ایالات متحده و بریتانیا برای افزایش عرضه، مشارکت انرژی را آغاز کردند

[ad_1] لندن (رویترز) – ایالات متحده و بریتانیا روز چهارشنبه اعلام کردند یک مشارکت انرژی با هدف حفظ سطح بالاتر صادرات گاز طبیعی مایع (LNG) به بریتانیا و همکاری در راه‌هایی برای افزایش بهره‌وری انرژی. بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی به دلیل تلاش برای کاهش اتکای خود به منابع انرژی روسیه پس از حمله مسکو

کد خبر : 290621
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۰۶
ایالات متحده و بریتانیا برای افزایش عرضه، مشارکت انرژی را آغاز کردند

[ad_1]

لندن (رویترز) – ایالات متحده و بریتانیا روز چهارشنبه اعلام کردند یک مشارکت انرژی با هدف حفظ سطح بالاتر صادرات گاز طبیعی مایع (LNG) به بریتانیا و همکاری در راه‌هایی برای افزایش بهره‌وری انرژی.

بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی به دلیل تلاش برای کاهش اتکای خود به منابع انرژی روسیه پس از حمله مسکو به اوکراین که در فوریه آغاز شد، به ایالات متحده روی آورده اند.

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا در بیانیه ای گفت: «این مشارکت قیمت ها را برای مصرف کنندگان بریتانیایی پایین می آورد و به پایان دادن به وابستگی اروپا به انرژی روسیه کمک می کند».

“مشارکت امنیت انرژی و مقرون به صرفه بودن انرژی بریتانیا و ایالات متحده” همچنین با هدف هدایت سرمایه گذاری در انرژی پاک و تبادل نظر در مورد بهره وری انرژی و کاهش تقاضا برای گاز خواهد بود.

قبوض انرژی خانوارها در سال جاری به دنبال تهاجم روسیه به اوکراین که دولت بریتانیا را مجبور به محدود کردن هزینه ها و پرداخت یارانه از این تفاوت کرد، به بالاترین حد خود رسیده است. .

کشورهای غربی همچنین تلاش می‌کنند تا میزان سود روسیه از افزایش هزینه‌های انرژی که پس از تهاجم این کشور به اوکراین رخ داده است را محدود کنند.

گروه 7 – که شامل بریتانیا و ایالات متحده است – با سقف قیمتی 60 دلار در هر بشکه نفت خام دریایی روسیه موافقت کرده است.

داده های اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده نشان داد که ایالات متحده در نیمه اول سال 2022 به بزرگترین صادرکننده LNG جهان تبدیل شد زیرا این کشور به سرعت ظرفیت صادرات خود را افزایش داد و قیمت های بالا به ویژه در اروپا منجر به صادرات بیشتر شد.

بریتانیا گفت که هدف ایالات متحده صادرات 9 تا 10 میلیارد متر مکعب LNG طی سال آینده بر اساس این توافق است و افزایش صادرات در سال جاری را حفظ خواهد کرد.

داده‌های Refinitiv Eikon نشان می‌دهد که بریتانیا تا کنون در ۱۱ ماهه اول سال ۲۰۲۲ حدود ۱۱ میلیارد متر مکعب گاز از ایالات متحده وارد کرده است که در مقایسه با ۴ میلیارد متر مکعب در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

سوناک ماه گذشته در G20 در اندونزی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ملاقات کرد، جایی که سوناک بر اهمیت ایالات متحده به عنوان یک شریک اقتصادی حتی بدون توافق تجارت آزاد تاکید کرد. مذاکرات در مورد توافق تجارت آزاد به حالت تعلیق درآمد.

روز چهارشنبه، وزیر تجارت جوان، گرگ هندز، سفر خود را به ایالات متحده آغاز خواهد کرد، جایی که او یادداشت تفاهم تجاری با کارولینای جنوبی را اعلام می کند، که سومین توافقنامه با یک ایالت ایالات متحده با هدف تقویت ماموریت های تجاری و به اشتراک گذاری تخصص است.

(1 دلار = 0.8201 پوند)

(گزارش توسط آلیستر اسموت و سوزانا تویدیل؛ ویرایش توسط باربارا لوئیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.