ایالات متحده و کانادا مجمع جنایات فرامرزی را مجدداً تأسیس می کنند

[ad_1] مقامات درباره جرایم سایبری، افراط گرایی خشونت آمیز، ایمنی عمومی، خشونت با سلاح گرم و اصلاحات در عدالت بحث کردند. 22 مارس 2022 – واشنگتن (دی سی) با هدایت تعهد مشترک ما که در فوریه 2021 رئیس جمهور بایدن و نخست وزیر ترودو بیان شده است نقشه راه برای یک تجدید مشارکت آمریکا و

کد خبر : 182367
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
ایالات متحده و کانادا مجمع جنایات فرامرزی را مجدداً تأسیس می کنند

[ad_1]

مقامات درباره جرایم سایبری، افراط گرایی خشونت آمیز، ایمنی عمومی، خشونت با سلاح گرم و اصلاحات در عدالت بحث کردند.

22 مارس 2022 – واشنگتن (دی سی)

با هدایت تعهد مشترک ما که در فوریه 2021 رئیس جمهور بایدن و نخست وزیر ترودو بیان شده است نقشه راه برای یک تجدید مشارکت آمریکا و کانادا برای ایجاد مجدد انجمن جرایم فرامرزی (CBCF)، دادستان کل ایالات متحده، مریک گارلند، و وزیر امنیت داخلی ایالات متحده، آلخاندرو ان. مایورکاس، به همراه وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، دیوید لامتی. و مارکو مندیچینو، وزیر ایمنی عمومی، امروز در واشنگتن دی سی دیدار کردند تا در مورد چگونگی تقویت همکاری بین دو کشورمان برای مقابله با جرایم فرامرزی و ایمن‌تر کردن جوامع خود بحث کنند.

جرایم سایبری

با توجه به پیوستگی صنعت و اقتصاد ایالات متحده و کانادا، ما تعهد مشترک خود را برای کار دوجانبه برای مبارزه با تهدیدات سایبری رایج، مانند حملات باج‌افزار، و تقویت امنیت و انعطاف‌پذیری سایبری زیرساخت‌های حیاتی تأیید می‌کنیم. ما برای بهبود هماهنگی پیرامون گزارش حملات باج‌افزاری که می‌توانند زیرساخت‌های حیاتی فرامرزی را تحت تأثیر قرار دهند، همکاری خواهیم کرد. علاوه بر این، ما گزینه‌هایی را برای تقویت بخش‌هایی از اقتصاد خود که به طور فزاینده‌ای توسط مجرمان هدف قرار می‌گیرند شناسایی و اجرا خواهیم کرد و برای اجرای پاسخ‌های موثر. ما موافقت کرده‌ایم که اتخاذ بهترین شیوه‌های بهداشت سایبری را برای کمک به دفاع در برابر این تهدیدات و همچنین ارائه ابزارهای مورد نیاز برای گزارش مؤثر و سریع حوادث سایبری در اختیار ذینفعان قرار دهیم. با توجه به تهاجم بیشتر روسیه به اوکراین، ما با هوشیاری برای محافظت از امنیت سایبری بخش‌های زیرساختی حیاتی خود کار می‌کنیم. ما همچنین تعهد خود را برای همکاری از طریق گروه ویژه G7+ REPO برای یافتن و مسدود کردن دارایی‌های مجازی و فیزیکی افراد و نهادهای تحریم شده روسیه و از بین بردن درآمدهای دزدسالاری یا سایر جنایات تکرار کردیم.

ما از مذاکرات برای توافق دوجانبه بالقوه در رابطه با ایالات متحده استقبال کردیم شفاف سازی قانون استفاده از داده ها در خارج از کشور (قانون CLOUD). چنین توافقی، در صورت نهایی شدن و تصویب، به مقامات تحقیقاتی کانادا و ایالات متحده این امکان را می دهد که به طور کارآمدتر و موثرتر به ارتباطات و داده های مرتبط در کشور دیگر دسترسی داشته باشند، زمانی که این اطلاعات برای پیشگیری، کشف، تحقیق و تعقیب جرایم جدی مورد نیاز است. مانند تروریسم، بهره کشی و سوء استفاده جنسی از کودکان، و جرایم سایبری، ضمن احترام به حریم خصوصی و آزادی های مدنی.

افراط گرایی خشونت آمیز

افراط گرایی خشونت آمیز تهدیدی واقعی و مداوم برای جوامع ما است و ما همچنان متعهد به رسیدگی به آن در همه اشکال آن هستیم. ما از تلاش‌های مستمر گروه کاری دوجانبه که تحت این سازمان تشکیل شده است، تحسین می‌کنیم نقشه راه برای تقویت همکاری برای مقابله با بهره برداری از رسانه های اجتماعی، تقویت اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط با تهدید، و بهبود استراتژی های پیشگیری مربوطه برای مقابله با افراط گرایی خشونت آمیز در هر دو کشور. ما به پیشبرد این تلاش ها و مقابله با افزایش افراط گرایی خشونت آمیز و در عین حال هوشیاری در برابر تهدید تروریسم بین المللی ادامه خواهیم داد. در انجام این کار، ما اذعان داریم که روند قانونی، احترام به حاکمیت قانون، و حمایت از حقوق بشر برای موفقیت این تلاش‌ها ضروری است.

افزایش ایمنی عمومی

دو کشور ما همکاری دوجانبه دیرینه و موثری در زمینه اجرای قانون دارند. این مشارکت ها توانایی ما را برای به حداکثر رساندن منابع مجری قانون و ایمن تر کردن جوامعمان تقویت می کند. به عنوان شریک، ما باید تلاش های اجرای قانون و به اشتراک گذاری اطلاعات را با تحول حوزه های اولویت دار و بروز چالش های جدید، از جمله، اما نه محدود به تسهیل تحقیقات، و بهبود فرآیندهای دادستانی، تطبیق دهیم. ما متعهد به مبارزه با جنایات فراملی مانند قاچاق انسان از مرز مشترک خود هستیم. ما به همان اندازه متعهد هستیم که با بررسی اقداماتی که می‌توانیم برای بهبود فرآیندهای اشتراک‌گذاری اطلاعات متقابل انجام دهیم، تهدیدات مداوم ناشی از مجرمان جدی، از جمله مجرمان جنسی محکوم به کودک را به حداقل برسانیم.

کاهش خشونت با سلاح گرم

برای حفظ امنیت و امنیت جوامع ما، کاهش خشونت با سلاح گرم در هر دو طرف مرز ضروری است. ما تعهد خود را برای پیشبرد درک مشترک خود از تهدید ناشی از خشونت اسلحه گرم و همکاری مشترک، از جمله به اشتراک گذاری داده ها، برای کاهش قاچاق و قاچاق سلاح گرم برون مرزی تکرار می کنیم. سازمان‌های مجری قانون ما از منابع جمعی خود، از جمله اطلاعات، برای شناسایی منبع و جابجایی سلاح‌های گرم غیرقانونی به کشورهایمان، از جمله سلاح‌هایی که از مرز مشترک ما عبور می‌کنند، استفاده خواهند کرد.

دسترسی به عدالت

ایالات متحده و کانادا متعهد به تقویت و گسترش دسترسی به عدالت با تغییر سیاست ها و رویه هایی هستند که منجر به نابرابری و بی عدالتی برای جوامع به حاشیه رانده شده و محروم در کشورهای ما می شود. دفاتر دسترسی به عدالت مربوطه ما با هم و با ذینفعان کلیدی برای تحقق هدف دستور کار 2030 سازمان ملل متحد کار خواهند کرد تا «هیچ کس را پشت سر بگذاریم». ما توافق کرده‌ایم که درباره جمع‌آوری داده‌ها و استراتژی‌های مربوط به سیستم عدالت کیفری خود برای غلبه بر نابرابری نژادی، تبعیض و نمایندگی بیش از حد در سیستم عدالت کیفری بحث کنیم. ما همچنین تحقیقات، تکنیک‌های نوآورانه جمع‌آوری داده‌ها و استفاده از علم داده را برای اطلاع از قوانین و سیاست‌های خود به اشتراک خواهیم گذاشت. این گفتگوها از تلاش های جمعی ما برای تحقق اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (UNSDGs)، به ویژه SDG16، که به دنبال پیشرفت جوامع صلح آمیز، عادلانه و فراگیر و دسترسی برابر به عدالت برای همه است، حمایت خواهد کرد.

ایالات متحده و کانادا بر تعهد خود برای پیشبرد همکاری های اجرای قانون بین دو کشورمان تاکید کردند و مشتاقانه منتظر میزبانی کانادا از CBCF بعدی در سال 2023 هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.