اگر خط برق روی اتومبیل شما افتاد چگونه می توان واکنش نشان داد

[ad_1] سقوط خط برق روی اتومبیل می تواند یکی از ترسناک ترین مواردی باشد که می توانید هنگام رانندگی با آن روبرو شوید. اگر یک خط برق فعال روی اتومبیل شما بیفتد ، می تواند ماشین را با برق شارژ کند ، به این معنی که برای جلوگیری از برق گرفتگی باید بسیار احتیاط کنید.

کد خبر : 10361
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۵:۲۳
اگر خط برق روی اتومبیل شما افتاد چگونه می توان واکنش نشان داد

[ad_1]

سقوط خط برق روی اتومبیل می تواند یکی از ترسناک ترین مواردی باشد که می توانید هنگام رانندگی با آن روبرو شوید. اگر یک خط برق فعال روی اتومبیل شما بیفتد ، می تواند ماشین را با برق شارژ کند ، به این معنی که برای جلوگیری از برق گرفتگی باید بسیار احتیاط کنید. اگر اتومبیل شما در حال آتش سوزی نیست ، با 911 تماس بگیرید و در اتومبیل خود قرار بگیرید ، مواظب باشید که به قاب ماشین دست نزنید. اگر اتومبیل شما در حال آتش سوزی است ، بدون اینکه با فلز داخل ماشین تماس برقرار کنید ، با پرش از وسایل نقلیه از ماشین خارج شوید. سپس ، هنوز پاهایتان را نگه دارید ، تا جایی که 50 فوت از ماشین فاصله نداشته باشید ، به راحتی و با هر دو پای خود روی زمین حرکت کنید. اگر دوباره به اتومبیل پارک شده خود برگشتید تا ببینید که یک خط برق روی آن افتاده است ، با 911 تماس بگیرید و به آن نزدیک نشوید.

مراحل

  • تصویری با عنوان اگر خط برق روی ماشین شما افتاد واکنش نشان دهید مرحله 1


    1
    در صورت امکان داخل ماشین بمانید. تا زمانی که اتومبیل شما در آتش سوزی نباشد ، بسیار مهم است که پس از افتادن خط برق در داخل ماشین خود بمانید. هنگامی که یک خط برق روی اتومبیل شما می افتد ، اغلب قسمتهای فلزی ماشین را با جریان الکتریکی شارژ می کند ، به این معنی که اگر بخواهید مانند حالت عادی خارج شوید ، برق گرفتگی خواهید داشت.[1]
  • بعد از افتادن خط ، به داخل ماشین خود و از پنجره ها بیرون نگاه کنید. اگر شعله های آتش یا دود را مشاهده نکنید ، بلافاصله خطری را تهدید نمی کنید. امن ترین کاری که می توانید انجام دهید ماندن در داخل است.
  • در صورت مشاهده شعله های آتش و دود ، برای راهنمایی در مورد تخلیه ایمن خودرو به روش 2 مراجعه کنید.
  • اگر مسافران دیگری در ماشین هستند ، با آنها ارتباط برقرار کنید که امن ترین کار ماندن در داخل ماشین است. حتی یک نفر که به اشتباه از ماشین خارج شود می تواند همه شما را در معرض خطر برق گرفتگی قرار دهد.
  • تا زمانی که بی حرکت بمانید و قاب ماشین خود را لمس نکنید ، در داخل ماشین خود ایمن هستید.
  • تصویری با عنوان اگر خط برق روی اتومبیل شما افتاد واکنش نشان دهید مرحله 4

    4
    به مردم هشدار دهید که ماشین یا خط برق را لمس نکنند. اگر متوجه شدید که اتومبیل هایی از پشت سر به پشت شما می آیند یا از خط مقابل به خط برق نزدیک می شوند ، بوق خود را بوق بزنید تا به آنها علامت دهید که نباید به خط نزدیک شوند.[4]
  • اگر کسی برای بررسی و یا کمک به شما از اتومبیل خود پیاده شد ، فریاد او را فریاد بزنید که نباید ماشین شما را لمس کند و به جایی نزدیک خط برق افتاده برسد.
  • اگر تلفن همراه خود را ندارید و نمی توانید 911 را شماره گیری کنید ، از هرکسی که نزدیک می شود س askال کنید که آیا برای شما با 911 تماس می گیرد یا خیر. از آنها نخواهید که تلفن را به شما تحویل دهند. در عوض ، به آنها بگویید تا با 911 تماس بگیرند ، وضعیت را توضیح دهند و آدرس خط نزولی را ارائه دهند.
  • تصویری با عنوان اگر خط برق روی ماشین شما افتاد واکنش نشان دهید مرحله 5

    5
    دستورالعمل های پلیس را دنبال کنید. هنگامی که توزیع کنندگان به محل حادثه رسیدند ، آنها به ماشین نزدیک می شوند و احتمالاً س askال می کنند یا به شما دستورالعمل می دهند. هر توصیه ای را که به شما می کنند دنبال کنید ، زیرا آنها قادر به ارزیابی وضعیت فردی شما هستند. فقط پس از آنکه از ماشین گفتند که برق خط قطع و وصل شده است از ماشین خارج شوید و خارج شدن از وسیله نقلیه ایمن است.[5]

    تبلیغات

  • [ad_2]

    لینک منبع :
    هوشمندنیوز

    آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    ای کافی شاپ
    مدیریت حرفه ای کافی شاپ
    خبره
    حقوقدان خبره
    و حرفه ای
    سرآشپز حرفه ای
    آموزش مجازی تعمیرات موبایل
    آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
    آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

    برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.