سرمایه گذار با همکاری یک شرکت تجزیه و تحلیل داده، ارز دیجیتال متعلق به دو شاکی دلاور را در تعدادی کیف پول در صرافی های مختلف رمزنگاری ردیابی کرد.

وزارت دادگستری دلاور خاطرنشان کرد: دستور توقف و توقف هر شخص یا نهادهای وابسته به کیف پول ها را از برداشت یا انتقال دارایی های متعلق به شاکیان منع می کند:

این به نوبه خود، از صرافی‌های دارای کیف پول‌ها جلوگیری می‌کند تا به طرفین اجازه ندهند رمزارز بدست‌آمده با تقلب را جابجا کنند و در نتیجه حساب‌های دارایی‌های متعلق به قربانیان دلاور را مسدود کنند.

آیا با کلاهبرداری کریپتو قصابی خوک برخورد کرده اید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.