ایالات متحده دامنه‌های مورد استفاده در کلاهبرداری رمزنگاری «قصابی خوک» را مصادره کرد – اخبار ویژه بیت کوین

مقامات ایالات متحده هفت دامنه مورد استفاده در طرح‌های ارز دیجیتال «قصابی خوک» را توقیف کرده‌اند. وزارت دادگستری هشدار داد: «هنگامی که پول به برنامه سرمایه گذاری جعلی ارسال می شود، کلاهبردار ناپدید می شود و تمام پول را با خود می برد، که اغلب منجر به خسارات قابل توجهی برای قربانی می شود. 7

کد خبر : 284995
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ایالات متحده دامنه‌های مورد استفاده در کلاهبرداری رمزنگاری «قصابی خوک» را مصادره کرد – اخبار ویژه بیت کوین


مقامات ایالات متحده هفت دامنه مورد استفاده در طرح‌های ارز دیجیتال «قصابی خوک» را توقیف کرده‌اند. وزارت دادگستری هشدار داد: «هنگامی که پول به برنامه سرمایه گذاری جعلی ارسال می شود، کلاهبردار ناپدید می شود و تمام پول را با خود می برد، که اغلب منجر به خسارات قابل توجهی برای قربانی می شود.

7 دامنه مورد استفاده در کلاهبرداری رمزنگاری قصابی خوک ضبط شد

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز سه‌شنبه اعلام کرد «هفت نام دامنه مورد استفاده در یک جنایت اخیر در مورد امنیت ارزهای دیجیتال، معروف به «قصاب خوک» را ضبط کرده است.

وزارت دادگستری توضیح داد که «در طرح‌های قصابی خوک‌ها، کلاهبرداران با قربانیانی در برنامه‌های دوستیابی، وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی یا حتی متون تصادفی که به عنوان یک عدد اشتباه مخفی می‌شوند، مواجه می‌شوند.»

کلاهبرداران روابط خود را با قربانیان آغاز می کنند و به آرامی اعتماد آنها را به دست می آورند و در نهایت ایده سرمایه گذاری تجاری با استفاده از ارز دیجیتال را معرفی می کنند.

وزارت دادگستری توضیح داد: «قربانیان سپس به سایر اعضای سندیکای کلاهبرداری هدایت می‌شوند که پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری تقلبی در ارزهای دیجیتال را اجرا می‌کنند، جایی که قربانیان متقاعد می‌شوند پول سرمایه‌گذاری کنند.»

هنگامی که پول به برنامه سرمایه گذاری جعلی ارسال می شود، کلاهبردار ناپدید می شود و تمام پول را با خود می برد و اغلب منجر به ضررهای قابل توجهی برای قربانی می شود. و این دقیقاً همان چیزی است که در این مورد اتفاق افتاد.

بر اساس سوابق دادگاه، حداقل از ماه می تا آگوست، کلاهبرداران “با استفاده از هفت دامنه توقیف شده، که همگی دامنه های جعلی بورس بین المللی پول سنگاپور بودند” پنج قربانی را در ایالات متحده ایجاد کردند.

کلاهبرداران قربانیان را متقاعد کردند که در یک فرصت قانونی ارز دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. وزارت دادگستری خاطرنشان کرد که پس از اینکه قربانیان وجوه را به آدرس های سپرده ارائه شده توسط کلاهبرداران از طریق هفت نام دامنه توقیف شده منتقل کردند:

وجوه قربانیان بلافاصله از طریق کیف پول های خصوصی متعدد و خدمات مبادله در تلاش برای پنهان کردن منبع وجوه منتقل شد. در مجموع، قربانیان بیش از 10 میلیون دلار ضرر کردند.

چندین مقام آمریکایی هشدار داده اند که کلاهبرداری رمزارز قصابی خوک “به طرز نگران کننده ای محبوب شده است.” در ماه سپتامبر، واحد حفاظت از سرمایه گذاران وزارت دادگستری دلاور دستور توقف و توقف را علیه 23 نهاد و فرد درگیر در این نوع کلاهبرداری صادر کرد.

نظر شما در مورد توقیف دامنه های مورد استفاده در طرح های کریپتو قصابی خوک توسط مقامات ایالات متحده چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.