اکران فیلم Clifford The Big Red Dog عقب افتاده است

[ad_1] وب سایت Deadline با انتشار یک گزارش اختصاصی اعلام کرد اکران فیلم Clifford The Big Red Dog به زمان دیگری موکول شده است. اواسط سال ۲۰۱۲ میلادی گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت قصد دارند اقتباس سینمایی رمان کودکان Clifford The Big Red Dog اثر نورمن بریدول (Norman Bridwell)

کد خبر : 84384
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
اکران فیلم Clifford The Big Red Dog عقب افتاده است

[ad_1]

وب سایت Deadline با انتشار یک گزارش اختصاصی اعلام کرد اکران فیلم Clifford The Big Red Dog به زمان دیگری موکول شده است.

اواسط سال ۲۰۱۲ میلادی گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت قصد دارند اقتباس سینمایی رمان کودکان Clifford The Big Red Dog اثر نورمن بریدول (Norman Bridwell) را ساخته و روی پرده نقره‌ای ببرند. حتی فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کنندکان مشخص شده بودند اما ایلومینیشن بنا به دلایلی منصرف شد تا پروژه به صورت کامل منتفی شود. با گذشت مدت کوتاهی، یونیورسال تصمیم گرفت به تنهایی فیلم را بسازد اما موفق نشد.

استودیو آمریکایی نهایتا تصمیم گرفت امتیاز ساخت اقتباس را به پارامونت پیکچرز بفروشد. پارامونت مانند یونیورسال تصمیم گرفت پروژه را به صورت هیبرید بسازد. به بیان دیگر، شخصیت اصلی را به واسطه جلوه‌های ویژه به تصویر کشیده شده و شخصیت‌های انسانی لایو اکشن باشند.

پارامونت پیکچرز در سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی وظیفه کارگردانی فیلم Clifford The Big Red Dog را به والت بکر (Walt Becker) سپرد که Wild Hogs و Alvin and the Chipmunks: The Road Chip را در پرونده هنری خود دارد. الن رپاپوت (Ellen Rapoport) هم به پروژه اضافه شد تا فیلمنامه را بازنویسی کند.

در ضمن، پارامونت می‌دانست به تنهایی نمی‌تواند پروژه را به سرانجام برساند. از همین رو، با اینترتینمنت وان یک قرارداد امضا کرد تا این استودیو مزبور بخشی از بودجه مورد نیاز برای ساخت را پرداخته و به یک شریک تجاری تبدیل شود.

طبق گزارشی که روی خروجی وب سایت Deadline قرار دارد، اکران فیلم Clifford The Big Red Dog عقب افتاده است. این اثر قرار بود در ماه سپتامبر سال جاری میلادی روی پرده نقره‌ای بیاید اما پارامونت پیکچرز تصمیم گرفت جدیدترین محصول خود را به صورت کامل از برنامه‌های اکران حذف کند.

دلیل این اتفاق را باید در شیوع سویه دلتا ویروس کووید-۱۹ در جستجو کرد. این سویه قدرت سرایت و کشندگی بیشتری داشته و باعث شده افزایش قابل‌توجهی در تعداد مبتلایان جدید به وجود بیاید. با در نظر گرفتن این مورد، پارامونت اعتقاد دارد شرایط در سپتامبر هم به همین منوال بوده و بعید است که خانواده‌ها در زمان اکران تمایلی برای حضور در سینماها داشته باشند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.