اگر ایالات متحده تعهدات بدهی خود را نکول کند، بیت کوین 20000 دلار افزایش می یابد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] جف کندریک، رئیس تحقیقات فارکس در موسسه بانکی استاندارد چارترد، اخیراً گفته است که در صورت عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات خود، احتمالاً قیمت بیت کوین 20000 دلار افزایش می یابد. به گفته کندریک، در حالی که بیت کوین احتمالاً در زمان پیش‌فرض ایالات متحده افزایش می‌یابد، سایر ارزهای رمزپایه مانند اتریوم احتمالاً

کد خبر : 354453
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
اگر ایالات متحده تعهدات بدهی خود را نکول کند، بیت کوین 20000 دلار افزایش می یابد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

جف کندریک، رئیس تحقیقات فارکس در موسسه بانکی استاندارد چارترد، اخیراً گفته است که در صورت عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات خود، احتمالاً قیمت بیت کوین 20000 دلار افزایش می یابد. به گفته کندریک، در حالی که بیت کوین احتمالاً در زمان پیش‌فرض ایالات متحده افزایش می‌یابد، سایر ارزهای رمزپایه مانند اتریوم احتمالاً سقوط خواهند کرد.

نکول بدهی ایالات متحده یک “رویداد با احتمال کم” و “رویداد با تاثیر بالا”

با افزایش نگرانی ها مبنی بر اینکه دولت ایالات متحده ممکن است تعهدات بدهی خود را نکول کند، جف کندریک، رئیس تحقیقات فارکس در استاندارد چارترد، گفت که چنین رویدادی باعث می شود قیمت بیت کوین (BTC) بیش از 20000 دلار افزایش یابد. در حالی که کندریک این پیش‌فرض را یک «رویداد کم‌احتمال و با تأثیر بالا» توصیف می‌کند، با این وجود پیشنهاد کرد که شهرت ارز دیجیتال برتر برای عملکرد خوب در هنگام سقوط بازارها و همچنین وضعیت پناهگاه امن آن به معنای افزایش تقریباً 70 درصدی قیمت آن است. ممکن است.

با این حال، تحلیلگر فارکس گفت که او معتقد است این افزایش بلافاصله پس از پیش‌فرض آغاز نخواهد شد. در عوض، این افزایش احتمالاً با کاهش قیمت 5000 دلاری پیش از جهش 25000 دلاری همراه خواهد بود. به گفته کندریک، تنها قیمت بیت کوین احتمالاً این مسیر را دنبال می کند در حالی که سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم احتمالاً در صورت پیش فرض ایالات متحده سقوط می کنند.

بنابراین در واقع، تجارت بهینه احتمالا بیت کوین طولانی، اتریوم کوتاه خواهد بود. کندریک گفت که این نوع ترکیب احتمالاً بیان خوبی از این خواهد بود.

بیت کوین تا پایان سال 2024 به 100000 دلار می رسد

همانطور که اخیراً توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، جانت یلن، وزیر خزانه داری هشدار داد که اگر کنگره نتواند سقف بدهی را افزایش دهد یا به حالت تعلیق در نیاورد، احتمالاً دولت ایالات متحده در اول ژوئن به تعهدات خود نپردازد. به گفته یلن، چنین رویدادی “یک فاجعه اقتصادی و مالی ایجاد می کند.”

علاوه بر پیش‌بینی جهش قیمت 20000 دلار، کندریک اخیراً گفت که بیت کوین تا پایان سال 2024 به بالای 100000 دلار خواهد رسید. در یادداشتی که اخیراً منتشر شده، تحلیلگر ظاهراً آشفتگی بانکی ایالات متحده، رویداد نصف شدن و افزایش نرخ فدرال رزرو را از جمله برخی از موارد ذکر کرده است. عواملی که احتمالا به افزایش قیمت بیت کوین کمک می کنند. با این حال، گفته می‌شود که این یادداشت نکول بدهی ایالات متحده را که بسیار صحبت می‌شود، حذف می‌کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.