ایالات متحده آماده است تا ماسک حمل و نقل را تا 3 می تمدید کند

[ad_1] الزامات فعلی که از فوریه 2021 برقرار شده است، قرار است در 18 آوریل منقضی شود. آخرین تمدید الزامات را تا 3 می در بحبوحه افزایش موارد COVID-19 حفظ می کند. انتظار می رود که در اواخر روز چهارشنبه یک اعلام رسمی اعلام شود. فردی که در این مورد توضیح داده و به شرط

کد خبر : 192928
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۳۸
ایالات متحده آماده است تا ماسک حمل و نقل را تا 3 می تمدید کند

[ad_1]

الزامات فعلی که از فوریه 2021 برقرار شده است، قرار است در 18 آوریل منقضی شود. آخرین تمدید الزامات را تا 3 می در بحبوحه افزایش موارد COVID-19 حفظ می کند. انتظار می رود که در اواخر روز چهارشنبه یک اعلام رسمی اعلام شود.

فردی که در این مورد توضیح داده و به شرط ناشناس ماندن صحبت می کند، به افزایش موارد COVID-19 اشاره کرد. این منبع گفت که این تمدید به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده زمان می‌دهد تا «تأثیر بالقوه، افزایش موارد ابتلا به بیماری‌های شدید، از جمله بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر، و ظرفیت سیستم مراقبت‌های بهداشتی را ارزیابی کنند».

گروه‌های صنعتی و قانون‌گذاران جمهوری‌خواه از کاخ سفید می‌خواهند که فورا به 14 ماهه ماسک‌ها پایان دهد.

خطوط هوایی برای آمریکا، یک گروه تجاری، روز چهارشنبه در نامه‌ای از دولت بایدن خواست «به علم و تحقیق متمایل شود، که به وضوح از برداشتن ماسک حمایت می‌کند. زمانی که ماسک در مکان‌هایی مانند رستوران‌ها، بارها یا مراکز ورزشی شلوغ توصیه نمی‌شود، نیاز به ماسک در هواپیما بی‌معنی است.

CDC در ماه فوریه دستورالعمل خود را برای پوشاندن صورت کاهش داد و اکنون می گوید تقریباً تمام جمعیت ایالات متحده در شهرستان هایی زندگی می کنند که نیازی به پوشیدن ماسک در داخل خانه ندارند.

سنای ایالات متحده ماه گذشته با 57 رای موافق در برابر 40 رای به لغو دستور بهداشت عمومی مبنی بر نیاز به استفاده از ماسک در هواپیماها و سایر اشکال حمل و نقل عمومی داد و تهدید بایدن را وتو کرد.

الزامات ماسک گاهی اوقات باعث اصطکاک در هواپیماهای آمریکایی شده است. اداره هوانوردی فدرال اعلام کرد که از ژانویه 2021، رکورد 7060 حادثه سرکش مسافر گزارش شده است – و 70 درصد مربوط به قوانین پوشاندن است.

دولت همچنین در نظر دارد شرایطی را که بازدیدکنندگان بین‌المللی آزمایش کووید-19 منفی را در یک روز پس از سفر دریافت کنند، لغو کند، زیرا بسیاری از کشورها الزامات آزمایش را کنار گذاشته‌اند، اما هیچ اقدام فوری انجام نمی‌دهد. ایالات متحده مسافران هوایی خارجی را ملزم به واکسینه شدن می کند.

(گزارش توسط دیوید شپردسون ویرایش توسط ویل دانهام و چیزو نومیاما)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.