اگر از Ordinals متنفر هستید، ممکن است ارزش شبکه بیت کوین را کم کنید

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط مارک مارایا، نویسنده توسعه حرفه ای و محقق بیت کوین است. برای سال‌ها، بیت‌کوین‌ها تقریباً به همه کسانی که گوش می‌دهند می‌گویند بیت‌کوین کمتر از ارزش‌گذاری شده است. هر بیت‌کوین‌کاری که این تحقیق را انجام داده باشد، می‌داند که بیت‌کوین دارایی به‌شدت کمتر از ارزش‌گذاری شده است. و من

کد خبر : 367702
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
اگر از Ordinals متنفر هستید، ممکن است ارزش شبکه بیت کوین را کم کنید

[ad_1]


این یک سرمقاله نظری توسط مارک مارایا، نویسنده توسعه حرفه ای و محقق بیت کوین است.

برای سال‌ها، بیت‌کوین‌ها تقریباً به همه کسانی که گوش می‌دهند می‌گویند بیت‌کوین کمتر از ارزش‌گذاری شده است. هر بیت‌کوین‌کاری که این تحقیق را انجام داده باشد، می‌داند که بیت‌کوین دارایی به‌شدت کمتر از ارزش‌گذاری شده است. و من از صمیم قلب موافقم! اما حتی با وجود اینکه بیت کوین، دارایی، کمتر از ارزش گذاری شده است، در مقایسه با میزان کم ارزش گذاری شبکه بیت کوین کمرنگ است. مدت‌هاست معتقد بودم که بیت‌کوین‌ها، به‌عنوان یک گروه، شبکه بیت‌کوین را کم‌ارزش می‌کنند یا بیشتر از آن چیزی که هیچ کوین‌کننده‌ای بیت‌کوین را کمتر از ارزش‌گذاری نمی‌کند.

بنابراین، با کمی سرگرمی است که من به بحث و جدل شدید بین محض بیت کوین نگاه می کنم که معتقدند استفاده از شبکه بیت کوین (یعنی دفتر کل دیجیتال غیرقابل تغییر) است. فقط برای ارسال ارزش (بیت کوین)، و نوشته ها، Ordinals و توکن BRC که غیر از این می گوید و انجام می دهد.

به نظر من، چیزی که اکثر متخصصان بیت کوین از دست می دهند، تفاوت بین بیت کوین دارایی و دفتر کل دیجیتال غیرقابل تغییر است که «زنجیره زمانی» نیز نامیده می شود. بالاترین و بهترین استفاده از دفتر کل تغییرناپذیر نگهداری و ارسال ارزش است، اما اینطور است نه تنها کاربرد، همانطور که کتیبه ها و نشانه های BRC به ما نشان می دهند.

علاوه بر این، من همیشه به شبکه و پروتکل (دفتر کل دیجیتال غیرقابل تغییر) به عنوان مکانی برای ارسال پیام فکر کرده ام. که قابل تغییر نیست. از این رو، زمانی که اعلامیه استقلال پولی (DoMI) برای اولین بار در 31 اکتبر 2021 منتشر شد، از یک همکار بیت کوینی خواستم که آن را در زنجیره زمانی یادداشت دائمی کند.

من معتقدم می توان آن را در ارتفاع بلوک 707575 پیدا کرد. و زمانی که نسخه 2023 DoMI را ایجاد کردیم که مردم در میامی در رویداد بیت کوین 2023 آن را امضا کردند، از بیت کوینر دیگری خواستم که یک کتیبه برای آن ایجاد کند. اکنون هر دو را می توان در دفتر کل غیرقابل تغییر یافت. من کاملاً درک می کنم که چرا بسیاری می خواهند از زنجیره زمانی فقط برای پول استفاده کنند، اما فکر می کنم ساده لوحانه است که فکر کنم فقط برای این منظور استفاده می شود.

مزخرف یک مرد معنای مرد دیگری است

جایی که من کار می کنم در بازار کم است (همه ما) زنجیره زمانی را ارزش گذاری می کند. به نظر من، حتی یک نفر روی کره زمین وجود ندارد که برای شبکه ارزش قائل شود… هنوز.

کاری که کتیبه ها و نشانه های BRC انجام می دهند افزایش ارزش درک شده زنجیره زمانی است. به طور کلی، این یک مزیت است. تا زمانی که ارزش شبکه به 250 سات در هر 1 دلار برسد، همینطور است دیوانه وار کم قیمت!

حتی در دوران کتیبه‌ها و نشانه‌های BRC، دفتر کل تغییرناپذیر است رادیکال کمتر از ارزش گذاری شده و هزینه قرار دادن داده ها بر روی آن بسیار کمتر از جایی است که یک بازار هوشمند آن را قرار می دهد.

گویی ساتوشی ناکاموتو دو چیز را اختراع کرده است: یکی، نوع جدیدی از پول دیجیتال کمیاب و دو، یک دفتر کل غیرقابل تغییر برای پیگیری هر ساتوشی. با استفاده از یک استعاره برای بیان موضوع، او نوع جدیدی از واگن ریلی اختراع کرد. و ریل هایی که واگن ریلی روی آن می رود.

ما انسان‌های احمق که به‌طور برده‌ای به پول وسواس داریم، 99.9 درصد از توجه خود را به دارایی می‌دهیم و تقریباً هیچ توجهی را به شبکه (یعنی زنجیره زمان) نمی‌دهیم، حتی اگر شبکه به اندازه دارایی‌ها وسوسه‌انگیز باشد. جالب‌تر و اغلب نادیده گرفته می‌شود: ناکاموتو مجبور شد روش جدیدی برای نگه‌داشتن زمان اختراع کند تا اجازه دهد دفتر کل تغییرناپذیر غیرمتمرکز بماند. آیا ما این روش جدید نگه داشتن زمان را جشن می گیریم، تحسین می کنیم و ارزش قائل هستیم؟ نه واقعا. از زمان نگارش این مقاله، در ارتفاع بلوک 794076، ما هنوز فرض می‌کنیم و مسلم می‌گیریم که این روش جدید زمان‌سنجی برای چندین دهه به کار خود ادامه خواهد داد. تیک تاک، بلوک بعدی.

همه ما باید کمی متواضع‌تر باشیم و به جرأت می‌توانم بگویم، نسبت به این دفتر کل تغییرناپذیر احترام بگذاریم و قدردانی کنیم که برخی از افراد فضایی را با قرار دادن چیزهایی در زنجیره زمانی مسدود می‌کنند که تا زمانی که تیک تاک ادامه می‌یابد دوام می‌آورند. من کی هستم که به دیگری بگویم چگونه برای آن ارزش قائل شود؟ امروزه، هر بیت کوینی برای استفاده از این دفتر کل دیجیتال غیرقابل تغییر ارزش کمتری دارد و کمتر پرداخت می کند.

این حکاکی روی یک درخت بلوط با شکوه 300 ساله را در نظر بگیرید: “ساتوشی زنجیر زمان را دوست دارد.”

برای کسانی که عاشق درختان بلوط باشکوه هستند، چنین کتیبه ای ممکن است خرابکاری یا وحشتناک تلقی شود. برای شخصی که حکاکی را انجام داده است، ممکن است نشان دهنده کار عشقی باشد که آن پیام را روی درخت نوشته باشد. درخت اهمیتی نمی دهد، فقط مردم اهمیت می دهند.

به‌جای هدر دادن انرژی انسانی بیشتر در مورد کتیبه‌ها و Ordinals، می‌خواهم سرنخ خود را از زنجیره زمانی بیت‌کوین بگیرم. زنجیر زمان در مورد نحوه استفاده ما انسان ها از آن کاملاً خنثی است، همان طور که درخت اهمیتی نمی دهد که شما چه حکاکی هایی روی تنه آن می کنید.

این یک پست مهمان توسط مارک ماریا است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.