ایالات متحده قرارداد زمینی متعلق به دوران ترامپ در پناهگاه حیات وحش آلاسکا را پس گرفت

توسط نیکولا گروم (رویترز) – دولت بایدن روز سه‌شنبه گفت که قرارداد مبادله زمین را که توسط وزیر کشور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا منعقد شده بود، لغو کرد که به جاده جدیدی اجازه می‌داد تا پناهگاه حیات‌وحش آلاسکا را قطع کند. این تصمیم در حالی اتخاذ می‌شود که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن

کد خبر : 333568
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۵۶
ایالات متحده قرارداد زمینی متعلق به دوران ترامپ در پناهگاه حیات وحش آلاسکا را پس گرفت


توسط نیکولا گروم

(رویترز) – دولت بایدن روز سه‌شنبه گفت که قرارداد مبادله زمین را که توسط وزیر کشور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا منعقد شده بود، لغو کرد که به جاده جدیدی اجازه می‌داد تا پناهگاه حیات‌وحش آلاسکا را قطع کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ می‌شود که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن با انتقاد شدید از سوی گروه‌های زیست‌محیطی به دلیل تأیید توسعه عظیم نفت و گاز در قطب شمال آلاسکا در اوایل این هفته، مواجه است.

در بیانیه ای، وزارت کشور گفت، دب هالند، وزیر، قرارداد مبادله زمین در سال 2019 بین آژانس و شرکت بومی آلاسکا کینگ کاو را پس گرفت، اما آماده بررسی پیشنهادات دیگر برای جایگزینی آن است.

حامیان مبادله زمین در پناهگاه ملی حیات وحش ایزمبک در جنوب شرقی آلاسکا استدلال کرده اند که یک جاده برای دسترسی ساکنان کینگ کوو، روستای آلوت با حدود 1000 نفر، دسترسی به یک باند هوایی در روستای Cold Bay در صورت نیاز پزشکی ضروری است. یا سایر موارد اضطراری

محیط بانان گفته اند که یک جاده زیستگاه ارزشمند پرندگان را در امتداد تالاب کینزاروف از بین می برد و سابقه خطرناکی برای سایر پناهگاه های حیات وحش ایجاد می کند.

توافقی که دیوید برنهارت، وزیر کشور ترامپ در سال 2019 تعیین کرد، به ویژه بحث برانگیز بود زیرا درها را برای استفاده تجاری از جاده باز می کرد.

هالند گفت که این بحث “انتخاب نادرستی ایجاد کرده است که در طول سالیان متمادی ایجاد شده است، بین ارزش گذاری برای حفاظت و حیات وحش یا پایبندی به تعهدات ما در قبال جوامع بومی.”

او به آژانس خود دستور داد تا پیشنهادات قبلی مبادله زمین را بررسی کند، از جمله پیشنهادی که توسط دولت اوباما در سال 2013 رد شد و اجازه می داد که یک جاده در درجه اول برای اهداف بهداشتی و ایمنی ایجاد شود.

(گزارش توسط نیکولا گروم؛ ویرایش توسط بیل برکروت)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.