ایالات متحده خریدار سابق اپل را به کلاهبرداری بیش از 10 میلیون دلار از این شرکت متهم می کند

[ad_1] نوشته جاناتان استمپل (رویترز) – دادستان های ایالات متحده یک کارمند سابق شرکت اپل را به کلاهبرداری بیش از 10 میلیون دلار از سازنده آیفون در یک سری طرح ها متهم کردند. بر اساس پرونده های روز جمعه در دادگاه فدرال در سن خوزه، کالیفرنیا، دیرندرا پراساد پس از سوء استفاده از “موقعیت اعتماد”

کد خبر : 181434
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۳۵
ایالات متحده خریدار سابق اپل را به کلاهبرداری بیش از 10 میلیون دلار از این شرکت متهم می کند

[ad_1]

نوشته جاناتان استمپل

(رویترز) – دادستان های ایالات متحده یک کارمند سابق شرکت اپل را به کلاهبرداری بیش از 10 میلیون دلار از سازنده آیفون در یک سری طرح ها متهم کردند.

بر اساس پرونده های روز جمعه در دادگاه فدرال در سن خوزه، کالیفرنیا، دیرندرا پراساد پس از سوء استفاده از “موقعیت اعتماد” خود به عنوان یک خریدار در زنجیره تامین خدمات جهانی اپل برای کلاهبرداری از این شرکت، با پنج اتهام جنایی روبرو شد.

دادستان ها گفتند که پراساد به عنوان یک خریدار اپل، با فروشندگان مذاکره کرده و سفارش هایی را انجام می دهد و اپل بر اساس مبالغ فاکتوری که در سیستم خرید خود وارد کرده، پرداخت می کند.

گفته می‌شود پراساد با گرفتن رشوه، سرقت قطعات با استفاده از دستورات تعمیر نادرست، و وادار کردن اپل برای پرداخت اقلام و خدماتی که هرگز دریافت نکرده است، از اپل کلاهبرداری کرده است.

دادستان ها گفتند پراساد همچنین از پرداخت مالیات بر روی طرح های خود فرار کرده و درآمدهای حاصل از طرح های خود را شستشو داده است. اسناد دادگاه نشان می دهد که اپل در دسامبر 2018 او را پس از یک دهه کار اخراج کرد.

مشخص نیست که آیا پراساد وکیل دارد یا خیر. با پراساد نمی توان بلافاصله برای اظهار نظر در روز یکشنبه تماس گرفت. شماره تلفن درج شده برای او قطع شده است.

سوابق دادگاه نشان می دهد که دو صاحب فروشندگانی که با اپل تجارت می کردند و ظاهراً با پراساد در طرح های کلاهبرداری مشابه توطئه کردند، در ماه دسامبر به اتهامات مرتبط اعتراف کردند.

پراساد با اتهاماتی از جمله توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری با سیم و پست، ارتکاب پولشویی و کلاهبرداری از ایالات متحده و همچنین فرار مالیاتی روبرو است.

محاکمه او برای 24 مارس برنامه ریزی شده است. دادستان ها همچنین از پراساد می خواهند که میلیون ها دلار از اموال واقعی و سایر دارایی ها را ضبط کند.

(گزارش توسط جاناتان استمپل در نیویورک؛ ویرایش توسط بیل برکروت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.