اگر در 11 ثانیه مرد پنهان شده در تصویر را پیدا کنید، بینایی عالی دارید!

[ad_1] تست قدرت بینایی چهره: فقط افراد با چشمان به تیزبینی چشم عقاب می توانند چهره پنهان شده مردی را که در تصویر قدیمی طاووس پنهان شده است، تشخیص دهند. آیا می توانید این تست بینایی را در طول 11 ثانیه انجام دهید؟ آزمون های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این

کد خبر : 474751
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
اگر در 11 ثانیه مرد پنهان شده در تصویر را پیدا کنید، بینایی عالی دارید!

[ad_1]

تست قدرت بینایی چهره

تست قدرت بینایی چهره: فقط افراد با چشمان به تیزبینی چشم عقاب می توانند چهره پنهان شده مردی را که در تصویر قدیمی طاووس پنهان شده است، تشخیص دهند. آیا می توانید این تست بینایی را در طول 11 ثانیه انجام دهید؟

آزمون های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند. بنابراین این بار بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام یک تست بینایی جذاب دعوت می کند که با حل آن می توانید هم سرگرم شوید و هم قدرت دقت چشمان خود را بسنجید!

تست قدرت بینایی چهره پنهان

تست قدرت بینایی چهره

تصویر بالا که اخیرا در شبکه های مجازی دست به دست می شود یک عکس قدیمی است که در سال 1880 به صورت کارت پازل منتشر شده است. این توهم از بینندگان می‌خواهد تا چهره پنهان مرد را در داخل تصویر قدیمی طاووس پیدا کنند. این تصویر یک پازل پیچیده است که در آن باید در طول 7 ثانیه چهره مخفی شده مرد را تشخیص دهید. ادعا شده است افراد با بینایی عالی می توانند تست قدرت بینایی چهره پنهان را در طول 11 ثانیه حل کنند. شما چطور؟ آیا چشمان تیزبینی دارید؟

به این تصویر توهم نوری از نزدیک نگاه کنید و سعی کنید چهره مرد پنهان را ببینید. ممکن است تشخیص چهره پنهان مرد بسیار دشوار به نظر برسد، اما نگران نباشید جواب در پایان مطلب قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند که امروزه تمام شبکه های مجازی را پر کرده اند. این تصاویر در فریب دادن ذهن و چشمان ما عالی عمل می کنند. خصوصا این‌گونه آزمون ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود مهارت های بینایی هستند.

به هر حال، اگر تصویر طاووس را بچرخانید، می‌توانید چهره پنهان مرد را تشخیص دهید. برای سهولت شما، ما چهره را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

تست قدرت بینایی چهره

ادعا شده است که اگر بتوانید چهره پنهان مرد را در ۱۱ ثانیه تشخیص دهید، می تواند نشانه چشمان تیزبین یا سطح IQ بالا شما باشد. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد.

ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین، توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. پس به ما بگویید، آیا توانستید چهره پنهان مرد را در درون این توهم نوری قدیمی مشاهده کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست قدرت بینایی چهره لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.