اگر بتوانیم قطبی شدن را نادیده بگیریم، بیت کوین استبداد دو حزبی را برطرف می کند

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط میکی کاس، فارغ التحصیل وست پوینت با مدرک اقتصاد است. او قبل از انتقال به سپاه مالی، چهار سال را در پیاده نظام گذراند. چه قانون میهن پرستی، چه اقدامات COVID-19 یا قانون پیشنهادی محدودیت، به نظر می رسد تنها چیزی که سیاستمداران ایالات متحده می توانند روی آن

کد خبر : 356322
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
اگر بتوانیم قطبی شدن را نادیده بگیریم، بیت کوین استبداد دو حزبی را برطرف می کند

[ad_1]

این یک سرمقاله نظری توسط میکی کاس، فارغ التحصیل وست پوینت با مدرک اقتصاد است. او قبل از انتقال به سپاه مالی، چهار سال را در پیاده نظام گذراند.

چه قانون میهن پرستی، چه اقدامات COVID-19 یا قانون پیشنهادی محدودیت، به نظر می رسد تنها چیزی که سیاستمداران ایالات متحده می توانند روی آن توافق کنند این است که سلب آزادی ها ضروری است. می بینید که برای امنیت خودتان است. و ما نمی توانیم امنیت را نیز فراموش کنیم. چه کسی نمی خواهد در امنیت و امنیت باشد؟

توافق یکجانبه حول این اقدامات عبارت “دو حزبی” را در نظر من به یک علامت هشدار تبدیل کرده است و من به طور فزاینده ای نگران مسیری هستم که در حال حرکت هستیم.

نان، سیرک و درگیری

اخیراً در NOSTR به دلیل پوشش دادن بیت‌کوین‌داران محیط‌زیست مورد انتقاد قرار گرفتم، دلیل آن این بود که جنبش محیط‌بانی یک منفی خالص برای جامعه است. در حالی که می‌دانم این فردی که از من انتقاد کرد از کجا می‌آید، فکر می‌کنم نگرانی‌های عمیق‌تری در پشت نظرات آنها پنهان است.

پس از اندکی تأمل، به این نتیجه رسیدم: مردم واقعاً نگران جنبش محیط زیستی نیستند. در واقع مردم اصلاً نگران سیاست نیستند. اکثر اختلافات سیاسی، جنگ های نیابتی سطحی برای یک بحث بسیار عمیق تر هستند: بحث بر سر کنترل.

چه کسی قرار است کنترل داشته باشد؟ قرار است برای چه استفاده کنند؟ این چه تاثیری بر زندگی من خواهد داشت؟

با افزایش نرخ رشد دولت ها، ترس از اینکه چه کسی کنترل را در دست دارد، همراه با آن افزایش می یابد. من فکر می کنم این ریشه قطبی سازی است که امروز شاهد آن هستیم. نگرانی واقعی در مورد برنامه ریزان مرکزی و برنامه ریزی مرکزی است. هر چیز دیگری حواس پرتی است. من فکر می کنم که این همان روانی واقعی است.

بیت کوین برنامه ریزان مرکزی را بازپرداخت می کند

همانطور که افراد بیشتری بیت کوین را به عنوان وسیله پس انداز خود می پذیرند، می توانیم اقتصاد موازی را رشد دهیم و امتیاز گزاف چاپ پول را از دست کسانی که به دنبال سوء استفاده از آن هستند، برداریم.

با انجام این کار، می‌توانیم به آرامی اما مطمئناً بودجه برنامه‌ریزان مرکزی را که بسیاری از آنها می‌ترسند، کاهش دهیم. با انجام این کار، می توانیم سطح کنترلی که ما را در شب بیدار نگه می دارد کاهش دهیم. با انجام این کار، می توانیم میزان دوقطبی شدن سیاسی را که به ظاهر کشور را از هم می پاشد کاهش دهیم.

من فکر می کنم که خیلی ها در حال مبارزه با مبارزه اشتباه هستند و جنگل را برای درختان از دست می دهند. اگر بیت کوین واقعاً فساد ناپذیر است، پس چرا برای شما مهم است که چه کسی از آن پشتیبانی می کند؟ چرا به همه این فرصت را ندهیم که با این پروتکل پولی بدون مجوز، منیت ها و پیش تصوراتشان در مورد جهان کاملاً در هم شکسته شود.

بیت کوین برای همه است. ما نمی توانیم اجازه دهیم که جنگ های فرهنگی ما را به آتش دوستانه تبدیل کنند. ما نمی‌توانیم به روایت‌های سیاسی اجازه دهیم که بیت‌کوین را به سلاحی برای سیاستمداران تبدیل کنند تا علیه ما استفاده کنند. فرقی نمی کند که در زد و خورد کوچک خود پیروز شوید، اگر مدت کوتاهی پس از آن جنگ شما را فرا بگیرد.

هر چه سریع‌تر بتوانیم به فرزندخواندگی دست پیدا کنیم، سریع‌تر می‌توانیم همه این استدلال‌های کوچک را بی‌ربط کنیم. هنگامی که برنامه ریزان مرکزی توانایی کنترل خود را از دست بدهند، رای همسایگان شما کمتر نگران کننده می شود. بدون توانایی چاپ پول، دولت ها ناگهان مجبور می شوند دوباره به معاوضه فکر کنند. معرفی مجدد یک استاندارد معتبر پول، قطب بندی سیاسی را برطرف می کند.

این یک پست مهمان توسط میکی کاس است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.