ایالات متحده و ویتنام برای برگزاری منظم مذاکرات اقتصادی، بررسی مشارکت فنی توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: جانت یلن وزیر خزانه داری ایالات متحده توسط نگوین تی هونگ رئیس بانک دولتی ویتنام در هانوی، ویتنام، 20 ژوئیه 2023 مورد استقبال قرار گرفت. رویترز/تین تین نگوین نوشته آندره آ شلال واشنگتن (رویترز) – ایالات متحده و ویتنام روز پنجشنبه گفتند که توافق کرده‌اند مذاکرات منظم و در سطح

کد خبر : 377962
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
ایالات متحده و ویتنام برای برگزاری منظم مذاکرات اقتصادی، بررسی مشارکت فنی توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: جانت یلن وزیر خزانه داری ایالات متحده توسط نگوین تی هونگ رئیس بانک دولتی ویتنام در هانوی، ویتنام، 20 ژوئیه 2023 مورد استقبال قرار گرفت. رویترز/تین تین نگوین

نوشته آندره آ شلال

واشنگتن (رویترز) – ایالات متحده و ویتنام روز پنجشنبه گفتند که توافق کرده‌اند مذاکرات منظم و در سطح کارکنان ارشد در مورد سیاست‌های کلان اقتصادی و تلاش‌ها برای حفظ ثبات مالی داشته باشند و همچنین مشارکت احتمالی کمک فنی را بررسی خواهند کرد.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده و نگوین تی هونگ، رئیس بانک دولتی ویتنام، در بیانیه ای مشترک این توافق ها را در پایان سفر یلن به هانوی اعلام کردند و بر تمایل آنها برای تقویت روابط ایالات متحده و ویتنام تأکید کردند.

آنها گفتند: “ایالات متحده و ویتنام شرکای قابل اعتمادی هستند که دوستی مبتنی بر احترام متقابل و هدف مشترک ترویج رشد قوی، انعطاف پذیر، امن و فراگیر دارند.” ما مشتاقانه منتظر تقویت بیشتر این همکاری در سال های آینده هستیم.»

رهبران دو کشور گفتند که “فرصتی قابل توجه” برای تقویت همکاری بین دو کشور با هدف دستیابی به رشد قوی، فراگیر و پایدار از طریق سیاست های اقتصاد کلان به خوبی طراحی شده می بینند.

آنها موافقت کردند که تعامل خود را با برگزاری گفت‌وگوی منظم و در سطح ارشد در مورد سیاست‌های کلان اقتصادی و مالی، به اشتراک گذاشتن دانش در مورد بازارهای مالی باثبات و کارآمد، و حمایت از اهداف متقابل خود برای رشد اقتصادی قوی، انعطاف‌پذیر، ایمن و فراگیر و ثبات مالی، تعمیق بخشند.

آنها همچنین در این بیانیه خاطرنشان کردند که خزانه‌داری از تلاش‌های بانک مرکزی ویتنام برای مدرن‌سازی و افزایش شفافیت سیاست‌های پولی و چارچوب مدیریت نرخ ارز، ارتقای ثبات اقتصاد کلان و تضمین ایمنی و سلامت سیستم بانکی قدردانی می‌کند.

وزارت خزانه داری در ماه نوامبر ویتنام را به دلیل دستکاری احتمالی ارز از فهرست نظارتی خود حذف کرد و افزود که از پیشرفت هانوی در رسیدگی به نگرانی ها در مورد شیوه های ارزی خود راضی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.