ایالات متحده تجارت احتمالی داخلی در Binance را بررسی می کند

© رویترز. FILE PHOTO: نمایشی از ارز رمزنگاری شده Binance در این تصویر که در 6 اوت 2021 گرفته شده است ، مشاهده می شود. REUTERS/Dado Ruvic/تصویر/تصویر فایل (رویترز) – بلومبرگ نیوز روز جمعه گزارش داد که مقامات آمریکایی در حال بررسی معاملات احتمالی داخلی و دستکاری بازار در صرافی بین المللی ارز دیجیتال Binance

کد خبر : 105719
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۰۱
ایالات متحده تجارت احتمالی داخلی در Binance را بررسی می کند



© رویترز. FILE PHOTO: نمایشی از ارز رمزنگاری شده Binance در این تصویر که در 6 اوت 2021 گرفته شده است ، مشاهده می شود. REUTERS/Dado Ruvic/تصویر/تصویر فایل

(رویترز) – بلومبرگ نیوز روز جمعه گزارش داد که مقامات آمریکایی در حال بررسی معاملات احتمالی داخلی و دستکاری بازار در صرافی بین المللی ارز دیجیتال Binance هستند.

بلومبرگ گزارش داد که مقامات در حال بررسی این هستند که آیا Binance یا کارکنان آن با استفاده از مشتریان خود سود می برند یا خیر. معامله احتمالی- با استناد به افرادی که از این موضوع آگاه هستند.

این گزارش اضافه می کند که بازرسان کمیسیون معاملات آتی کالا ، که در هفته های اخیر با شاهدان احتمالی تماس گرفته اند.

بایننس در بیانیه ای گفت: “در Binance ، ما یک سیاست تحمل صفر برای معاملات داخلی داریم و یک کد اخلاقی دقیق در رابطه با هر نوع رفتاری که می تواند بر مشتریان یا صنعت ما تأثیر منفی بگذارد ، داریم.”

CFTC بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.