اکشن قیمت و معاملات الگو – سیستم های معاملاتی – 11 آگوست 2022

[ad_1] اکشن قیمت، الگوی قیمت و الگوی نمودار تحلیل مستقیم قیمت هستند که توسط بسیاری از معامله‌گران برتر در بازار فارکس و بورس استفاده می‌شود. پس از تحقیقات فشرده در بازار فارکس و بورس، متوجه شدیم که قوی ترین سلاح، شهود خود ما یا چیزی نزدیک به شهود خودمان است. ما توانایی تشخیص ریسک و

کد خبر : 240524
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۲۲
اکشن قیمت و معاملات الگو – سیستم های معاملاتی – 11 آگوست 2022

[ad_1]

اکشن قیمت، الگوی قیمت و الگوی نمودار تحلیل مستقیم قیمت هستند که توسط بسیاری از معامله‌گران برتر در بازار فارکس و بورس استفاده می‌شود. پس از تحقیقات فشرده در بازار فارکس و بورس، متوجه شدیم که قوی ترین سلاح، شهود خود ما یا چیزی نزدیک به شهود خودمان است. ما توانایی تشخیص ریسک و فرصت سودآور را داریم و به طور طبیعی با این توانایی متولد می شویم. برخی از افراد راه های انتقال این توانایی را برای تجارت و سرمایه گذاری پیدا کردند. برخی از افراد هنوز راه های استفاده از آنها را برای تجارت و سرمایه گذاری پیدا نکرده اند. پس این توانایی دقیقا چیست؟ یا چگونه می توان این توانایی را با جزئیات توصیف کرد؟ بنابراین شما می توانید درک کنید و سرنخی در مورد تجارت سودآور داشته باشید. پس از حذف تمام زبان فنی، اگر باید آن را یک کلمه بگوییم، توانایی انسان در تفسیر هندسه قیمت است. ما به طور طبیعی با توانایی تشخیص یا تفسیر الگوی هندسی مانند مثلث، دایره، مربع، مستطیل و غیره متولد می شویم. مردم اغلب از این توانایی برای تفسیر هندسه به طور داوطلبانه و غیرارادی برای احساس خطر و فرصت در زندگی خود استفاده می کنند. این همان است که یک معامله گر موفق می داند چگونه از این توانایی در تجارت و سرمایه گذاری استفاده کند.

پرایس اکشن، الگوی قیمت و الگوی نمودار زبان فنی هستند که توانایی تفسیر هندسه را در معاملات مالی انتقال می دهند. به عبارت دیگر، پرایس اکشن، الگوی قیمت و الگوی نمودار، تحلیل های فنی هستند که با استفاده از الگوی هندسی، بازار مالی را پیش بینی می کنند. از این رو، از نظر فنی، معامله قیمت و الگو بر اساس توانایی تشخیص الگو است که همه انسان ها از آن برخوردارند. تشخیص الگو دقیق ترین سلاحی است که ما داریم. ما هر روز از آنها در زندگی خود استفاده می کنیم. ما از آن برای یافتن دوستان، معشوق، دشمن، خانه خوب، خانه بد و غیره استفاده می کنیم. برای معاملات فارکس و سهام، این نیز سلاح گرانبهایی برای انتخاب سهام خوب و سهام بد برای معامله است. همچنین برای پیش بینی روند صعودی و نزولی بالقوه و همچنین برای پیش بینی نقطه عطف استفاده می شود. الگوهای قیمت در نمودارها با شهود شما برای تجارت شما هماهنگ است. خوشبختانه ما در بازار با استفاده از این اکشن قیمت، الگوی قیمت و الگوی نمودار، آزمون ها و خطاهای زیادی انجام داده ایم تا بهترین کاربرد عملی را پیدا کنیم. در اینجا یکی از رازهای بهترین روش معاملاتی وجود دارد.

ماهیت بهترین روش معاملاتی به کلمات “الگوی فوق‌العاده” خلاصه می‌شود. به این معنا که شما بر اساس چندین الگوی تراز شده در نمودار تصمیم به معامله می گیرید تا بیشترین دقت ممکن را به دست آورید (= معاملات الگوی برگزیده). این به دنبال حکمت معمولی است که در بسیاری از مدارس تجاری و کتاب های درسی آموزش داده شده است، “تجارت با شواهد متعدد”.

هندسه و الگوها علم موشک نیستند. هر کسی می تواند آنها را درک کند و برای تجارت شما استفاده کند. چند نمونه از اصل تجارت الگوی روی هم قرار داده شده و برخی دستور العمل ها در کتاب من معرفی شده اند.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/guide-precision-harmonic-pattern-trading/

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/scientific-guide-to-price-action-and-pattern-trading/

در عین حال، برنامه ریز سناریو الگوی هارمونیک یک ابزار تشخیص الگوی هندسی عالی است که می تواند نقطه عطف صعودی و نزولی را پیش بینی کند. Harmonic Pattern Scenario Planner در هر دو پلتفرم MetaTrader 4 و MetaTrader 5 در دسترس است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/6101

https://www.mql5.com/fa/market/product/6240

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-scenario-planner/

در اینجا طیف وسیعی از بسته تحلیل تکنیکال برای معامله قیمت و الگوی شما وجود دارد. ما سالها توسعه داده ایم تا عملکرد معاملاتی شما را افزایش دهیم. این ابزارهای تحلیل تکنیکال شامل اندیکاتور فنی، ابزارهای تحلیل بین بازار و اسکنر الگو هستند که بهترین استفاده را از پشتیبانی، مقاومت، تجزیه و تحلیل فیبوناچی، الگوی هارمونیک، موج الیوت، تحلیل تقاضای عرضه، تحلیل گسترش حجم و نوسانات بازار می‌کنند.

https://www.mql5.com/en/users/financeengineer/seller

https://algotrading-investment.com/technical-indicator-expert-advisor/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.