ایالات متحده خالق NFT «سیاره میمون جهش‌یافته» را در طرح ۳ میلیون دلاری «کشیدن فرش» برای کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران کریپتو دستگیر کرد – مقررات بیت‌کوین نیوز

دولت ایالات متحده خالق توکن‌های غیرقابل تعویض «Mutant Ape Planet» (NFT) را به اتهام کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران کریپتو دستگیر و متهم کرده است. وزارت دادگستری (DOJ) توضیح داد: «خریداران «قالیچه کشیده شدند» و افزود که میلیون‌ها دلار ارز دیجیتال برای منافع شخصی خالق NFT منحرف شد. DOJ در برابر طرح کشش فرش NFT اقدام می

کد خبر : 305042
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
ایالات متحده خالق NFT «سیاره میمون جهش‌یافته» را در طرح ۳ میلیون دلاری «کشیدن فرش» برای کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران کریپتو دستگیر کرد – مقررات بیت‌کوین نیوز


دولت ایالات متحده خالق توکن‌های غیرقابل تعویض «Mutant Ape Planet» (NFT) را به اتهام کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران کریپتو دستگیر و متهم کرده است. وزارت دادگستری (DOJ) توضیح داد: «خریداران «قالیچه کشیده شدند» و افزود که میلیون‌ها دلار ارز دیجیتال برای منافع شخصی خالق NFT منحرف شد.

DOJ در برابر طرح کشش فرش NFT اقدام می کند

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز پنجشنبه اعلام کرد که اورلین میشل به «کلاهبرداری از خریداران NFTs ‘Mutant Ape Planet’، نوعی دارایی دیجیتال، بیش از 2.9 میلیون دلار در ارزهای دیجیتال متهم شده است.

متهم یک تبعه فرانسوی مقیم امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) است. او روز چهارشنبه در فرودگاه بین المللی جان اف کندی دستگیر شد.

NFT های سیاره میمون جهش یافته (MAP) با وعده های دروغین پاداش ها و مزایای متعدد، از جمله فرصت های انحصاری برای سرمایه گذاری های اضافی، هدایا، کالاها و سایر جوایز، به بازار عرضه شدند و به فروش رسیدند.

پس از فروختن NFTها، خریداران «فرشته کشیده شدند» … میلیون‌ها ارز رمزنگاری خریداران NFT به نفع شخصی میشل منحرف شد.

Mutant Ape Planet مجموعه ای از 6799 میمون جهش یافته منحصر به فرد است که هیچ ارتباطی با باشگاه محبوب Bored Ape Yacht Club، مجموعه ای متفاوت از NFT ها با مضمون میمون ها، ندارد.

ایوان جی آرولو، مامور ویژه مسئول تحقیقات امنیت داخلی (HSI) در نیویورک، توضیح داد: “اورلین میشل یک طرح “قالی کشی” را مرتکب شد – تقریباً 3 میلیون دلار از سرمایه گذاران برای استفاده شخصی خود سرقت کرد.

وزارت دادگستری خاطرنشان کرد که «در یک گفتگوی رسانه‌های اجتماعی با خریداران فعلی و بالقوه، میشل به کلاهبرداری «قالی‌کشی» اعتراف کرد، اما جامعه خریداران NFT را به خاطر اقدامات خود سرزنش کرد و اظهار داشت: «ما هرگز قصد قالی‌کاری نداشتیم، اما جامعه راه را ادامه داد. خیلی سمی.»

در حالی که توسعه دهندگان Mutant Ape Planet NFT ” قول داده اند که یک کیف پول جامعه را برای بازاریابی تامین کنند و به خریداران قرعه کشی، هدایا، ایردراپ و توکن هایی با ویژگی های staking ارائه می دهند”، DOJ گفت:

خریداران NFTهای سیاره میمون جهش یافته هیچ یک از مزایای وعده داده شده در بالا را دریافت نکردند.

نظر شما در مورد این پرونده چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.