ایالات متحده و بریتانیا در سازمان ملل در مورد روس ها که تحت تعقیب جنایات جنگی هستند، کنار می روند

[ad_1] بریتانیا و ایالات متحده مانع از پخش این نشست غیررسمی درباره اوکراین، که توسط روسیه برای تمرکز بر «تخلیه کودکان از مناطق درگیری» توسط سازمان ملل متحد برگزار شده بود، شدند. دیپلمات ها در حالی که کمیسر روسیه ماریا لووا-بلوا صحبت می کرد، اتاق کنفرانس سازمان ملل را ترک کردند. لیندا توماس-گرینفیلد، سفیر ایالات

کد خبر : 343281
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۴۶
ایالات متحده و بریتانیا در سازمان ملل در مورد روس ها که تحت تعقیب جنایات جنگی هستند، کنار می روند

[ad_1]

بریتانیا و ایالات متحده مانع از پخش این نشست غیررسمی درباره اوکراین، که توسط روسیه برای تمرکز بر «تخلیه کودکان از مناطق درگیری» توسط سازمان ملل متحد برگزار شده بود، شدند.

دیپلمات ها در حالی که کمیسر روسیه ماریا لووا-بلوا صحبت می کرد، اتاق کنفرانس سازمان ملل را ترک کردند.

لیندا توماس-گرینفیلد، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد، به خبرنگاران گفت که ایالات متحده به بریتانیا پیوست تا پخش اینترنتی را مسدود کند، بنابراین لووا-بلوا «تریبونی بین المللی برای انتشار اطلاعات نادرست و تلاش برای دفاع از اقدامات وحشتناک خود که در این کشور انجام می شود، نداشته باشد. اوکراین.»

دادگاه کیفری بین‌المللی ماه گذشته حکم بازداشت ولادیمیر پوتین و لووا-بلوا، رئیس‌جمهور روسیه را صادر کرد و آنها را به اخراج غیرقانونی کودکان از اوکراین و انتقال غیرقانونی افراد از اوکراین به روسیه از زمان حمله روسیه در 24 فوریه 2022 متهم کرد.

مسکو گفت این حکم ها از نظر قانونی باطل هستند زیرا روسیه یکی از امضاکنندگان معاهده ای که دادگاه بین المللی کیفری را تأسیس کرده است، نبوده است.

مسکو برنامه ای را که بر اساس آن هزاران کودک اوکراینی را به روسیه آورده است، پنهان نکرده است، اما آن را به عنوان یک کمپین بشردوستانه برای محافظت از یتیمان و کودکان رها شده در منطقه جنگی معرفی می کند.

لووا-بلووا گفت که از فوریه 2022 حدود 5 میلیون اوکراینی از جمله 700000 کودک به روسیه سفر کرده اند.

او گفت که حدود 2,000 کودک از یتیم خانه ها و همراه با سرپرستان بودند و افزود که حدود 1,300 از این کودکان از آن زمان به اوکراین بازگشته اند، در حالی که 400 کودک اکنون در یتیم خانه های روسیه هستند و 358 کودک در خانه های روسی نگهداری می شوند.

روسیه مدعی است که از این کودکان محافظت می کند. در عوض، این یک سیاست حساب شده است که به دنبال محو هویت و دولت اوکراین است.

لووا-بلووا در بیانیه خود ویدئویی از کودکان اوکراینی در روسیه را نشان داد و سپس گفت: “می خواهم تاکید کنم که برخلاف طرف اوکراینی، ما از کودکان برای تبلیغات استفاده نمی کنیم.”

واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در سازمان ملل ماه گذشته به خبرنگاران گفت که این نشست غیررسمی مدت‌ها قبل از اعلام دیوان بین‌المللی کیفری برنامه‌ریزی شده بود و هدف از آن رد اتهامات پوتین و لووا-بلوا نبود.

دیپلمات ها گفته اند که به ندرت پیش می آید که پخش اینترنتی سازمان ملل مسدود شود. با این حال، ماه گذشته چین پخش اینترنتی نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل در مورد نقض حقوق بشر در کره شمالی را مسدود کرد.

(گزارش توسط میشل نیکولز؛ ویرایش توسط گرانت مک کول)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.