اکنون به دنبال افزایش 40 واحدی در هفته آینده به 0.75٪ هستیم – ANZ

[ad_1] هفته آینده، بانک مرکزی استرالیا تصمیم خود را در مورد سیاست پولی اعلام خواهد کرد. پس از داده‌های تولید ناخالص داخلی در روز چهارشنبه، اقتصاددانان بانک ANZ انتظارات خود را تغییر دادند و اکنون شاهد افزایش نرخ نقدی توسط RBA تا 40 واحد پایه در نشست ژوئن هستند. نقل قول های کلیدی: از دیدگاه

کد خبر : 212878
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
اکنون به دنبال افزایش 40 واحدی در هفته آینده به 0.75٪ هستیم – ANZ

[ad_1]

هفته آینده، بانک مرکزی استرالیا تصمیم خود را در مورد سیاست پولی اعلام خواهد کرد. پس از داده‌های تولید ناخالص داخلی در روز چهارشنبه، اقتصاددانان بانک ANZ انتظارات خود را تغییر دادند و اکنون شاهد افزایش نرخ نقدی توسط RBA تا 40 واحد پایه در نشست ژوئن هستند.

نقل قول های کلیدی:

از دیدگاه سیاست، دو عنصر حیاتی در داده‌های حساب‌های ملی سه‌ماهه اول وجود داشت. اولین مورد، رشد قوی در میانگین درآمد ساعتی بود که توسط RBA به میزان 5.2 درصد در سال محاسبه شد. مورد دوم این بود که وسیع‌ترین معیار تورم مصرف‌کننده (کاهش تورم مصرف خانوار) ​​بالاترین افزایش فصلی خود را از سال 1990 (خارج از GST) داشته است.

«اینها نشان می دهد که سیاست باید با شدت بیشتری در برابر افزایش فشارهای تورمی تکیه کند. ما فکر می‌کنیم که قدرت معیارهای قیمت و دستمزد در داده‌های تولید ناخالص داخلی باید به اندازه‌ای باشد که فرماندار لو را متقاعد کند که «استدلال بسیار قوی» برای انحراف از حرکت معمولی 25 واحدی وجود دارد و نرخ نقدی را کمی سریع‌تر افزایش می‌دهد. ”

RBA می‌تواند همه ما را گیج کند و تصمیم بگیرد تا 50bp پیش برود، اما ما فکر می‌کنیم این واقعیت که یک حرکت 40bp در ماه می مورد بحث قرار گرفت، آن را به یک انتخاب محتمل‌تر تبدیل می‌کند. با توجه به اینکه RBA ماهانه تشکیل می شود، بیش از 50 واحد بعید به نظر می رسد. ما نمی‌توانیم RBA را رد کنیم که رویکرد محتاطانه‌ای داشته باشد و 25bp کاهش یابد، اما با توجه به سیاست‌هایی که هنوز به شدت تحریک‌کننده هستند، فکر می‌کنیم حرکت بزرگ‌تر 40bp محتمل‌تر است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.