اگر می‌خواهید با کوتاه‌ترین راه پیانو بنوازید این کتاب را بخوانید

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کوتاه‌ترین راه در نوازندگی پیانو» که به قلم کارل لایمر و والتر گزه‌کین و با ترجمه‌ای از محسن الهامیان در انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده، اثری ارزشمند و جامع است که هم مباحث تئوریک و هم مباحث عملی را در بر دارد. «کوتاه‌ترین راه در نوازندگی پیانو» از

کد خبر : 416624
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
اگر می‌خواهید با کوتاه‌ترین راه پیانو بنوازید این کتاب را بخوانید

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کوتاه‌ترین راه در نوازندگی پیانو» که به قلم کارل لایمر و والتر گزه‌کین و با ترجمه‌ای از محسن الهامیان در انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده، اثری ارزشمند و جامع است که هم مباحث تئوریک و هم مباحث عملی را در بر دارد.

«کوتاه‌ترین راه در نوازندگی پیانو» از دو بخش مجزا تشکیل شده است. قسمت اول با عنوان «کوتاه‌ترین راه در نوازندگی پیانو» در 5 فصل شامل: اساس شیوه من در در تربیت گوش موزیکال، شاگرد تمرین را شروع می‌کند، تفسیر طبیعی، اهمیت دادن به تمرین و مسائل خاص تکنیکی به قلم لایمر و گزه‌کین به نگارش درآمده است.

گزه‌کین در مقدمه قسمت اول شرح می‌دهد که «این رساله شیوه من در نوازندگی است. تکنیکی که من آن را اساس کار در نوازندگی پیانو می‌دانم. این قسمت، آموزش عملی برای آموزش‌های اولیه پیانو و نیز نوازندگان سایر سازها است.»

قسمت دوم کتاب به قلم لایمر و با عناوین: مقدمه و تعمق روی درک فکری آلماند از سوئیت فرانسوی باخ در می‌ماژور، تکنیک با کار فکری، ریتم، دینامیک، انواع لمس، جمله‌بندی و پدال، 7 فصلی هستند که خواننده را با مفاهیم عمیق‌تری از پیانونوازی آشنا می‌کند.

قسمت دوم منحصراً به تربیت پیانیست برای کنسرت می‌پردازد و شامل آموزش‌ برای معلمانی است که می‌خواهند شاگردانشان را تا پختگی هنری هدایت کنند. این قسمت مکمل قسمت اول و تجربیات آموزشی خود لایمر است که با منابع مختلف تکمیل شده است.

«کوتاه‌ترین راه در نوازندگی پیانو» با شمارگان 300 نسخه و با قیمت 165 هزار تومان در بازار کتاب در دسترس علاقمندان به موسیقی و ساز پیانو است.

245245

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.