ایالات متحده مردی را به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران در طرح استخراج کریپتو به 3 سال زندان محکوم کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] یک قاضی منطقه ای ایالات متحده مردی را در یک طرح جعلی استخراج ارز دیجیتال به سه سال زندان محکوم کرد. به گفته وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ)، متهم “پول قربانیان خود را تصاحب کرد و نتوانست به آنها ماینرها و خدمات میزبانی معدن را که از او خریداری کرده بودند ارائه دهد”. مردی

کد خبر : 329576
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
ایالات متحده مردی را به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران در طرح استخراج کریپتو به 3 سال زندان محکوم کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک قاضی منطقه ای ایالات متحده مردی را در یک طرح جعلی استخراج ارز دیجیتال به سه سال زندان محکوم کرد. به گفته وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ)، متهم “پول قربانیان خود را تصاحب کرد و نتوانست به آنها ماینرها و خدمات میزبانی معدن را که از او خریداری کرده بودند ارائه دهد”.

مردی به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران در طرح استخراج کریپتو به زندان محکوم شد

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز پنجشنبه اعلام کرد که چستر (چت) استویانوویچ به دلیل کلاهبرداری از خریداران ماینرهای ارز دیجیتال و خدمات میزبانی ماینر به سه سال زندان محکوم شده است. او در نوامبر سال گذشته به یک فقره کلاهبرداری با سیم مجرم شناخته شد.

وزارت دادگستری توضیح داد که حداقل از سال 2019 تا زمان دستگیری خود در آوریل 2022، استویانوویچ «ظاهراً از بیش از 12 قربانی بیش از 2 میلیون دلار از طریق اظهارات نادرست متقلبانه کلاهبرداری کرده است مبنی بر اینکه او رایانه‌های تخصصی استخراج ارزهای دیجیتال (‘ماینرها’) را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خدمات میزبانی ماینر که جریان سودآوری از «قدرت هش» قابل تبدیل به ارز دیجیتال را برای قربانیان فراهم می کند. وزارت دادگستری افزود:

در عوض، استویانوویچ از پول قربانیان خود سوء استفاده کرد و نتوانست ماینرها و خدمات میزبانی معدن را که از او خریداری کرده بودند به آنها ارائه دهد.

علاوه بر عدم ارائه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به خریداران و خدمات میزبانی که خریداری کرده بودند، وزارت دادگستری گفت که Stojanovich “از روش‌های فریبنده برای ایجاد این توهم استفاده می‌کند که چنین ماینرهایی خریداری شده‌اند و از آنها برای ارائه قدرت هش به آن مشتریان استفاده می‌شود.”

وزارت دادگستری توضیح داد: علاوه بر این، استویانوویچ ادعا می‌کند که “وجوه مشتریان خود را تصاحب کرده و وجوه را صرف هزینه‌های غیرمرتبط و شخصی، از جمله پروازهای هوایی چارتر، اتاق‌های هتل، لیموزین، و مهمانی‌های خصوصی کرده است.” وزارت دادگستری با اشاره به اینکه استویانوویچ روز پنجشنبه در برابر دنیس کوت قاضی منطقه ای ایالات متحده محکوم شد، نتیجه گرفت:

علاوه بر حکم زندان، استویانوویچ … امروز به سه سال آزادی تحت نظارت، ضبط 2,158,927 دلار و جبران خسارت به قربانیان خود به مبلغ 2,108,927 دلار محکوم شد.

آیا فکر می کنید استویانوویچ باید بیش از سه سال به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران در این طرح استخراج ارز دیجیتال به زندان بیفتد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.