ایالات متحده از خطوط هوایی می خواهد تا کمک به مسافران معطل مانده را افزایش دهند

[ad_1] بوتیگیگ، که با فشار قانونگذاران آمریکایی که می خواهند خطوط هوایی خدمات بهتری ارائه دهند یا با جریمه های سنگین روبرو شده است، با خطوط هوایی بزرگ ایالات متحده بر سر اینکه چه کسی مقصر ده ها هزار تاخیر و لغو پرواز در تابستان امسال است، درگیر شده است. بوتیگیگ در نامه‌هایی به مدیران

کد خبر : 244181
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
ایالات متحده از خطوط هوایی می خواهد تا کمک به مسافران معطل مانده را افزایش دهند

[ad_1]

بوتیگیگ، که با فشار قانونگذاران آمریکایی که می خواهند خطوط هوایی خدمات بهتری ارائه دهند یا با جریمه های سنگین روبرو شده است، با خطوط هوایی بزرگ ایالات متحده بر سر اینکه چه کسی مقصر ده ها هزار تاخیر و لغو پرواز در تابستان امسال است، درگیر شده است.

بوتیگیگ در نامه‌هایی به مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ، منطقه‌ای و کم‌هزینه که روز جمعه علنی شد، گفت که دپارتمان او (USDOT) در حال بررسی گزینه‌هایی برای نوشتن قوانین جدیدی است که «حقوق مسافران خطوط هوایی را بیشتر گسترش می‌دهد».

او از خطوط هوایی خواست تا از خدمات کافی برای مسافرانی که با تاخیر و کنسلی مواجه هستند اطمینان حاصل کنند و از آنها “حداقل” خواست کوپن های غذا برای تاخیرهای 3 ساعت یا بیشتر و اسکان برای کسانی که باید یک شب منتظر بمانند، به دلیل اختلالاتی که در کنترل شرکت حمل و نقل وجود دارد، ارائه دهند.

Buttigieg نوشت: “صرف نظر از علت تاخیر یا لغو، وزارت امور خارجه انتظار دارد که خطوط هوایی خدمات به موقع و پاسخگو به مشتریان را در طول و بعد از دوره های اختلال پرواز ارائه دهند.”

اکثر خطوط هوایی ایالات متحده در صورت لغو یا تأخیر پروازها در صورتی که مقصر اختلال باشند، غذا یا اتاق هتل ارائه می دهند، اما از نظر قانونی ملزم به انجام این کار نیستند. مسافران اغلب از سیاست های خطوط هوایی آگاه نیستند.

گروه تجاری خطوط هوایی آمریکا گفت که شرکت های هواپیمایی با این وزارت همکاری خواهند کرد تا شفافیت را برای مسافران فراهم کنند.

در بیانیه ای آمده است: «شرکت های هواپیمایی از مسافران می خواهند که تجربه سفری ایمن، بدون درز و مثبت داشته باشند و هر روز برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند.

بوتیگیگ در نامه خود گفت که از اقدامات خطوط هوایی برای بهبود خدمات قدردانی می کند، اما سطح اختلالی که مسافران آمریکایی در تابستان امسال با آن مواجه شده اند “غیرقابل قبول” است.

وی گفت: در شش ماهه نخست، تقریباً 24 درصد از پروازهای داخلی خطوط هوایی آمریکا با تأخیر و 3.2 درصد لغو شده است. شکایات مسافران خطوط هوایی به USDOT در سال جاری افزایش یافته است.

USDOT در نظر دارد تا 2 سپتامبر یک “داشبورد تعاملی” برای مسافران هوایی ایجاد کند تا خدمات یا امکاناتی را که هر یک از خطوط هوایی بزرگ ایالات متحده ارائه می کنند، در زمانی که لغو یا تاخیر به دلیل شرایط تحت کنترل شرکت هواپیمایی ارائه می شود، مقایسه کند.

Buttigieg قبل از تعطیلات آخر هفته مسافرتی شلوغ 4 ژوئیه به طور مجازی با مدیران شرکت های هواپیمایی ملاقات کرد تا آنها را تحت فشار قرار دهد تا عملکرد بهتری داشته باشند، برنامه های واقعی تر تنظیم کنند و گفت که صنعت هواپیمایی تا حد زیادی مسئول مشکلات سفر است.

خطوط هوایی می‌گویند که به‌طور داوطلبانه پروازها را کاهش داده‌اند تا خدمات را بهبود ببخشند، استخدام‌ها را افزایش داده‌اند و استدلال می‌کنند که کارکنان ناکافی کنترل ترافیک هوایی به طور معمول بر پروازها تأثیر گذاشته است.

گروه تجارت خطوط هوایی به داده‌هایی استناد کرد که 63 درصد از لغو پروازها در پنج ماه اول سال 2022 به دلیل مسائل آب‌وهوایی یا حریم هوایی ملی بوده است.

روز دوشنبه، صدها پرواز در سه فرودگاه اصلی منطقه شهر نیویورک به تعویق افتاد، زیرا اداره هوانوردی فدرال (FAA) مشکلات کارکنان را گزارش کرد و گفت تاخیر ممکن است “به دو ساعت برسد”.

USDOT در حال تدوین تعدادی از قوانین جدید مصرف کننده خطوط هوایی است، از جمله الزام به بازپرداخت برای بارهای تاخیری. در ماه ژوئن، آژانس هشدار داد ممکن است خطوط هوایی را از دریافت هزینه اضافی برای اجازه دادن به کودکان خردسال در کنار اعضای خانواده خود منع کند.

(گزارش توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط مارک هاینریش، مایک هریسون و دیپا بابینگتون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.